הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

חברת ניקיון בצפון - ניקיון אחר

באזור הצפון קיימות חברות ניקיון רבות, חלק מן החברות מספקות שירותים נרחבים ומגוונים, וחלקן בעלות ניסיון בשירותים ספציפיים מאוד. אם אתם מחפשים חברת ניקיון בצפון אשר מסוגלת לתת לכם מענה למגוון רחב של שירותי ניקיון, "ניקיון אחר" היא תשובה בשבילכם.

 

כל מי שמתגורר באזור הצפון יודע כי העדיפות היא לחברת ניקיון שמכירה את האזור, את הבניה ואת היתרונות והחסרונות שיש לשים לב אליהם בכל בית. היכרות של בעל המקצוע עם הסביבה בה הוא מעניק את השירות היא מעלה גדולה, ומאפשרת לו לייעץ ללקוח את הטוב ביותר עבורו. לכן, לקוחות שמחפשים חברת ניקיון בצפון, "ניקיון אחר" היא התשובה בשבילם.

 

חברת ניקיון אחר מספקת שירותי ניקיון רבים רבים בצפון: ניקיון דירות ובתים חדשים, ניקיון  לאחר שיפוץ, שירותי פוליש מגוונים, ניקיון ספות, שטיחים וריפודים, ניקיון בתים לאחר שריפה ושירות ייחודי של ניקיון להשבחת הנכס.

 

חברה שעומדת מאחורי המילים שלה ודואגת ראשית כל לטובתו של הלקוח, היא חברה שניתן לסמוך עליה שתעשה את הטוב ביותר על מנת שלקוחותיה יהיו שבעי רצון. אם עדיין לא מצאתם חברת ניקיון בצפון שעונה על ציפיותכם, "ניקיון אחר" מבטיחה לכם שהקץ לחיפושים הגיע.

מחפשים חברת ניקיון בצפון? השאירו פרטים!



    מי אנחנו?
    נגן וידאו

    פוליש וניקיון בצפון

    פוליש לרצפה

    פוליש והברקה קריסטלית

    פוליש לבית ולמרצפות שכל-כך זקוקות לו יש לעשות באמצעות חברות ניקיון לפוליש המחומשות בציוד פוליש איכותי. עבודה לא מקצועית עתידה לגרום לנזקים בלתי הפיכים למרצפת. הצוות המקצועי שלנו יתאים את החומרים הדרושים לסוג המשטח וכל זאת במחירים מצוינים.

    ניקיון לפני מעבר דירה

    ניקיון לפני מעבר דירה

    מעבר דירה הוא כאב ראש לא קטן. אתם נדרשים להתמודד עם מטלות רבות בזמן קצר. חסכו לכם זמן, מאמץ ואנרגיות והזמינו חברת ניקיון למעבר דירה. כך תהנו משירותי ניקיון מתקדמים, תוצאות נהדרות (שבוודאי לא תגיעו אליהן בכוחות עצמכם) ושקט נפשי, וזאת מבלי לומר מילה על כניסה חלקה לבית נקי וללא רבב.

    ניקיון לאחר שריפה

    ניקיון בתים לאחר שריפה

    שירות ייחודי של חברת ניקיון אחר לשיקום נזקי שריפות. השירות כולל את החזרת המבנה למצבו הקודם בזמן קצר, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ותוך צמצום מירבי של נזקים. בנוסף, אנו מספקים מטריית שירותים נלווים רחבה שתשיב את הבית על כנו ואת חייכם למסלול הנקי, הנעים והבטוח.

    ניקיון בית חדש - חומרי ניקוי

    ניקיון בתים חדשים

    ניקיון בית חדש דורש עבודה זהירה, מחושבת וברמת גימור שלא נופלת ממצוינת. לשם כך, אנחנו מעסיקים אנשי ניקיון מהשורה הראשונה, עם ניסיון רב, מקצועיות ללא פשרות ומאבזרים אותם בציוד האיכותי והמתקדם ביותר. התוצאה בתים מבריקים, מצוחצחים המחכים בציפייה לדיירים החדשים.

    ניקיון ספות

    ניקוי ספות, שטיחים וריפודים

    ניקוי ספות הוא מלאכת מחשבת, צריך להכיר את סוג הבד ולכך להתאים את חומרי הניקוי המיועדים והמצוינים ואת הציוד המתקדם. בזכות כל אלה, יחד עם כוח האדם האיכותי שלנו אנו מגיעים לתוצאות מרהיבות ומכריזים בגאון שנספק לכם את השירות הטוב ביותר שתקבלו בענף, באחריות.

    ניקיון לאחר שיפוץ

    ניקיון דירה לאחר שיפוץ

    אמנם מדובר על שירות מורכב מאוד, בו נדרשת חברת ניקיון מקצועית שיש ברשותה משאבים רבים, אך לשם כך אנחנו פה. את כל הלכלוך, האבק, הצבע והרובה אנחנו נסיר ונעניק לכם תחושה של כניסה לבית חדש. אז אם כבר טרחתם והשקעתם בשיפוץ כדאי להבטיח תוצאות בעזרת ניקיון.

    שירותי ניקיון בצפון

    חברת ניקיון אחר מתמחה בכל שירותי הניקיון והפוליש, ומבטיחה לכם בית מבריק ובעל מראה רענן וחדש. לקוחות מרוצים אשר מתגוררים בצפון הם העדות החיה לרף השירות הגבוה אותו אנו מציעים ולסטנדרטים המקצועיים עליהם אנחנו לא מתפשרים. אם תבקשו ממכרים או תחפשו המלצות על חברת ניקיון בצפון, סביר מאוד להניח שתמצאו אותנו בין חברות הניקיון אשר להן שורה של ביקורות חיוביות. אנו מאמינים כי ניקיון עושים באהבה, והתוצאות מדברות בעד עצמן.

    האם אתם עושים גם ניקוי ספות בצפון?

    בין השירותים הרבה בהם אנו מתמחים, ניתן לציין במיוחד את הניסיון הנרחב שלנו בניקוי ספות. ידוע שהספה היא מרכז הבית והסלון. ספה מלוכלכת או דהויה משפיעה על הנראות הכללית של האזור בו אנו נוהגים לשבת, לארח או סתם להירגע אחרי יום ארוך. כאשר ניגשים לחפש חברה אשר מבצעת ניקוי ספות בצפון, כדאי מאוד לבקש תמונות של לפני ואחרי ולהבטיח לעצמכם שלחברה יש את הידע והמקצועיות הדרושים להתמודד עם כל שהוא של ספה.

    מה צריך לדעת לפני ניקיון?

    למי שיצא להכיר מעט או לשמוע עלינו, ידוע כי אנחנו דוגלים בכך ששירותי הניקיון אותם מעניקה כל חברה באשר היא, צריכים להיות שקופים. אנו דואגים להסביר לכל לקוח כי את הצעת המחיר לשירות אותו הוא מבקש ניתן וצריך לדרוש באופן ברור ומפורט. כמו כן, על חברת הניקיון להציג בשקיפות מלאה את כמות ומספר העובדים שיגיעו לביתכם כולל אישורי הביטוחים שלהם והסעיף שמבטיח כי בכל נזק שלא יגרם החברה נושאת.

    איך לזהות חברת ניקיון מקצועית ואמינה?

    כאשר יש לכם עסק עם חברת ניקיון מקצועית ואמינה, תוכלו לחוש בכך כבר החל מהדקה הראשונה של שיחת הטלפון. חבקה שמכבדת את עצמה תדע להציג לכם את הדברים באופן האמיתי והמדויק ביותר ותנסה להשתמש בכל הידע הקיים אצלה על מנת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר עבורכם.

    חברת ניקיון מומלצת בצפון - לקוחות מספרים

    המלצות על חברת ניקיון אחר
    חיפשתי חברות ניקיון בצפון למספר פרויקטים ולקח זמן עד שהגעתי למקצוענים של חברת ניקיון אחר. ממליץ עליהם בלב שלם ובחום, תודה לכם על המסירות והאכפתיות.
    יואל עזרא ממליץ ניקיון אחר
    יואל עזרא
    כרמיאל
    ביקשתי המלצות משכנים, חברים ומכרים ולאחר שהתקבלו מספר המלצות חמות על ניקיון אחר החלטתי להשתמש בשירותיהם, ואני שמחה מאוד שבחרתי בהם. חברת ניקיון מקצועית ואמינה.
    המלצות על חברת ניקיון בצפון
    רוחמה ארזי
    חיפה
    כיף למצוא חברת ניקיון מקצוענית שתשאר איתך לאורך שנים. מודה לכם ניר וטליה משיח, החייכנים, מקסימים ומקצוענים. רק שבחים יש לי לומר לכם.
    שירה ממליצה על חברת ניקיון בצפון
    שירה אבני
    קריות

    למה לבחור בנו?

    כמה עולה חברת ניקיון בצפון?

    כמה עולה פוליש בצפון?

    כמה עולה ניקוי ספות?

    האם מנקים שטיחים?

    האם יש הבדלי מחירים בין סוגי בד שונים? 

    האם למצב הבית השפעה ישירה על המחיר?

     

    המחירים של חברת ניקיון בצפון יקבעו על פי:

     סוג השירות הנדרש

    1.  מצב הנכס – ריק / מרוהט / לאחר שיפוץ
    2.  גודל הנכס – מה הגודל של השטח שדרוש לו השירות במ"ר
    3.  אופי העבודה – כמה עובדים דרושים

    מחירי ניקיון בצפון

    המחירים אינם סופיים ותלויים בגורמים נוספים - כל עבודה תתומחר באופן פרטני

    ניקיון דירת 2 חדרים בצפון

    ניקיון ופוליש לדירת 2 חדרים
    החל מ1100 + מע״מ
    • דירה בגודל 40-60 מ״ר

    ניקיון דירת 3 חדרים בצפון

    ניקיון ופוליש לדירת 3 חדרים
    החל מ1400 + מע״מ
    • דירה בגודל 60-80 מ״ר

    ניקיון דירת 4 חדרים בצפון

    ניקיון ופוליש לדירת 4 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 80-110 מ״ר

    דירת 5 חדרים בצפון

    ניקיון ופוליש לדירת 5 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 110-130 מ״ר

    ניקוי ספות בצפון

    ניקוי ספה תלת מושבית
    249 + מע״מ
    • ניקוי ספת שזלונג רק ב399 ש"ח

    מחיר של פוליש בצפון

    פוליש לדירה לפי מטראז'
    10-15 + מע״מ
    • פוליש רגיל ללא הברקה, פוליש ווקס במחיר נפרד

    מאמרים בנושא ניקיון

    ניקוי בקיטור למניעת קרדית

    ניקיון בקיטור

    אתם משקיעים אלפי שקלים בקניית מיטת תינוק מהודרת, בסלון נוח ויפה למראה, במזרן איכותי שיפחית את כאבי הגב אבל מתפשרים שזה נוגע לבריאות שלכם? ניקיון

    קרא עוד »
    ניקיון מטבח

    טיפים לניקיון יסודי במטבח

    ניקיון המטבח הוא בעיני רבים המטלה המתסכלת והסיזיפית ביותר, שכן עוד באותו היום אתם צפוים לבשל שם ולפגום בתוצאות הניקיון. מנגד, ישנם אזורים במטבח שדורשים

    קרא עוד »
    דילוג לתוכן