הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

חברת ניקיון במרכז - ניקיון אחר

קיימות לא מעט חברות ניקיון במרכז וכל אחת מציעה שירותים דומים במחירים שונים. אנחנו, חברת ניקיון אחר, מביאים סטנדרט אחר לענף הניקיון וחורטים על דגלנו ניקיון מעולה, ללא פשרות וללא עיגול פינות.

 

אם אתם מחפשים חברת ניקיון במרכז שתספק לכם שירותים מקיפים ומגוונים, עם ניסיון עבודה רב, וותק של שנים, עובדים מיומנים ורמת אמינות גבוהה אז הגעתם למקום הנכון.

 

התחלנו את דרכנו בפאתי המרכז ואט ואט התרחבנו וכעת אנחנו מעניקים שירותים לכל תושבי המרכז וכיום ישנן כבר מאות המלצות על חברת ניקיון במרכז, ניקיון אחר. מבחינתנו מרכז הארץ הוא המקום האידיאלי להפגין את מיטב הכישורים ולבסס את מעמדנו כחברת הניקיון מספר אחת בישראל.

 

אם אתם מתעניינים בחברת ניקיון במרכז שמבצעת את כל שירותי הניקיון, ברמת אמינות גבוהה, במקצועיות חסרת פשרות ובאמצעות הכלים והעובדים הטובים ביותר אז יש לנו את התשובה בשבילכם  – ניקיון אחר.

 

בין השירותים הניתנים על ידינו תוכלו למצוא: ניקיון דירות חדשות, ניקיון בתים אחרי שיפוץ ולפני מעבר דירה, ניקיון ספות איכותי, וגם שירותים ייחודים כגון ניקיון בתים לאחר שריפה ולפני מכירת הנכס.

 

אנחנו מבינים את ההיסוס שלכם, ישנן הרבה חברות ניקיון במרכז וכל אחת מציעה עולם ומלואו, ולפעמים במחיר מצחיק (אל תתפתו – רב הנסתר על הגלוי). על מנת להפיג את החששות שלכם ולסייע לכם להבין שאתם במקום הנכון הכנו עבורכם מספר דגשים והמלצות למציאת חברת הניקיון הטובה ביותר עבורכם.

מחפשים חברת ניקיון במרכז? השאירו פרטים!



    מי אנחנו?
    נגן וידאו

    פוליש וניקיון במרכז

    פוליש לרצפה

    פוליש והברקה קריסטלית

    פוליש לבית ולמרצפות שכל-כך זקוקות לו יש לעשות באמצעות חברות ניקיון לפוליש המחומשות בציוד פוליש איכותי. עבודה לא מקצועית עתידה לגרום לנזקים בלתי הפיכים למרצפת. הצוות המקצועי שלנו יתאים את החומרים הדרושים לסוג המשטח וכל זאת במחירים מצוינים.

    ניקיון לפני מעבר דירה

    ניקיון לפני מעבר דירה

    מעבר דירה הוא כאב ראש לא קטן. אתם נדרשים להתמודד עם מטלות רבות בזמן קצר. חסכו לכם זמן, מאמץ ואנרגיות והזמינו חברת ניקיון למעבר דירה. כך תהנו משירותי ניקיון מתקדמים, תוצאות נהדרות (שבוודאי לא תגיעו אליהן בכוחות עצמכם) ושקט נפשי, וזאת מבלי לומר מילה על כניסה חלקה לבית נקי וללא רבב.

    ניקיון לאחר שריפה

    ניקיון בתים לאחר שריפה

    שירות ייחודי של חברת ניקיון אחר לשיקום נזקי שריפות. השירות כולל את החזרת המבנה למצבו הקודם בזמן קצר, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ותוך צמצום מירבי של נזקים. בנוסף, אנו מספקים מטריית שירותים נלווים רחבה שתשיב את הבית על כנו ואת חייכם למסלול הנקי, הנעים והבטוח.

    ניקיון בית חדש - חומרי ניקוי

    ניקיון בתים חדשים

    ניקיון בית חדש דורש עבודה זהירה, מחושבת וברמת גימור שלא נופלת ממצוינת. לשם כך, אנחנו מעסיקים אנשי ניקיון מהשורה הראשונה, עם ניסיון רב, מקצועיות ללא פשרות ומאבזרים אותם בציוד האיכותי והמתקדם ביותר. התוצאה בתים מבריקים, מצוחצחים המחכים בציפייה לדיירים החדשים.

    ניקיון ספות

    ניקוי ספות, שטיחים וריפודים

    ניקוי ספות הוא מלאכת מחשבת, צריך להכיר את סוג הבד ולכך להתאים את חומרי הניקוי המיועדים והמצוינים ואת הציוד המתקדם. בזכות כל אלה, יחד עם כוח האדם האיכותי שלנו אנו מגיעים לתוצאות מרהיבות ומכריזים בגאון שנספק לכם את השירות הטוב ביותר שתקבלו בענף, באחריות.

    ניקיון לאחר שיפוץ

    ניקיון לאחר שיפוץ

    אמנם מדובר על שירות מורכב מאוד, בו נדרשת חברת ניקיון מקצועית שיש ברשותה משאבים רבים, אך לשם כך אנחנו פה. את כל הלכלוך, האבק, הצבע והרובה אנחנו נסיר ונעניק לכם תחושה של כניסה לבית חדש. אז אם כבר טרחתם והשקעתם בשיפוץ כדאי להבטיח תוצאות בעזרת ניקיון.

    חברת ניקיון מומלצת במרכז

    אם תחפשו חברת ניקיון מומלצת במרכז תמצאו אינספור המלצות על חברת ניקיון אחר, מדוע? מכיוון שחשוב לנו שתהיו מרוצים ותמשיכו להמליץ עלינו. אנחנו דוגלים בשקיפות ולכן גם צירפנו את עמוד הפייסבוק שלנו, אשר פתוח להמלצות וביקורות - אתם מוזמנים לקרוא בעצמכם ולהבין שאנחנו עומדים מאחורי כל מילה שאנחנו אומרים.

    האם אתם מבצעים גם ניקוי ספות במרכז?

    אנחנו מבצעים את כל סוגי הניקיון, כלומר גם ניקוי ספות במרכז. אנחנו מנקים ספות בד, ספות עור, כורסאות טלוויזיה ואפילו ניקוי של כיסא מחשב והדום לרגליים. חשוב לדעת כי בניקיון של ספות יש להתאים את חומרי הניקוי לסוג הבד ולהשתמש אך ורק בחומרי ניקוי איכותיים.

    זקוקים לשירות של פוליש במרכז - קראו היטב

    לטובת פוליש לרצפה יש צורך בציוד ומכשור עוצמתיים ולא פחות חשוב מכך להתאים את החומר הספציפי לסוג המרצפת ולסוג המשטח. עבודה לא מקצועית של פוליש לבית עלולה להסב נזקים בלתי הפיכים למרצפות ולעלות ביוקר. לכן, בכל הקשור לפוליש לא חוסכים ולא מתפשרים, בוחרים את הטוב ביותר.

    מחפשים חברת ניקיון במרכז - מצאתם!

    רבים שואלים איך מוצאים חברת ניקיון במרכז, כזו שאפשר לסמוך עליה ולהבדיל אותה משאר חברות הניקיון? זה לא סוד שאין סטנדרטים בענף הניקיון בישראל וכל אדם עם סמרטוט מתיימר להיקרא חברת ניקיון. אז אנחנו חורטים על דגלנו לספק לכם שירות איכותי, מקצועי ועם סטנדרט שירות שפשוט לא הכרתם - זה למה אנחנו נקראים ניקיון אחר.

    חברת ניקיון מומלצת במרכז - לקוחות מספרים

    המלצות על חברת ניקיון אחר
    אחרי כל כך הרבה שנים שהתרגלתי לנקות לבד החלטתי שמספיק והזמנתי את ניקיון אחר, וזאת הייתה אחת ההחלטות הנבונות שלי. תודה רבה לצוות המקסים, בהחלט ממליצה.
    חברת ניקיון מומלצת במרכז - ממליצה
    חנה אדוני
    רמת גן
    גם אני הייתי ספקן מאוד בכל הנוגע לחברות ניקיון, הייתי ועכשיו אני כבר לא. אתם בהחלט חברת ניקיון אחרת, עם שירות מעולה ותוצאות מושלמות, תודה רבה.
    אדם כהן ממליץ על חברת ניקיון
    אדם כהן
    תל אביב
    טליה וניר, החל מהטלפון הראשון הבנו שבחרנו חברת ניקיון מצוינת ולא טעינו. לכל מי שיש לו ספק אז תדעו שהם באמת מושלמים ועושים כל שביכולתם על מנת להוציא אתכם מרוצים.
    חברת ניקיון במרכז - ממליצים
    ניר ואיילת
    פתח תקווה

    למה לבחור בנו?

    כמה עולה חברת ניקיון במרכז?

    כמה עולה פוליש במרכז?

    מה המחיר של ניקוי ספות במרכז?

    האם יש הבדלי מחירים בין סוגי בד שונים? 

    מהם המשתנים שעתידים להשפיע על המחיר?

     

    מחירים של חברת ניקיון נקבעים על פי:

     סוג השירות הנדרש

    1.  מצב הנכס – ריק / מרוהט / לאחר שיפוץ
    2.  גודל הנכס – מה הגודל של השטח שדרוש לו השירות במ"ר
    3.  אופי העבודה – כמה עובדים דרושים

    חברת ניקיון במרכז מחירים

    המחירים אינם סופיים ותלויים בגורמים נוספים - כל עבודה תתומחר באופן פרטני

    ניקיון דירת 2 חדרים במרכז

    ניקיון ופוליש לדירת 2 חדרים
    החל מ1100 + מע״מ
    • דירה בגודל 40-60 מ״ר

    ניקיון דירת 3 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 3 חדרים
    החל מ1400 + מע״מ
    • דירה בגודל 60-80 מ״ר

    ניקיון דירת 4 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 4 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 80-110 מ״ר

    ניקיון דירת 5 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 5 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 110-130 מ״ר

    ניקוי ספות במרכז

    ניקוי ספה תלת מושבית
    249 + מע״מ
    • ספת עור 2 מושבים

    מחיר של פוליש במרכז

    פוליש לדירה לפי מטראז'
    10-15 + מע״מ
    • פוליש רגיל ללא הברקה.

    מאמרים בנושא ניקיון

    ניקיון בתים פרטיים

    ניקיון בתים פרטיים

    חשוב לנו להדגיש כי חברתנו מספקת שירותי ניקיון לבתים פרטיים אבל לא למטרת ניקוי שוטף של הבית.   למה אנחנו מתכוונים? אם אתם מחפשים חברת

    קרא עוד »
    דילוג לתוכן