הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

ניקיון דירה חדשה לפני אכלוס

ניקיון דירה חדשה
תוכן עניינים

מזל טוב על הדירה החדשה שלכם! האם כשנכנסתם לדירה הלכלוך, האבק ושאריות הצבע נתנו לכם תחושה כאילו נכנסתם לאתר בנייה ולא לדירה החדשה עליה חלמתם? כנראה שהגיע הזמן לקרוא לחברת ניקיון אמינה.

 

אז איך מוצאים חברת ניקיון לדירה חדשה? איך מבטיחים ניקיון דירה חדשה ללא שריטות ומפגעים? ומתי כדאי להזמין חברת ניקיון לניקוי דירה חדשה מקבלן?

 

שנות הניסיון הרבות שלנו והתמחותנו בתחום ניקיון הדירות סייעו לנו לאגד לכם את כל הנקודות החשובות שעליכם לשים לב אליהן כאשר אתם נכנסים לדירה חדשה מהקבלן.

 

מחפשים חברת ניקיון מקצועית ומומלצת?

חייגו אלינו – 052-2275590

 

ניקיון דירה חדשה

ניקיון דירה חדשה – קניתם דירה מהקבלן והוא הבטיח שתקבלו בית נקי, אבל בפועל קיבלתם דירה מלוכלכת עם אבק, לכלוך, שאריות צבע ושפכטל? תלונה נפוצה של בעלי בתים רבים היא כי הם קיבלו בית מטונף וכי אינם יכולים להיכנס אליו בטרם יתבצע ניקיון יסודי.

 

אבק בכל פינות הבית, שאריות צבע, חול על הרצפה ורובה שמבצבצת מכל פינה הם רק חלק קטן ממה שיקבל דיירים רבים בבואם לביתם החדש. אז השאלה היא האם השקעתם כל כך הרבה על בית חלומותיכם ובסופו של דבר תתפשרו ותגורו במקום שלא מרגיש כמו בית?


ניקיון דירה חדשה באמצעות חברת ניקיון מקצועית הוא פתרון מצוין ולרוב גם המשתלם ביותר, מדוע אתם שואלים? חברות ניקיון משתמשות באמצעים ומכשירים מקצועיים שיתנו מענה טוב יותר לכתמים קשים ויסירו שאריות אבק שעלול לפגוע בדרכי הנשימה של הדיירים.

 

כמו כן, חברת הניקיון מקפידה על הפרטים הקטנים ולא תפסח על החלונות והתריסים, המתגים, גופי התאורה, דלתות הבית והמשקופים, הארונות (וכן צריך להיות זהירים איתם), חדר האמבטיה, הפאנלים (מי חשב עליהם אהה?), הכלים הסניטריים, הקרמיקה ובעצם מה לא? לחברות ניקיון ישנן חבילות שונות שיכולות להשתלם בכיס בטווח הארוך. לצד זה ניתן לקבל שירותי פוליש לרצפה אשר יבריק כל פיסת מרצפת וייתן הרגשה של מוזיאון!

 

לפני ואחרי ניקיון דירה חדשה

 

מספר טיפים לניקיון דירה חדשה

הטיפ הראשון הוא להכניס סעיף לחוזה הדירה בה מתחייב הקבלן להביא חברת ניקיון לצורך ניקיון הדירה בטרם אתם נכנסים אליה, ואולי אף יותר חשוב זה להתעקש לבחור בעצמכם את החברה, כדי לדעת מה אתם מקבלים. אל תסתפקו בסעיף המבטיח פינוי פסולת מאחר וזה יגרור ניקיונות ועלויות נוספות.

 

לא כל מנקה עם סמרטוט ודלי היא חברת ניקיון!

חברת ניקיון המגיעה לביתכם לא יכולה להגיע בידיים ריקות. כלומר, עליהם להיות מצוידים במכשור ואביזרים שיעלו בקנה אחד עם המקצועיות ועם העבודה הדרושה. בין הציוד שנצפה לראות: מכונת פוליש, מכונת קיטור, שואב תעשייתי ועוצמתי, חומרי ניקוי ייחודיים ואיכותיים, סכיני גירוד, סקטושים וכדומה.

 

ארונות מטבח אינם חובבי מים

לכן, עדיף לנקותם בעזרת שואב אבק, מטלית לחה עדינה ונייר סופג.

 

חלונות לא קוראים עיתונים!

ניגוב בעזרת עיתונים עלולים לשרוט את החלונות החדשים. רכשו ציוד ייעודי לחלונות והימנעו מניקיון בעזרת סקוטש או עיתונים.

 

הסרת רובה היא הצרה הגדולה ביותר

איך ניתן להסיר? בעזרת מכונת פוליש, יש לכם כזאת? כנראה שלא, לא נורא. ניתן לשכור מכונת פוליש על בסיס יומי או לבחור בחברת ניקיון המצוידת במכונת פוליש איכותית.

מינה שתדע לספק רמת שירות בהתאם למחיר.

ניקיון דירה מקבלן

מה עם הקבלן אתם שואלים? האם תצטרכו לבצע ניקיון דירה מקבלן? הוא לא התחייב לנקות אחריו אלא רק לפנות את הפסולת – כנראה שכן ולשם כך תצטרכו למצוא ולבחור חברת ניקיון מקצועית שתבצע עבודה איכותית ומקיפה.

 

אז איך בוחרים את האחת? את חברת הניקיון שתעשה עבודתה נאמנה ובמחיר הוגן?
המלצות, ניסיון, האנשים מאחורי החברה והמקצועיות.

חברת ניקיון מומלצת קל לזהות, האינטרנט גדוש בהמלצות, דפי פייסבוק יספרו לכם על החברה ועל חיי החברה של הבעלים 🙂 והשיחה הראשונית עם החברה תשפוך לכם אור על מהימנותה ובקיאותה בחומר.

 

 

גם את הניסיון קל לבדוק, השאלות שתשאל חברת הניקיון והדרך בה תפעל יספרו לכם כל מה שרציתם לדעת על ניסיונם. המקצועיות היא הפרמטר הבעייתי מאחר ואין שום תקן מחייב לחברות ניקיון וכל אדם הנושא מגב ומטאטא יכול לקרוא לעצמו חברת ניקיון ולגרום לכם נזק של אלפי שקלים (להזיק לרהיטים בעזרת כמות נדיבה מדי של מים, להרוס את המרצפות שהשקעתם בהם אלפי שקלים ולהרוס את השטיח החדש).

 

 

כאשר החלטתם לקחת חברת ניקיון אז קודם כל כדאי לבקש 3 המלצות לפחות ומעבר לכך להציץ בדפי הפייסבוק של חברת הניקיון, בנוסף לכך אתם יכולים להריץ בגוגל חיפוש על שם החברה (יכול לחשוף פסקי דין או ביקורות של גולשים שלא תרצו לפספס) וכמובן יאפשר לכם לשמוע את חוות הדעת של לקוחות ששכרו את שירותם בעבר.

 

 

חשוב מאוד לבדוק ביטוחים: צד ג', מקיף וחובות מעבידים. כל אלה יבטיחו כיסוי מלא במקרים של פציעה או נפילה של אחד העובדים, פיצוי במקרה של פגיעה ברכוש (רהיט, חפץ, חלון וכדומה) בבית החדש.

 

 

את הצעת המחיר של חברת הניקיון עליכם לקבל בכתב (עמדו על שלכם ואל תוותרו על הסעיף הזה). התחייבות בעל פה פעמים רבות לא תמומש ואתם תישארו עם התסכול ועם אזורים שלא נוקו מאחר ו"הם לא נכללו בהסכם".

 

ניקיון דירה מקבלן

 

ואיך אפשר בלי וותק ואמינות העובדים שיכנסו לביתכם? עובדי חברת הניקיון ינדדו בין כותלי הבית, המזכרות וציוד יקר ערך ולכם חשוב מאוד לשמור עליהם ולהיות בראש שקט. בקשו את שמות העובדים מחברת הניקיון בטרם הם מגיעים לביתכם, רשמו את שמותיהם ושמרו את זה לכל מקרה שלא יקרה.

 

מחיר ניקיון דירה מקבלן

מחיר של ניקיון דירה חדשה או ניקיון דירה לאחר שיפוץ יכול להשתנות מאוד בין דירה לדירה ותלוי מאוד בגודל הדירה ומצבה בעת הניקיון. ככל שהדירה שלכם נקייה יותר, מסודרת יותר אז המחיר יהיה נמוך יותר ולהפך.

מחיר של ניקוי דירה חדשה נגזר גם מהאיכות והניסיון של חברת הניקיון ובסעיף זה כדאי לגלות ערנות ולא לרוץ אחר הצעות המחיר הנמוכות ביותר.

 

תמרורי אזהרה חשובים:

  • מחיר נמוך מדי הוא תמרור אזהרה בולט, היזהרו מסיסמאות נקה את ביתך ב-990 ש"ח או ניקוי ספות החל מ-149 ש"ח. אלה יכולים להעיד על תשלומים נוספים שיבואו בהמשך ולהם לא ציפיתם. יתר על כן, ישנם "שטיקים" כמו המחיר אינו כולל מע"מ, המחיר הוא רק לספה מסוג בד מסוים (וכמובן ששלכם אינה נכללת בו) וכדומה.
  • האותיות הקטנות בהצעות המחיר – לעיתים הצעת המחיר לא כוללת שירותים הנראים לכם טריוויאליים וכחלק מהשירות. בקשו פירוט מלא של כמות העובדים שיגיעו, איזה שירות כלול בהצעה ומה אינו כלול.

 

 

מאחר ואנחנו דוגלים בשקיפות אז נפרסם לכם את המחירים שלנו (שימו לב: המחירים אינם סופיים ומושפעים מגורמים נוספים, וכל עבודה תתומחר בצורה פרטנית) וכך תקבלו אמת מידה לרמת מחירים הוגנת, בתקווה שמאחוריה עומדת חברת ניקיון מומלצת ואמינה שתדע לספק רמת שירות בהתאם למחיר.

שירות גודל מחיר (לפני מע"מ)
ניקיון ופוליש דירת 2 חדרים חדשה מהקבלן 40-60 מ"ר 1,100-1,500 ש"ח
ניקיון ופוליש דירת 3 חדרים חדשה מהקבלן 60-80 מ"ר 1,400-1700 ש"ח
ניקיון ופוליש דירת 4 חדרים חדשה מהקבלן 80-110 מ"ר 1,700-1,900 ש"ח
ניקיון ופוליש דירת 5 חדרים חדשה מהקבלן 110-130 מ"ר 1,700-2,100 ש"ח

*אנחנו מקבלים לקוחות רבים אשר הזמינו חברת ניקיון על סמך מחיר זול ובפועל גילו שהם צריכים לשלם ביוקר (לא הכול נאמר להם בשיחת הטלפון ולא כל מה שהם סיכמו אכן קרה בפועל) לכן, אנחנו ממליצים בחום להתקשר אלינו לפני שאתם סוגרים עסקה עם חברת ניקיון אחרת, מהטלפון הראשון ועד הסמרטוט האחרון, אתם פשוט תבינו שאנחנו עושים דברים אחרת ולמענכם.

 

ניקיון דירה מקבלן עם חברת ניקיון אחר

ההשקעה בחברת ניקיון בעת קניית דירה חדשה היא מינורית בהשוואה לעלות הדירה. יתרה מכך, השפעתו של ניקיון מקצועי ייתן אותותיו לתקופה ארוכה יותר. אלה שבחרו לנקות את הדירה לבדם יגלו כי יצטרכו לעבוד קשה מאוד ובמרבית המקרים העבודה הקשה אינה משתקפת בתוצאות. לחברת ניקיון אפשרויות רבות יותר ומשכך התוצאה עתידה להיות מבריקה יותר.

 

חברת ניקיון דירה חדשה

 

יתרון נוסף של חברות ניקיון הוא הזמן הקצר בו הן מבצעות את עבודתן. ניקיון דירה חדשה ביום אחד הוא לא סיסמה אלא מציאות.

 

לסיכום, אם אתם מעוניינים בניקיון דירה חדשה או ניקיון דירה מקבלן ורוצים לקבל את התוצאות הטובות והמשתלמות ביותר אז כדאי לחשוב על פתרון מקצועי, כזה שיעניק תוצאות מרהיבות ולאורך זמן.

 

חברת 'ניקיון אחר' מחויבת לסטנדרטים המחמירים ביותר ושמה את הלקוח בראש מעייניה.

צרו קשר ותהינו מבית מבריק, נעים שייתן הרגשה אמתית של בית!

לקוחותינו מספרים עלינו
שתפו את הכתבה עם חברים
חיפוש באתר
צרו איתנו קשר



    ניקיון אחר בפייסבוק
    דילוג לתוכן