הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

איך לבחור חברת ניקיון מקצועית

חברת ניקיון מקצועית
תוכן עניינים

חברת ניקיון מקצועית עושה את ההבדל בתוצאות.
ניקיון דירה חדשה, ניקיון לאחר שיפוץ או לאחר בנייה דורשים רמת ניקיון גבוהה מאוד שלא תיתכן באמצעים רגילים. ישנם מקרים בהם צריך לבחור חברת ניקיון מקצועית אשר תבטיח תוצאות של מקצוענים ותיתן לבית שלכם מראה נקי ומבריק שיאפשר לאכול מהרצפה, לנוח על הספה ולהתכרבל על השטיח.

 

לצערנו ולצערכם תחומי פוליש וניקיון אינם מפוקחים בישראל וכל אדם עם מטלית יכול לקרוא לעצמו חברה המציעה שירותי ניקיון, ואף לגבות תשלומים כבדים מבלי לגבות זאת במעשים או בתוצאות.

 

אז כיצד מזהים חברת ניקיון מקצועית ואמינה? איך מבטיחים את קבלת השירות שאתם חפצים בו ועליו הסכמתם עם בעל המקצוע?

 

המלצות על חברת ניקיון

היום יותר מתמיד ניתן לגשת למידע רב וללמוד מניסיונם של אחרים. רשת החיפוש מציעה מגוון כלים שמאפשרים לבדוק ביקורות והמלצות על חברות ניקיון ומגלות מידע רב שמצוי בין השורות.

 

בבואכם לשכור את שירותיה של חברה זו או אחרת בדקו את דף הפייסבוק שלה ותוודאו כי חברה זו מאפשרת לדרג אותה (ניתן לראות את הדירוג בעזרת כוכבים שפייסבוק מפרסמת). חשוב להיווכח כי ישנם מספר רב של ביקורת ולא אחת או שתיים שמייצגות את בני משפחתו ועובדיו של בעל העסק.

 

ישנם אתרי דירוג שונים המציעים גם הם שיטות דירוג כאלה ואחרות, הבעיה איתם שהם ממונים על ידי אותן חברות שמשלמות לאתרים על מנת להופיע בהן ולכן את הביקורות יש לקחת בערבון מוגבל.

 

חיפוש של שם המותג ואת שמותיהם של בעלי העסק יכול לשפוך אור על פסקי דין ו/או ביקורות שכתבו אנשים בפורומים ואתרים שונים. כמובן שאין לשפוט על פי פסק דין אחד וכדאי לבחון כל מקרה לגופו ולעומקו אך זה כן יכול להעיד על מגמה מסוימת.

 

בקשו לפחות 3 המלצות על חברת ניקיון לפני שאתם נחפזים לשכור את שירותיה. אל הממליצים יש להתקשר ולשאול אותם אם היו שורות קטנות בהסכם או בהתנהלות.

 

אתר אינטרנט תדמיתי המציג את האנשים מאחורי החברה, את השירותים שלה ואת המחירון. חשוב לנסות ולצמצם למינימום את טווח חוסר הידיעה ואת המקום להפתעות שלאחר העבודה. פרסום מחירון באתר הוא דרך להראות כי בעל העסק אינו מתחמק ואינו מסתיר את מחיר השירותים שלו.

 

יתר על כן, הפנים מאחורי החברה, עיסוקיהם בעבר ובהווה והדרך בה הם בוחרים להציג את המידע יכול ללמד על כוונותיהם ועל דרך התנהלותם.

 

 

מחפשים חברת ניקיון מקצועית ומומלצת?

חייגו אלינו – 052-2275590

 

 

הכל טמון במחיר

לא אחת תבחרו במוצר או בשירות על סמך המחיר האטרקטיבי ביותר אליו תחשפו, לדאבונכם "לא כל הנוצץ זהב הוא" והצעת מחיר נמוכה מאוד או פרסום המציג עבודה שכוללת את כל השירותים שבעולם במחיר מגוחך מסתירים מכם מידע רב שעתיד לעלות ביוקר…

 

אותיות קטנות בהצעות מחיר הן גדולות מאוד בכיס ולכן בקשו לקבל את הצעת המחיר בכתב, זהו הסעיף עליו אסור לוותר! מחירים הניתנים בטלפון נוטים לא להיות סופיים וכאשר מגיעים לרגע האמת מגלים תוספות במחיר שלא צוינו בשיחה. שורות כמו אזור זה לא נכלל בהסכם או איננו יכולים לקחת אחריות על ציוד או רהיט שניזוק לא יאמרו בהינתן הצעת מחיר כתובה והסכם חתום.

 

המלצות על חברת ניקיון מקצועית

מגיעים לבית הלקוח על מנת לתת הערכת מחיר

 

אם זה לא שם זה לא קיים – מה שלא מופיע בהצעת מחיר פשוט לא יקרה במציאות ולכן אל תניחו לפרשנות האישית שלכם לדלג על שירותים חיוניים שאינם מופיעים בהצעה.

 

שימו לב כי ישנו פירוט מלא של כל האזורים המיועדים לניקיון, כמה עובדים יקחו חלק בעבודות הניקיון, אילו שירותים כן נכללים (האם פוליש לרצפה כלול במחיר, מה עם החלונות, השטיח סוג הפה הספציפי וכד).

 

"נקה את ביתך במחיר שלא היה כמוהו" – סיסמאות מזוג זה הן תמרורי אזהרה ולא אחת יסתירו תשלומים נוספים שלא ידעתם שאינם כלולים במחיר.

 

זכרו כי אתם משלמים עבור מה שאתם מקבלים וכי אין מתנות אך יכולות בהחלט להיות הפתעות לרעה. בין הסיסמאות יכולים להסתתר מחירים אשר לא כוללים מע"מ, סוגי בדים שלא נכללים בהצעה מסוג זה (וסביר להניח שדווקא הספה שלכם איננה כלולה…).

בוחרים חברות ניקיון עם ציוד איכותי ומקצועי

פעמים רבות מחיר אטרקטיבי מדי נובע מחוסר ידע מקצועי, חוסר ציוד איכותי וחוסר ניסיון. כאשר מדובר בריהוט יקר, ספות מהודרות, ארונות מטבח שנרכשו במיטב כספכם ושטיח יוקרתי אז לאביזרים שיכנסו לביתכם יש משמעות רבה. שימו לב כי חברת הניקיון מצוידת בציוד שעולה בקנה אחד עם דרישות העבודה וכי העובדים יודעים מה עושים איתו.

 

ציוד אותו נצפה לפגוש בדירה הוא – מכונת פוליש עוצמתית, מכונת קיטור, שואב אבק תעשייתי, סכיני גירוד, סקוטשים וחומרי ניקיון ייחודים ואיכותיים שמתאימים לעבודה תעשייתית.

משך זמן הניקיון

הנטייה הטבעית היא לרצות כאן ועכשיו ואם אפשר אפילו קצת לפני אז האם זה הפרמטר החשוב ביותר?

חברת פוליש וניקיון שתבטיח כי זמן השירות שלה הוא הקצר ביותר והם מסוגלים לפנות את הפסולת מאתר חירייה ביום אחד צריכה להדליק לכם נורה אדומה.

חברת ניקיון מקצועית תספק שירות מצוין בזמן סביר מאחר וניקיון איכותי דורש לרדת לפרטים ואלה לוקחים זמן. הזמן הוא יקר לכם וכמובן גם לחברת הניקיון שצריכה לתגמל את עובדיה, אז אם החברה רוצה לקחת את הזמן אז כנראה שיש לה סיבה מספיק טובה לכך. אל תאיצו בחברת הניקיון לסיים עבודתה מוקדם מהצפוי מכיוון שמי שיפגע אלו הן תוצאות העבודה.

 

חברת ניקיון מקצועית - המלצות

 

ביטוח, ביטוח ושוב ביטוח

אתם מכניסים למבצרכם אנשים זרים שיבואו במגע עם ציוד יקר ערך ויעשו עבודה אינטנסיבית בביתכם שעלולה לגרום לפציעות, פגיעה ברכוש ולגבות מחיר יקר ועוגמת נפש.

 

לכן, כאשר בוחרים חברת ניקיון בודקים את נושא הביטוחים. יש לשים לב כי לחברת הניקיון ביטוח צד ג', מקיף וחובות מעבידים.

 

כך תבטיחו שאם מישהו יפצע בביתכם בזמן עבודות הניקיון אזי אתם מכוסים. כמו כן, בכל מקרה של פגיעה ברכוש תוכלו לתבוע את הביטוח ולקבל פיצוי הולם.

 

אל תקלו ראש בסעיף זה מאחר והקטנת ראש בנושא זה אשר מסתיימת בפציעה יכולה לגבות מכם מחיר כבד אותו תצטרכו לשאת כל חייכם.

 

חברת ניקיון אמינה זה שם המשחק

ניקיון איכותי מתבטא בפרטים הקטנים שיכולים בקלות להפוך גדולים מאוד. עובדי ניקיון אמינים הם נר לרגליהם של חברות ניקיון מקצועיות שעתידם בענף חשוב להם ולא מתפשרות על מי שנכנס אליכם הביתה.

 

איך אפשר לבדוק זאת? שאלות פשוטות לסייע והן 'האם יש לכם ביטוח אחריות מעבידים והאם אתם משלמים לעובדים שלכם על פי חוק? אם אתם שומעים גמגום בצד השני אז קרוב לוודאי כי מדובר בחברה שמחליפה את עובדיה כמו שמחליפים גרביים וכך גם יראה התוצר הסופי שלהם. חברות ניקיון אמינות שמעריכות את עובדיהן ינהגו בהם בכבוד הראוי ויבטיחו נאמנות מצד עובדיהם ובסופו של תהליך מי שיזכה מכך הוא לקוח הקצה ובמקרה זה – אתם!

 

אמור לי מי העובדים ואומר לך מי אתה

האם אומרים לכם מי הם העובדים שיגיעו לנקות את ביתכם? זוהי שאלה חשובה שמטרתה למנוע "עבודה חאפרית" בה מגיע "נקיין" כזה או אחר עם פועלים שאינם דוברים את השפה ומשתכרים כמה שקלים בודדים שהמוטיבציה שלהם לנקות איננה בין המשובחות ולכם אין עם מי לדבר מאחר והם אינם דוברים את השפה.

 

חברת ניקיון מקצועית - הצוות

 

קנית בזול שילמת ביוקר

תחום הניקיון והפוליש אינו שונה מתחומים אחרים וגם בו פועלים חסרי ידע מקצועי שעלולים להסב נזק רב לביתכם. אז למה אסור להתפשר על בינוני ולמה כדאי לבדוק איזה חברת ניקיון נכנסת אליכם הביתה?

 

ישנם מקרים ספציפיים בהם נעשה שימוש בפוליש לרצפה ולאריחים שלא עשו עימם חסד, בלשון המעטה…

 

רצפות שונות אוהבות חומרים שונים ופתרון גנרי שעושים חסרי ידע מקצועי עלול לפגוע פגיעה אנושה ברצפה. זכרו כי פוליש אינו טוב לכל ואריחים אשר מיוצרים בשיטת נון סטיק יינזקו. כמו כן, עשויה פעולת הליטוש להסיר ברק טבעי ממרצפות מסוימות ומשם כבר אין דרך חזרה.

 

אריחי הקרמיקה שלכם, כלים סניטריים, שיש במטבח וכד' דורשים חומרי ניקיון ייחודיים והם עלולים להינזק בקלות ממפגש עם חומר לא מתאים. בעיה נוספת היא שלא תמיד יצוץ הנזק באופן מידי ולעיתים ידרשו מספר ימים עד שתגלו את הנזק במלוא הדרו.

 

מכשור ישן ולא מקצועי לא רק שלא יעשה עבודתו אלא יכול ליצור כתמים, שריטות וחלודה שלא היו שם לפניו.

 

דוגמה קלאסית לכך מלטשת ישנה שיוצרת כתמי חלודה שלא ניתנים להסרה, ואתם – יצא חסכונכם בהפסדכם!

 

לסיכום,
חברות ניקיון אמינות ומקצועיות קיימות שם בשוק, אמנם אין להן תקן מחייב אך בעזרת מחקר מקדים וסקר שוק ניתן להגיע אליהן.

 

חברת ניקיון מומלצת תוכלו למצוא בעזרת חיפוש פשוט באינטרנט, פייסבוק, אתרים שונים ופורומים. מומלץ לא להסתפק בביקורת מהללת אחת ורצוי לדבר עם מספר לקוחות קודמים ששכרו את שירותה של החברה.

 

מחיר של חברת ניקיון הוא פעמים רבות המשתנה עליו יקום וייפול דבר אך רצוי לא לנהוג בחיפזון ולקחת את ההצעה הנמוכה ביותר שמוצעת, יתכן שתשלמו בגינה ביוקר. את הצעת המחיר דרשו בכתב ובפירוט מקסימלי: מיהם העובדים, אילו אזורים נכללים, אילו שירותים וכמובן נושא הביטוחים.

 

ולסיום, זכרו כי הקפדה על הפרטים הקטנים מובילה לתוצאות גדולות ובדיוק לשם כך יש לשים דגש על עובדים איכותיים וחומרי ניקוי ברמה גבוהה, הם חלק מהחבילה השלמה!

שתפו את הכתבה עם חברים
חיפוש באתר
צרו איתנו קשר



    ניקיון אחר בפייסבוק
    דילוג לתוכן