הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

חברת ניקיון בקריות - ניקיון אחר

גרים באזור הקריות והסביבה וזקוקים לחברת ניקיון אמינה, מקצועית ויסודית? נעים להכיר, ניקיון אחר, ובשורות הבאות תבינו מה מבדיל אותנו מחברות ניקיון אחרות וכיצד אנחנו עומדים להפוך את הנכס שלכם לדבר הכי נקי שיש?

 

יש לא מעט חברות ניקיון בקריות והסביבה, כאשר על חלקם שמעתם דברים טובים ודברים טובים פחות, מדוע? מאחר ואין סטנדרט או תקן בתחום וכל אדם עם מגב וסמרטוט יכול לשאת את הטייטל של חברת ניקיון.

 

אם כן, מה באמת צריך לשנות לכם? המקצועיות, האמינות, הדייקנות, צוות העובדים, הביטוחים וכמובן התוצאות. 

נרחיב על הדברים הבאים על מנת שתדעו איך בוחרים חברת ניקיון אמינה ומצוינת שתענה על הצרכים שלכם.

 

חברת ניקיון אחר מעניקה מגוון שירותי ניקיון ברחבי הקריות ואזור חיפה, ומגיעה אליכם עם הציוד הטוב והאיכותי ביותר ועם צוות העובדים המקצועי והאנרגטי שלנו.

 

הניסיון הנרחב שלנו, המקצועיות והאמביציה הם אלה שבזכותם הצלחנו לבצע על הצד הטוב ביותר כל משימה אשר נקרתה בדרכנו, החל מניקוי ספות מלוכלכות מאוד וכלה בניקיון בתים לאחר שיפוץ או שריפה. בין שירותינו: ניקיון בית חדש ומשופץ, כל סוגי הפוליש, ניקיונות של מסעדות ובתי עסק ואף שירות ייחודי להשבחת נכסים לפני מכירה.

מחפשים חברת ניקיון מומלצת בקריות? השאירו פרטים!



    מי אנחנו?
    נגן וידאו

    שירותי ניקיון בקריות

    פוליש לרצפה

    פוליש והברקה קריסטלית

    פוליש לבית ולמרצפות שכל-כך זקוקות לו יש לעשות באמצעות חברות ניקיון לפוליש המחומשות בציוד פוליש איכותי. עבודה לא מקצועית עתידה לגרום לנזקים בלתי הפיכים למרצפת. הצוות המקצועי שלנו יתאים את החומרים הדרושים לסוג המשטח וכל זאת במחירים מצוינים.

    ניקיון לפני מעבר דירה

    ניקיון לפני מעבר דירה

    מעבר דירה הוא כאב ראש לא קטן. אתם נדרשים להתמודד עם מטלות רבות בזמן קצר. חסכו לכם זמן, מאמץ ואנרגיות והזמינו חברת ניקיון למעבר דירה. כך תהנו משירותי ניקיון מתקדמים, תוצאות נהדרות (שבוודאי לא תגיעו אליהן בכוחות עצמכם) ושקט נפשי, וזאת מבלי לומר מילה על כניסה חלקה לבית נקי וללא רבב.

    ניקיון לאחר שריפה

    ניקיון בתים לאחר שריפה

    שירות ייחודי של חברת ניקיון אחר לשיקום נזקי שריפות. השירות כולל את החזרת המבנה למצבו הקודם בזמן קצר, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ותוך צמצום מירבי של נזקים. בנוסף, אנו מספקים מטריית שירותים נלווים רחבה שתשיב את הבית על כנו ואת חייכם למסלול הנקי, הנעים והבטוח.

    ניקיון בית חדש - חומרי ניקוי

    ניקיון בתים חדשים

    ניקיון בית חדש דורש עבודה זהירה, מחושבת וברמת גימור שלא נופלת ממצוינת. לשם כך, אנחנו מעסיקים אנשי ניקיון מהשורה הראשונה, עם ניסיון רב, מקצועיות ללא פשרות ומאבזרים אותם בציוד האיכותי והמתקדם ביותר. התוצאה בתים מבריקים, מצוחצחים המחכים בציפייה לדיירים החדשים.

    ניקיון ספות

    ניקוי ספות, שטיחים וריפודים

    ניקוי ספות הוא מלאכת מחשבת, צריך להכיר את סוג הבד ולכך להתאים את חומרי הניקוי המיועדים והמצוינים ואת הציוד המתקדם. בזכות כל אלה, יחד עם כוח האדם האיכותי שלנו אנו מגיעים לתוצאות מרהיבות ומכריזים בגאון שנספק לכם את השירות הטוב ביותר שתקבלו בענף, באחריות.

    ניקיון לאחר שיפוץ

    ניקיון דירה לאחר שיפוץ

    אמנם מדובר על שירות מורכב מאוד, בו נדרשת חברת ניקיון מקצועית שיש ברשותה משאבים רבים, אך לשם כך אנחנו פה. את כל הלכלוך, האבק, הצבע והרובה אנחנו נסיר ונעניק לכם תחושה של כניסה לבית חדש. אז אם כבר טרחתם והשקעתם בשיפוץ כדאי להבטיח תוצאות בעזרת ניקיון.

    מדוע לחפש חברת ניקיון שמכירה את אזור הקריות?

    בין אם אתם גרים בקרית מוצקין, אתא, ים, חיים, ביאליק או בסביבה הקרובה אתם מבינים שהקרבה לים נותנת אותותייה לבתים ולדירות באזור. חלונות, רשתות ותריסים נפגעים מהלחות ויש לדעת אם אילו חומרי ניקוי כדאי להסיר את המפגעים על מנת לחסוך לכלוך ונזק עתידי.

    בקשו חוות דעת על חברת ניקיון מומלצת בקריות

    ניתן למצוא לא מעט חברות ניקיון בקריות והסביבה עם מספר המלצות, אך לא בטוח שתמצאו חברת ניקיון עם המון המלצות מצוינות וגם עם הביטוחים הנדרשים. מה הופך חברה למומלצת? המון פרמטרים שונים שמתחברים להם יחד אצלכם בבית: צוות עובדים מסור, אמין, אחראי ומקצועי, ביטוח אחריות מעבידים, ביטוח צד ג', ציוד עבודה מקצועי, דיוק בזמנים, הצעת מחיר שקופה וברורה ועוד.

    האם אתם מבצעים גם ניקוי ספות בקריות?

    אנו מבצעים את כל סוגי הניקיון, לרבות ניקוי ספות בקריות. אנחנו מתמחים בניקיון של ספות בד, ספות עור, כורסאות יחיד, סלונים ועוד. אנחנו עושים שימוש בחומרי ניקיון המיועדים לסוג המסוים של הספה ומשמשים בכלי עבודה איכותיים ועוצמתיים.

    חברת ניקיון מומלצת בקריות - לקוחות מספרים

    המלצות על חברת ניקיון אחר
    הזמנו את ניקיון אחר לאחר שיפוץ של הדירה שלנו. הם הגיעו בזמן, צוות של 3 עובדים מנוסים, תיקתקו את הבית במשך 8 שעות ולא עזבו עד שכל הפינות היו מבריקות. חברת ניקיון ללא עיגול פינות.
    המלצה על חברת ניקיון בחיפה
    יעל ואביב
    רחוב זלמן שזר, קרית ים
    חיפשתי המלצות על חברת ניקיון בקריות בחלק מקבוצות הפייסבוק וקיבלתי מספר המלצות על ניקיון אחר. כבר מהשיחה הראשונה הבנתי שהם עושים דברים אחרת. טליה הייתה מאוד אדיבה ושירותית, הצעת המחיר הייתה ברורה וללא הפתעות והניקיון על רמה!
    חברת ניקיון מומלצת בחיפה
    רווית ברג
    החשמונאים קרית מוצקין
    קנינו בית חדש ורצינו הרגשה נעימה בכניסה. הזמנו את ניקיון אחר והם פשוט עבדו מכל הלב. היינו מרוצים מאוד ואנחנו ממליצים לכולם.
    המלצה חמה על חברת ניקיון אחר
    מיטל מזרחי
    הפטל קרית ביאליק

    למה לבחור בנו?

    כמה עולה חברת ניקיון בקריות?

    מה הם מחירי פוליש בקריות?

    כמה עולה ניקוי ספות?

    האם אתם מבצעים גם ניקוי שטיחים? 

    על פי מה נקבע המחיר לניקיון בית?

     

    מחיר של חברת ניקיון נקבע על פי:

     

    1.  סוג השירות הנדרש
    2.  מצב הנכס – ריק / מרוהט / לאחר שיפוץ
    3.  גודל הנכס – מה הגודל של השטח שדרוש לו השירות במ"ר
    4.  אופי העבודה – כמה עובדים דרושים

    מחירי ניקיון בתים בקריות

    המחירים אינם סופיים ותלויים בגורמים נוספים - כל עבודה תתומחר באופן פרטני

    ניקיון דירת 2 חדרים בקריות

    ניקיון ופוליש לדירת 2 חדרים
    החל מ1100 + מע״מ
    • דירה בגודל 40-60 מ״ר

    ניקיון דירת 3 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 3 חדרים
    החל מ1400 + מע״מ
    • דירה בגודל 60-80 מ״ר

    ניקיון דירת 4 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 4 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 80-110 מ״ר

    ניקיון דירת 5 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 5 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 110-130 מ״ר

    ניקוי ספות בקריות

    ניקוי ספה תלת מושבית
    249 + מע״מ
    • ספת עור 2 מושבים

    מחיר של פוליש בקריות

    פוליש לדירה לפי מטראז'
    10-15 + מע״מ
    • פוליש רגיל ללא הברקה.
    מאמרים בנושא ניקיון
    פוליש לרצפה
    פוליש לרצפה

    נכנסתם לבית שכור ולא רוצים להיגרר להוצאות כבדות? הרצפה שלכם העלתה אבק ולא משתבחת עם השנים? הברק של הרצפה מוסתר על ידי הכתמים הרבים שמעטרים

    קרא עוד »
    דילוג לתוכן