הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

ניקיון להשבחת הנכס – ניקוי לפני מכירה

ניקוי לפני מכירה
תוכן עניינים

ניקיון לפני מכירה לצורך השבחת דירה הוא השקעה חכמה וקטנה יחסית בהשוואה לתרומה אשר מספק.

שינויים קוסמטיים בסיסיים, ריח מזמין, קירות מבריקים, חלונות שקופים, והשבת התפארת לרהיטים ישנים ישדרגו מאוד את דירתכם ואף עתידים להעלות את ערכה.

זכרו כי אין משכנע יותר ממראה עיניים וכאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת ניקיון שתעניק לדירה מראה מבריק ומרענן שידגיש את היתרונות שבנכס.

 

ניקיון לפני מכירה

ניקיון לפני מכירה אינו נפוץ בישראל אך בדומה ללהיטים רבים ותובנות רבות שקיבלנו מהדוד סם כך גם הנושא צובר יותר ויותר תאוצה בישראל ואנשים רבים מאמצים את הגישה האמריקאית.

הרעיון העומד בבסיס השירות הוא השקעה מינימלית עתידה לעלות את מחירו של הנכס לסכום מקסימלי.

ניסיון עשיר ונתונים סטטיסטיים ממדינות שאימצו את הרעיון מעלים כי ניקיון יסודי של הדירה ושינויים קוסמטיים בסיסיים עתידים להעלות את ערך הדירה בכ-5-10% מערכה הנוכחי ואף להאיץ משמעותית את תהליך המכירה. כאשר מדובר בסכומים כה גבוהים אזי אחוז בודד שווה הרבה כסף ובחישוב של עלות אל מול תמורה אז ההשקעה המינימלית של ניקיון לפני מכירה הוא אפסי אל מול התועלת.

 

תסמכו על החושים שלכם!

כמה פעמים שמעתם את המשפט הזה? כנראה שלא מעט.. בני אדם נוטים לקבל החלטות בעזרת החושים שלהם וחוש הראייה והריח הם הבולטים בפסיכולוגיה של קבלת החלטות (הריח שפוגש אתכם בכניסה לחנויות בגדים והצבע האדום שמושך את תשומת לבכם). כלומר, ניתן בהחלט להשפיע על קבלת החלטות באמצעות שימוש מושכל בחושים. כאשר אדם נכנס לבית מבריק, מצוחצח שמריח טוב אז אוטומטית עולה קרנו של הנכס בעיניו. יתכן מאוד כי גם אתם אינכם מודעים ליהלום שנמצא אצלכם בידיים ותפקידנו הוא ללטש את היהלום ולהציגו במלוא הדרו לכל דורש ואת זה אנחנו משיגים באמצעות ניקיון יסודי לפני מכירה.

 

אז איך עושים זאת אתם שואלים?

 

פוליש לרצפה – עוד משביל הגישה
פוליש הוא התהליך שמסייע בחידוש, ניקוי וליטוש המרצפות. באמצעות מכונה עצמתית וחומרים ייעודיים משיבים לרצפה את הברק שאבד לה, מסירים את השריטות והכתמים ומשווים למרצפת מראה חדש ויוקרתי.

עכשיו שימו את עצמכם בעיניים של הקונה – האם תשקיעו יותר בדירה עם רצפה חדשה???

פוליש איכותי יחזיק מעמד מספר חודשים וישרת אתכם לאורך כל תהליך המכירה. יתרה מכך, ייהנו ממנו מאוד הרוכשים והוא יספק להם הגנה מפני הצטברות לכלוך, מקרינה אולטרה סגולית וריח לעילא ולעילא.

 

ניקוי שטיחים

משאירים בבית שטיח מקיר אל קיר? זכרו כי שטיח הוא אלמנט עיצובי יוצא דופן שמשווה לבתים מראה יוקרתי ומעבר לכך משאיר ריחו בסביבה בה הוא מצוי.

חברת ניקיון תבצע ניקוי עמוק ויסודי של השטיח, כזה אשר יחדור לעומק הסיבים, ישאיר ריח מצוין ויאפשר לדיירים החדשים להיכנס לבית נקי וגם בריא יותר. לא הייתם שמחים לקבל בשורה כזו במקומם?

 

 

ניקיון חלונות ותריסים

יש נוף מקסים לדירה, לא תבליטו אותו? ניקוי מקצועי של חלונות, גם אלה שלא עלה בידיכם להגיע אליהם, משפר פלאים את הרושם שתשאיר דירתכם על קונה פוטנציאלי. חלונות שקופים יאפשרו חדירה משופרת של אור אל חלל הבית, יקנו מראה גדול יותר וכמובן ישרו תחושת נינוחות. מעבר לניקיון החלונות מסתתרים להם גם אלמנטים נוספים כגון הרשתות, המסילות, התריסים והמסגרת, שאם תשקיעו בהם יראה הדבר לכל עין. רוכשים פוטנציאליים יתרשמו מהבית כבית שמור ומטופח, דבר שיקל עליהם לתהות על קנקנו של המוכר.

בעת ניקיון בית חדש או דירה לפני מכירה חשוב להכיר את החומרים השונים בבית ולהקפיד על חומרי הניקיון בהם משתמשים ולהתאים חומרי ניקיון ייעודיים לסוג החלון וסוג התריס ולהימנע משפשוף באמצעות עיתון או כל חומר אחר שאינו נועד לכך.

 

ניקוי רהיטים

משאירים את הבית מרוהט? לא תרצו לקבל הכרה ותמורה על כך? כנראה שזה לא יתבטא במחיר אם זה לא יראה שמור ונקי.

ניקוי ספות לדוגמה, עתיד להושיב אתכם יחד עם הקונה על מערכת ישיבה עם ניחוח יוקרתי ומראה מזמין. אחרי שיושבים בנוחות, מביטים בגאווה על הנכס המטופח האצבע על העט נהיית קלילה יותר…

ניקיון יסודי של ספות עור ובד דורש יד מקצועית ורצוי לשכור שירותי חברת ניקיון עם ניסיון בתחום. ניקיון מקצועי יעשה חסד עם סיבי הבד, יחדור לעומקם ויסיר את נזקי הזמן.

 

ניקוי המקרר והתנור

מוצרי החשמל יכולים לחזור ולהיראות כחדשים בקלות יחסית, הדגש הוא על הפרטים הקטנים.

חברת ניקיון שתשקיע באזור הדפנות, תנקה ביסודיות את הידיות, לא תשכח חלילה את המגשים ו"תרביץ עבודה" על הפתחים תסייע בחידוש הרהיטים ובמתן תמורה כספית על כך, הרי אתם לא מוסרים את הריהוט בחינם.

 

חברת "ניקיון אחר" מקפידה על מקצועיות לצד שירות יסודי ולא מתפשר,

מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולהנות מכנס עם ערך גבוה יותר!

שירותים נוספים להשבחת הנכס

חברת ניקיון אחר מספקת מטריית שירותים בתחום השבחת הדירה ודואגת לכם לשקט תעשייתי.

בין השירותים המשלימים שביכולתנו לספק:

 

צביעה חיצונית ופנימית של הדירה – אחד הצעדים היעילים למתן מראה מודרני ושיפור הרושם הראשוני של הדירה הוא צביעה יסודית של הקירות ואף התקרה שלה. קירות צבועים מעניקים מראה חדשני, גם לדירות ישנות.

 

חידוש פרגולות ושיקום דקים – דק חדשני ופרגולה מחודשת יכולים להעלות בצורה משמעותית את ערך הדירה. השבחה זו תשאר חקוקה בעיניהם של הרוכשים ותלווה אותם לאורך כל תהליך הרכישה.

 

טיפול ברטיבות – כניסה לבית עם רטיבות, עובש ושאר מרעין בישין פוגעת מאוד ברושם הראשוני ומעלה סימני שאלה גדולים אצל הרוכש. טיפול ברטיבות ויפה שעה אחת קודם יסייע למכירה קלה יותר.

 

שירותי הדברה – זוג חדש מגיע לראות את הכנס ונתקל במקק, במקרה ולאחד מהם ישנה פוביה ממקקים…
המכירה נופלת בו במקום ולמה? בגלל שלא בוצעה הדברה ראויה. שירותי הדברה להרחקת מזיקים מסייעים לשמירה על חלל הבית וסביבתו הקרובה.

 

"הנדימן" לתיקונים הקטנים ולרושם הגדול – תיקון שקעים, דלתות, חזיתות של ארונות הם הדברים הקטנים שמשאירים רושם גדול. לפני שמכניסים מבקרים לראות את הנכס יורדים לפרטים הקטנים ונהנים בגדול, עם רווח משמעותי לכיס. בסופו של יום יוצא שגם המוכר וגם הקונה יוצאים נשכרים!

 

חברת ניקיון אחר מזמינה אתכם ליצור קשר ולהזמין ניקיון להשבחת הדירה מחברה בעלת ניסיון רב, צוות מקצועי ושירות חסר פשרות.

 

מחפשים חברת ניקיון מקצועית ומומלצת?

חייגו אלינו – 052-2275590

שתפו את הכתבה עם חברים
חיפוש באתר
צרו איתנו קשר



    ניקיון אחר בפייסבוק
    דילוג לתוכן