הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

ניקיון דירה לאחר שיפוץ – כל מה שצריך לדעת

ניקיון דירה לאחר שיפוץ
תוכן עניינים

ישראלים רבים נוהגים לשפץ את בית מגוריהם אחת לכמה שנים, לרוב מטרת השיפוץ היא לשפר את איכות החיים או לרענן את מבנה ועיצוב הבית. אחת מתופעות הלוואי של שיפוץ הבית היא לכלוך מאסיבי שאינו ניתן לניקיון יסודי באופן עצמאי.

 

השיפוץ הסתיים? בואו וננקה לכם את הדירה

כמה זה עולה?

החל מ-1,100 ש"ח

דירת 2 חדרים - 40-60 מ״ר

החל מ-1,400 ש"ח

דירת 3 חדרים - 60-80 מ״ר

החל מ-1,700 ש"ח

דירת 4 חדרים - 80-110 מ״ר

החל מ-1,700 ש"ח

דירת 5 חדרים - 110-130 מ״ר

*כל המחירים לפני מע"מ.

מה אומרים אלינו לקוחות של ניקיון אחרי שיפוץ

 

את הפתרון ניתן למצוא בדמות חברת ניקיון לאחר שיפוץ, אשר תעשה עבורכם ניקיון איכותי ויסודי. כיצד לבחור חברת ניקיון, למה צריך לשים לב והיכן תמצאו את החברה שתעשה עבורכם את העבודה הטובה ביותר? התשובות במאמר הבא.

 

ניקיון אחרי שיפוץ

שיפוץ הבית גורר במרבית המקרים השקעה כספית נכבדה, משלב התכנון, שלב חיפוש הקבלן המתאים ועד לביצוע העסקה.

 

עד אשר תיווכחו בתוצאות בעת סיום העבודה אתם עשויים להשקיע כסף רב, ולא תמיד תבינו על מה ולמה ההשקעה כל-כך גבוהה. כישראלים אנו מחפשים כיצד לחסוך בעלויות נוספות, אך ישנם דברים בהם לא מומלץ לחסוך כלל, אחד מהם הוא ניקיון בתים לאחר שיפוץ.

 

ניקיון אחרי שיפוץ – לכלוך, לכלוך בכל מקום

במהלך השיפוץ אבק מתעופף לכל עבר, שפכטלים של צבע עשויים להתיז טיפות קטנות ללא אבחנה ופסולת נערמת ולעיתים אינה מפונה כהלכה.

 

בתום העבודות, כאשר תרצו לשוב לביתכם תגלו כי ישנו צורך בניקיון מאסיבי ואיכותי, אשר יבריק את הרצפות, יוריד לכלוך מיותר מהקיר ואת כל שאריות האבק מהרהיטים שלכם.

 

ישנם מקרים בהם הצורך בניקוי יסודי הוא צורך בטיחותי, שכן לעיתים נותרים שרידים של חומרים רעילים או פסולת שעלולה להזיק לבריאות.

 

מדוע לא לנקות לבד?

הלכלוך הנוצר לאחר שיפוץ הוא אינו לכלוך רגיל המצטבר באופן יומיומי, זהו לכלוך מאסיבי ועיקש החודר לחריצים קטנים ונצבר במקומות אליהם קשה להגיע.

 

בנוסף, ישנם חומרים כמו צבע אותם קשה להסיר ופסולת אותה יש לפנות בזהירות יתרה. ניקיון באופן עצמאי לא רק שיטריח אתכם שלא לצורך הוא גם אינו יעשה את העבודה בצורה יסודית דייה ועשוי לגרום לתוצאה שאינה מספקת.

 

ניקיון יסודי של הרצפה אחרי שיפוץ

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

אין צורך לחשוש או לוותר כליל על השיפוץ, הפתרון לניקוי יסודי של הבית הוא פשוט וקל מאשר נהוג לחשוב, ניתן לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית וליהנות משלל היתרונות שהיא מציעה.

 

ראשית, חברת ניקיון תבטיח לכם את התוצאה הטובה ביותר מבחינת איכות הניקיון, השימוש בחומרים מיוחדים, כלים חדשניים וצוות ניקיון מיומן. שנית, חברת ניקיון לאחר שיפוץ עם המלצות תעשה שימוש באמצעים שאינם עומדים לרשות האדם הממוצע, וכפועל יוצא מכך זה תוצאות טובות יותר.

 

יתר על כן, מהירות הביצוע, חברות ניקיון טובות יוכלו לבצע את עבודת הניקיון תוך יום עבודה אחד ואתם תוכלו ליהנות מחזרה מהירה הביתה, וכמאמר הקלישאה – זמן הוא כסף.

 

היתרון המשמעותי ביותר הוא הראש השקט שחברת ניקיון מספקת עבורכם, הידיעה כי הבית נקי ומצוחצח, ללא שום חומרים רעילים או מזיקים מאפשר שהייה רגועה ונינוחה לאחר השיפוץ והכניסה המחודשת.

 

ניקיון דירה לאחר שיפוץ – בחירה של החברה הנכונה למשימה

כאשר אנו רוצים לבחור נותני שירות כלשהם מומלץ לעשות זאת תוך נקיטת זהירות יתרה, על אחת כמה וכמה כאשר זו חברה אשר עובדיה נכנסים לתוך קודש הקודשים שלנו, הבית הפרטי.

 

מאחר וישנם מבחר יחסית גדול של חברות ניקיון אנו ננסה לעזור לכם לדייק את הבחירה בעזרת השימוש בפרמטרים הבאים:

  • מקצועיות – חשוב שחברת הניקיון תהיה מקצועית ככל הניתן. חברה לא מקצועית עשויה לעשות שימוש בחומרים לא נכונים, בציוד שאינו עושה את העבודה ולבסוף להגיע לתוצאה לא מספקת. בנוסף חברה לא מקצועית עלולה לגרום לנזק לנכס שרק כעת סיימתם לשפץ. על מנת לוודא את מקצועיות החברה ניתן לבקש המלצות קודמות, לחקור על החברה ברשתות החברתיות או להיעזר במכרים אשר שכרו את שירותיה בעבר.
  • צורך – פרמטר נוסף לבחירת חברת ניקיון הוא הצורך לשמו אתם צריכים לשכור אותה. חשוב מאוד לוודא כי יש תיאום ציפיות מלא בין הצרכים לבין הפעולות אותן תנקוט חברת הניקיון. לדוגמה, לא כל חברת ניקיון תנקה את המזגנים, את המשקופים ואת פתחי האוורור, ולכן חשוב לעמוד על כל הדברים הכלולים בניקיון.
  • תקציב – התקציב אותו תאלצו לפנות לטובת הניקיון הינו נגזרת ישירה של הצורך שלכם, ניקיון יסודי או נרחב יותר יעלה לכם יותר ויש לקחת זו בחשבון. אנו לא ממליצים לחסוך על חברת ניקיון לאחר שיפוץ, מאחר ומדובר בעבודה אינטנסיבית מאוד שדורשת הן זמן עבודה והן משאבים מתאימים, ואלה עולים בהתאם.

 

מחפשים חברת ניקיון מקצועית ומומלצת?

חייגו אלינו – 052-2275590

 

ניקיון לאחר שיפוץ

תהליך העבודה אינו מסובך, אך מצריך ניסיון רב, עבודה זהירה והפגנה של ידע ומקצועיות תוך כדי הניקיון. חברת הניקיון נכנסת לאחר שתם השיפוץ באופן מוחלט וכאשר הקבלן מפנה את הפסולת אותה התחייב לפנות.

 

מומחי הניקיון יכנסו לבית ויחליטו מה היא אסטרטגיית הניקיון הנכונה עבור כל חדר ובאילו חומרים וכלים כדאי להשתמש.

 

לאחר מכן צוות הניקיון יבצע את המשימה ולאחר יום עבודה הבית אחד הבית שלכם יהיה נקי ואתם תוכלו ליהנות מכניסה נקייה לנכס המשופץ.

 

ניקיון ארונות לאחר שיפוץ

איך בוחרים חברה טובה לניקיון לאחר שיפוץ?

בחירה של חברת ניקיון איכותית צריכה להתבסס על היסודות הבאים:

  • עובדים מקצועיים – עובדים טובים ומנוסים הם ליבו של כל עסק, כל שכן בעסק הדורש זהירות ושימת לב על הפרטים הקטנים. וודאו מראש את זהות העובדים המגיעים אליכם הביתה. תעמדו על כך שלא יהיו אלה עובדים מתחלפים וזמניים.
  • ציוד וחומרים – שימוש בציוד חדשני ומתקדם וחומרי ניקיון איכותיים הם ערובה לביצוע של עבודה יסודית. חברת ניקיון טובה תחזיק ברשותה את כל הציוד הנדרש ותעשה שימוש אך ורק בחומרים הטובים ביותר. מכונות קיטור עוצמתיות, שואבים תעשייתיים, מכשירי פוליש לרצפה אימתניים ועוד.
  • שקיפות ואמינות – העניין החשוב ביותר הוא שקיפות מול הלקוח, הגשת הצעת מחיר סופית ומקיפה ואספקת השירות במלואו כפי שסוכם. אם אתם מזהים כבר משלבי הצעת המחיר כי רב הנסתר על הגלוי אז תצפו להתאכזב. הצעת מחיר צריכה להיות שקופה מאוד ולפרט את כל מה שיכלול הניקיון, את הביטוחים הקיימים לחברה ועוד. אותיות קטנות הן תמרור אזהרה עבורכם.
  • ביטוחים – נושא שכמעט לא מוזכר בתחום, אבל חשיבותו רבה. חשבתם פעם מה יקרה אם חברת הניקיון תגרום נזק לבית או לריהוט? כנראה שלא, בדיוק מהסיבה הזאת חברת "ניקיון אחר" דואגת לכל הביטוחים הנדרשים למקרה של נזק לבית חלילה, וגם מבטחים את העובדים שלנו.

 

פוליש לרצפה בבית לאחר שיפוץ

חברת ניקיון אחרי שיפוץ

חברת "ניקיון אחר" היא מחברות הניקיון המובילות בישראל, אנו מבטיחים את התוצאה הטובה ביותר תוך שימוש בציוד חדשני וצוות ניקיון מקצועי ומנוסה.

במרוצת השנים ניקינו את ביתם של אלפי לקוחות מרוצים ואנו מזמינים גם אתכם להצטרף לקהל הלקוחות שלנו.

מבטיחים כי אנחנו עושים את הדברים אחרת ונשמח שתתרשמו מאמינות הדברים כבר בשיחת טלפון, צרו אתנו קשר.

 

חברת ניקיון אחרי שיפוץ – מחירים לדוגמא

אז אחרי שהבנו את החשיבות של ניקיון הדירה לאחר שיפוץ, והבנו מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברת ניקיון, נעבור לחלק הכי חשוב – מחירים. לפניכם רשימת מחירים לדוגמא של ניקיון דירה לאחר שיפוץ שתוכלו להתרשם:

  • מחיר ניקיון דירת 2 חדרים לאחר שיפוץ ינוע בין 1,100-1,500 ₪.
  • מחיר ניקוי דירת 3 חדרים אחרי שיפוץ ינוע בין 1,400-1,700 ₪.
  • מחיר ניקוי דירת 4 חדרים אחרי שיפוץ ינוע בין 1,700-1,900 ₪.
  • מחיר ניקוי דירת 5 חדרים לאחר שיפוץ ינוע בין 1,700-2,100 ₪.

*המחיר עשוי להשתנות בהתאם לגודל הדירה , גודל המרפסת, תוספת מחסן, תנאי שטח נוספים וכן במרחק גיאוגרפי מחדרה.

 

שאלות ותשובות נפוצות:

 

כמה זמן לוקח לנקות דירה לאחר שיפוץ?

הזמן שלוקח לנקות דירה לאחר שיפוץ תלוי בפרמטרים שונים: גודל הדירה, כמות הפסולת לפינוי, תנאי שטח וסוגי החומרים איתם צריך להתמודד. ברוב המקרים, בעזרת אסטרטגיית ניקיון נכונה, החומרים והכלים המתאימים צוות ניקיון אחר יבצע את המשימה בתוך יום עבודה אחד.

 

מה כולל ניקיון יסודי בדירה משופצת?

לאחר שיפוץ, נדרש ניקיון מאסיבי, יסודי ומקצועי בכל הבית. 

ניקיון לאחר שיפוץ כולל: הסרת חומרים קשים וכתמי צבע, פינוי פסולת, הברקת רצפות, הורדת לכלוך מהקירות, ניקוי תריסים ושאריות אבק מרהיטים ומקומות נסתרים קשים להגעה. לחברת ניקיון אחר יש גם את היכולת והניסיון לטפל בשרידים של חומרים רעילים או פסולת שעלולים להזיק לבריאות. 

 

למה כדאי להזמין חברת ניקיון ולא לעשות זאת לבד?

הלכלוך הנוצר לאחר שיפוץ הוא אינו לכלוך רגיל, ולעיתים קרובות דורש חומרים מיוחדים ומכשור מקצועי. בנוסף, ישנם חומרים קשים להסרה ופסולת לפנות והמון התעסקות וטרחה מיותרת עבורכם. חברה מקצועית ומיומנת תבצע את המשימה עבורכם במקצועיות ובמהירות ותאפשר לכם ליהנות מכניסה נקייה לבית המשופץ.

 

כמה עולה ניקיון דירה לאחר שיפוץ?

עלות ניקיון דירה לאחר שיפוץ תושפע מפרמטרים שונים: גודל הדירה, מרפסת, מורכבות העבודה, תוספת מחסן, תנאי שטח ועוד. ברוב המקרים העלות תנוע בין 1100-2100 שקלים עבור ניקיון אחרי שיפוץ.

 

על מה חשוב להקפיד בעת ניקיון בית אחרי שיפוץ?

ישנם מספר גורמים עליהם חשוב להקפיד בעת ניקיון בית לאחר שיפוץ:

  • עובדים מקצועיים – מומלץ לבחור בחברת ניקיון מקצועית, מנוסה ובעלת המלצות מלקוחות אחרים
  • חומרים ומכשור מתאים – חשוב להקפיד על שימוש בחומרים והמכשור המתאים אשר יבצעו את העבודה במהירות וביסודיות. 
  • שקיפות ואמינות – חשוב לוודא שחברת הניקיון מגישה לכם הצעת מחיר שקופה המפרטת במדויק מה יכלול הניקיון, הביטוחים הקיימים, משך הזמן וכמובן מחיר סופי שלא משתנה.
  • ביטוחים – נושא שלצערנו כמעט ולא מדברים עליו, חשוב לוודא שחברת הניקיון דואגת לכל הביטוחים הנדרשים המכסים כל  נזק שעלול להיגרם כתוצאה מתהליך הניקיון.

איך נראה ניקיון דירה לפני ואחרי שיפוץ?

שתפו את הכתבה עם חברים
חיפוש באתר
צרו איתנו קשר



    ניקיון אחר בפייסבוק
    דילוג לתוכן