הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

ניקיון משרדים בהרצליה

הרצליה היא מיקום פופולרי למשרדים שונים – הסביבה יפה, הבניינים מרשימים, והאוכלוסיה צעירה ואנרגטית. כל הרכיבים נמצאים שם כדי ליצור סביבת עבודה דינמית עבור העובדים שלכם, וליצור רושם טוב על הלקוחות והשותפים שלכם. אחרי שכל כך השקעתם בהקמת המשרד ובעיצוב המדויק שלו, יהיה חבל אם תזניחו דווקא את נושא הניקיון וכך תאבדו את כל האפקט שניסיתם ליצור. חברת ניקיון אחר מציעה שירותי ניקיון משרדים בהרצליה בסטנדרט אחר.

 

שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים הם מצרך הכרחי ונדיר לכל מי שמנסה לשמור על סביבת עבודה פרודוקטיבית ונעימה. חברת 'ניקיון אחר' מבינה עד כמה אתם מסתמכים עלינו לבצע את העבודה שלנו בצורה מהירה, יעילה, ונעימה כדי שאתם תוכלו להמשיך ולהתרכז בעבודה שלכם.

 

אנחנו נותנים פתרון כולל לניקיון משרדים לכל סוגי המשטחים: פרקט, זכוזית, שטיחים מקיר לקיר, עור, פלסטיק ופתרונות ניקיון ופוליש לכל סוגי הרצפות, להבטחת כיסוי יסודי ומרבי, תוך שימוש בחומרים האיכותיים והבטוחים ביותר. במשרדים הכוללים חיפוי פרקט, עץ או למינציה הצוותים המקצועיים שלנו יודעים לטפל באבק והלכלוך בעדינות וביסודיות ללא שימוש במים שעלול לגרום נזק.

מחפשים חברת ניקיון משרדים בהרצליה? צרו איתנו קשר!



    חברת ניקיון אחר

    חברת ניקיון אחר מספקת פתרון כולל עבור ניקיון משרדים בהרצליה.

    אנו נעניק לכם שירותי ניקיון אמינים ומקצועיים ונבצע עבודה יעילה, מהירה ונעימה על מנת לשמור לכם על משרד נקי ונעים עבור העובדים והלקוחות שלכם, במינימום הפרעות ומקסימום תוצאות.

    נגן וידאו

    פוליש וניקיון משרדים בהרצליה

    פוליש לרצפה

    פוליש והברקה למשרד

    במשרד שבו הרצפה איננה מכוסה בשטיח – על אחת כמה וכמה אם מתהדר בפרקט יוקרתי – חשוב לא רק לשטוף את הרצפה אלא גם לסיים בפוליש שייתן לה מראה זוהר ורענן, כאילו היא חדשה מהניילונים. הפוליש משיב לרצפה את הברק שלה בעזרת שכבה עמידה שיוצרת מראה חלק ללא סכנת החלקה.

    ניקוי שטיחים

    ניקוי שטיחים במשרד

    שטיח יכול לשנות את המראה כולו במשרד, בין אם מדובר בשטיח עבה וביתי, שטיח פרסי אלגנטי, או שטיח מקיר לקיר. כך או כך, דרוש איש מקצוע שיידע להוציא את הכתמים וגרגרי האבק מהשטיח המשרדי שלכם באופן יסודי. נדרשת היכרות עם סוגי השטיחים והחומרים המתאימים על מנת לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר מבלי להזיק לשטיח עצמו.

    ניקיון אבק במשרדים

    ניקיון אבק בגובה

    רק בגלל שאתם לא רואים אותו, לא אומר שהאבק לא נמצא שם! בכל משרד יש נקודות שנמצאות גבוה מכדי שנשים לב אליהן, או פשוט לא יכולים להגיע אליהן בעצמנו ולכן הן הולכות ומתכסות בשכבה עבה של אבק. שירותי ניקיון משרדים בהרצליה מגיעים עם המכשור המתאים כדי להגיע אפילו לפינה הנסתרת ביותר במשרד.

    ניקיון משרדים בהרצליה

    ניקיון משרדים לפני איכלוס

    לא כל הניקיונות נולדו שווים, ואחד הניקיונות הקשים ביותר הוא הראשון שתעשו במשרד שלכם, או בכלל אחרי שיפוצים בבניין. לא מדובר בפירורים וכתמי קפה שנשארו מארוחת הצהריים, אלא על חומרי בניה וצביעה שיש לפנות בכמויות גדולות ובעזרת חומרים ייעודיים.

    ניקיון ספות

    ניקוי חלונות למשרדים

    ניקוי חלונות חייב להיעשות בצורה מקצועית ועל ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים שמכירים את כל האתגרים הטמונים בניקוי חלונות. חברת ניקיון אחר מספקת שירות ניקוי חלונות למשרדים בהרצליה. שילוב של ניסיון רב וחומרי ניקוי איכותיים המספקים הגנה מפני שריטות והצטברות לכלוך, מאפשרים לנו להבטיח לכם שירות איכותי, בלתי מתפשר ושקט נפשי לאורך זמן. תנו למקצוענים לטפל לכם בחלונות המשרד.

    ניקיון לאחר שיפוץ

    ניקיון משרדים לאחר שיפוצים

    זהו שירות מאוד מורכב הדורש מחברת הניקיון ידע ומשאבים רבים. אך אל דאגה חברת ניקיון אחר בעלת ניסיון רב בניקיון משרד לאחר שיפוץ! אנו נסיר את כל הלכלוך, הצבע, האבק והרובה כך שתוכלו להיכנס למשרד חדש ונקי.

    ניקיון משרדים בהרצליה והסביבה

    ניקיון משרדים בהרצליה זה חברת 'ניקיון אחר'! אנחנו מציעים את השירות המשתלם והיעיל ביותר בסביבה, כולל הצוות המקצועי והמנוסה שאת היכולות שלו תוכלו לראות במאות משרדים ברחבי העיר.

    מחפשים חברת ניקיון משרדים בהרצליה?

    אם אתם זקוקים להמלצה אמינה על שירותי ניקיון משרדים בהרצליה, אנחנו הכתובת בשבילכם. בדף הפייסבוק שלנו תוכלו למצוא ביקורות והמלצות על שירותי ניקיון בסביבתכם, לקבל טיפים ורעיונות... ואם כל זה לא מספיק – התקשרו אלינו כדי לקבל שירות אישי שיענה לכם על כל השאלות.

    מה צריך לדעת או לעשות לפני הניקיון?

    כאשר מדובר בשירות יומיומי, אין צורך להתכונן בצורה מיוחדת לקראת הניקוי אלא פשוט ללכת הביתה בראש שקט ולחזור בבוקר למשרד נקי. אולם כשמדובר בניקיון תקופתי עמוק יותר, מומלץ להנחות את כל העובדים לסדר את עמדות העבודה שלהם ולהרחיק חפצים רגישים או יקרים כדי שלא יינזקו חלילה מחומרי הניקוי המיוחדים או מאבק שצונח מהגובה.

    איך מוצאים חברת ניקיון משרדים בהרצליה?

    כך תדעו שמצאתם חברה מקצועית ואמינה לניקיון המשרד שלכם: נציג החברה ינהל איתכם שיחת היכרות כדי להבין את הצרכים שלכם, ואז יגיש לכם הצעת מחיר מפורטת. כדאי לבקש לראות גם ביטוח רלוונטי.

    חברת ניקיון משרדים מומלצת בהרצליה - חוות דעת של לקוחות

    המלצות על חברת ניקיון אחר
    ניקיון אחר היא חברת הניקיון הטובה ביותר בהרצליה ובארץ, באחריות! בתור קבלן יצא לי לעבוד עם מספר חברות ואף פעם לא זכיתי לשירות כזה. מי שישכור את שירותם, ירוויח.
    ממליצים על חברת ניקיון בהרצליה
    אביהוד ברעם
    רח' נחמיה
    תודה לטליה, ניר והצוות שעשו עבודתם על הצד הטוב ביותר, בחיוך ובזמן שיא. התוצאות מדהימות ואין מי שלא מחמיא לי על המרצפות החדשות, ובינינו זה רק פוליש.
    ממליצה על ניקיון אחר
    יעל ברנשטיין
    רח' הברוש
    מהשיחה הראשונה שלי עם טליה הבנתי שזכיתי בחרת ניקיון מעולם אחר! ממליץ בחום על חברת הניקיון הטובה ביותר בהרצליה. הם ניקו לי את הבית לאחר שיפוץ וזה מרגיש כמו חדש.
    חברת ניקיון במרכז - המלצה חמה
    רמי כהן
    רח' הלני המלכה

    למה לבחור ב"ניקיון אחר" לניקיון המשרד

    מהי העלות של ניקיון משרדים בהרצליה?

     

    כמה עולה לנקות ספות באזור הרצליה?

    כמה יעלה פוליש בהרצליה?

    האם המחיר שמשלמים הוא לפי מטר? 

    האם המצב ההתחלתי של הנכס משפיע על המחיר הסופי?

     

    המחירים נקבעים על פי:

     

    1.  סוג השירות
    2.  מצב הנכס – ריק / מרוהט / לאחר שיפוץ
    3.  גודל הנכס – מה הגודל של השטח שדרוש לו השירות במ"ר
    4.  אופי העבודה – כמה עובדים דרושים
    מאמרים בנושא ניקיון
    דילוג לתוכן