הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

חברת ניקיון בעפולה- ניקיון אחר

חברות ניקיון בעפולה מציעות שירותים דומים ובמחירים שונים, מדוע? מאחר ורמת השירות הניתנת שונה בהכרח. לכן, אנחנו חברת ניקיון אחר חרטנו על דגלנו להעניק לתושבי עפולה שירות מצוין ובמחיר מצוין.

 

בין אם אתם מתגוררים בבית חדש, בדירה לאחר שיפוץ או זקוקים לחידוש המרצפות בעזרת פוליש לבית אז יש לכם כתובת נהדרת – ניקיון אחר!

 

אנחנו מגיעים לכל רחבי העיר עפולה והסביבה עם כל הציוד העוצמתי והאיכותי ביותר שקיים בענף וכמובן עם צוות העובדים המקצועי ביותר.

 

סל השירותים שלנו הוא רחב מאוד ומתאים לכל צורך: ניקיון בתים חדשים, ניקוי דירות לאחר שיפוץ, סוגי שונים של פוליש לרצפה, ניקוי ספות איכותי ושירותים ייחודים כגון ניקיון לאחר שריפות וניקיון להשבחת הנכס לפני מכירה.

 

אז אם גם אתם מאוד מעוניינים בחברת ניקיון מומלצת אך חוששים מכך שתפלו בידי חאפרים, אנשי מקצוע לא מיומנים ואפילו הצעת מחיר לא הוגנת אז אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם ולומר לכם בלב שלם שהגעתם לחברת הניקיון הטובה ביותר עבורכם. צרו איתנו קשר ולא תתחרטו, בהתחייבות.

מחפשים חברת ניקיון בעפולה? השאירו פרטים!



    מי אנחנו?
    נגן וידאו

    שירותי ניקיון בעפולה

    פוליש לרצפה

    פוליש והברקה קריסטלית

    פוליש לבית ולמרצפות שכל-כך זקוקות לו יש לעשות באמצעות חברות ניקיון לפוליש המחומשות בציוד פוליש איכותי. עבודה לא מקצועית עתידה לגרום לנזקים בלתי הפיכים למרצפת. הצוות המקצועי שלנו יתאים את החומרים הדרושים לסוג המשטח וכל זאת במחירים מצוינים.

    ניקיון לפני מעבר דירה

    ניקיון לפני מעבר דירה

    מעבר דירה הוא כאב ראש לא קטן. אתם נדרשים להתמודד עם מטלות רבות בזמן קצר. חסכו לכם זמן, מאמץ ואנרגיות והזמינו חברת ניקיון למעבר דירה. כך תהנו משירותי ניקיון מתקדמים, תוצאות נהדרות (שבוודאי לא תגיעו אליהן בכוחות עצמכם) ושקט נפשי, וזאת מבלי לומר מילה על כניסה חלקה לבית נקי וללא רבב.

    ניקיון לאחר שריפה

    ניקיון בתים לאחר שריפה

    שירות ייחודי של חברת ניקיון אחר לשיקום נזקי שריפות. השירות כולל את החזרת המבנה למצבו הקודם בזמן קצר, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ותוך צמצום מירבי של נזקים. בנוסף, אנו מספקים מטריית שירותים נלווים רחבה שתשיב את הבית על כנו ואת חייכם למסלול הנקי, הנעים והבטוח.

    ניקיון בית חדש - חומרי ניקוי

    ניקיון בית חדש

    ניקיון בית חדש דורש עבודה זהירה, מחושבת וברמת גימור שלא נופלת ממצוינת. לשם כך, אנחנו מעסיקים אנשי ניקיון מהשורה הראשונה, עם ניסיון רב, מקצועיות ללא פשרות ומאבזרים אותם בציוד האיכותי והמתקדם ביותר. התוצאה בתים מבריקים, מצוחצחים המחכים בציפייה לדיירים החדשים.

    ניקיון ספות

    ניקוי ספות, שטיחים וריפודים

    ניקוי ספות הוא מלאכת מחשבת, צריך להכיר את סוג הבד ולכך להתאים את חומרי הניקוי המיועדים והמצוינים ואת הציוד המתקדם. בזכות כל אלה, יחד עם כוח האדם האיכותי שלנו אנו מגיעים לתוצאות מרהיבות ומכריזים בגאון שנספק לכם את השירות הטוב ביותר שתקבלו בענף, באחריות.

    ניקיון לאחר שיפוץ

    ניקיון לאחר שיפוץ

    אמנם מדובר על שירות מורכב מאוד, בו נדרשת חברת ניקיון מקצועית שיש ברשותה משאבים רבים, אך לשם כך אנחנו פה. את כל הלכלוך, האבק, הצבע והרובה אנחנו נסיר ונעניק לכם תחושה של כניסה לבית חדש. אז אם כבר טרחתם והשקעתם בשיפוץ כדאי להבטיח תוצאות בעזרת ניקיון.

    איך מוצאים חברת ניקיון בעפולה?

    רבים שואלים איך מוצאים חברת ניקיון בעפולה, הרי יש הרבה פרסומים והמון הצעות מחיר. ההמלצה החמה שלנו אליכם היא לא ללכת אחר ההצעה הזולה ביותר מכיוון שהיא תעלה לכם ביוקר. ישנן חברות ניקיון שמשתמשות בהרבה אותיות קטנות שעולות הרבה מאוד בכיס. שימו לב כי כל מה שהבטיחו לכם כתוב בהצעת המחיר.

    המלצות על חברות ניקיון בעפולה

    האינטרנט בכלל וקבוצות הפייסבוק בעיר בפרט מלאות בהמלצות על חברות ניקיון, וגם ביקורות. אנחנו מציגים לכם את כל המידע בצורה שקופה ומביאים לכם גם את עמוד הפייסבוק שלנו על מנת שתקראו את כל מה שכותבים עלינו ותבינו שאנחנו עומדים מאחורי כל מילה.

    מה צריך לדעת לפני ניקיון ופוליש?

    ניקיון ופוליש דורשים ידע מוקדם ולא כל סוג של פוליש או מכונה עוצמתית מתאימה לכל מרצפת או בית. לכן, דרושה חברת ניקיון מקצועית שיודעת להתאים את סוג השירות הנדרש לצורך האמיתי של הלקוח. כמו כן, לא כל איש ניקיון עם סמרטוט הוא חברת ניקיון מקצועית, כדאי לשאול על הציוד איתו מגיעה החברה אליכם הביתה.

    מחפשים חברת ניקיון מומלצת - קראו את ההמלצות

    בכדי לדעת שנפלתם על חברת ניקיון מומלצת כדאי לעקוב אחר הדרישות הבאות: הצעת מחיר מפורטת ומלאה בכתב יד. אישור על ניהול תקין של עובדים מרואה החשבון של החברה והעתק של כל הביטוחים שעומדים לרשות החברה. בנוסף, תבקשו לדעת מי הם העובדים שנכנסים אליכם הביתה וכמה הם.

    חברת ניקיון מומלצת בעפולה - המלצות של לקוחות

    המלצות על חברת ניקיון אחר
    בשבילי חברת ניקיון בעפולה יש רק אחת, ניקיון אחר! מהטלפון הראשון ועד שעזבו את הדירה מצוחצחצת ומבריקה, הם פשוט עשו זאת אחרת, ממליץ בחום.
    נאור חזן ממליץ על חברת ניקיון בעפולה
    נאור חזן
    רח' חנה סנש
    אין עוד חברות ניקיון כאלה, תודה לניקיון אחר, אתם מדהימים והשארתם את הבית שלי נקי, מבריק ועם ניחוחות מעולים. לא יכולה לחכות לפעם הבאה שתבואו.
    חברת ניקיון מומלצת בעפולה - ממליצה
    רונית לוי
    רח' סוקולוב
    שכרתי את שירותי ניקיון אחר לניקיון בית לאחר שיפוץ, ונכנסתי לבית שלא ניכר שעבדו עליו. מודה לכל צוות העובדים, לניר ולטליה בראשם. יישר כוח.
    חברת ניקיון אחר - מומלצת
    אבי אליהו
    רח' לשם

    מחפשים חברת ניקיון בעפולה - זה אנחנו

    מחיר חברת ניקיון בעפולה

    כמה עולה פוליש לבית?

    כמה עולה ניקוי ספות בעפולה?

    האם יש אותיות קטנות בהצעת המחיר?

    מהם הפרמטרים שמשפיעים על המחיר?

    מחירים של חברות ניקיון נקבעים על פי:

    1.  סוג השירות הנדרש
    2.  מצב הנכס – ריק / מרוהט / לאחר שיפוץ
    3.  גודל הנכס – מה הגודל של השטח שדרוש לו השירות במ"ר
    4.  אופי העבודה – כמה עובדים דרושים

    מחירי ניקיון בעפולה

    המחירים אינם סופיים ותלויים בגורמים נוספים - כל עבודה תתומחר באופן פרטני

    ניקיון דירת 2 חדרים בעפולה

    ניקיון ופוליש לדירת 2 חדרים
    החל מ1100 + מע״מ
    • דירה בגודל 40-60 מ״ר

    ניקיון דירת 3 חדרים בעפולה

    ניקיון ופוליש לדירת 3 חדרים
    החל מ-1400 + מע״מ
    • דירה בגודל 60-80 מ״ר

    ניקיון דירת 4 חדרים בעפולה

    ניקיון ופוליש לדירת 4 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 80-110 מ״ר

    ניקיון דירת 5 חדרים בעפולה

    ניקיון ופוליש לדירת 5 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 110-130 מ״ר

    ניקוי ספות בעפולה

    ניקוי ספה תלת מושבית
    249 + מע״מ
    • ניקוי ספת עור 2 מושבים

    מחיר של פוליש בעפולה

    פוליש לבית לפי מטראז'
    10-15 + מע״מ
    • פוליש רגיל ללא הברקה.
    מאמרים בנושא ניקיון
    הסרת כתמים
    איך מנקים כתמים?

    ניקיון כתמים מספות, ריפודים, שטיח ואפילו חולצה הוא מציאות של כל אחד ואחת מאתנו. תמיד נשאלת השאלה איך מנקים כתמים עקשניים ומה הדרך הבטוחה ביותר

    קרא עוד »
    דילוג לתוכן