הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

איך מנקים פרקט אחרי שיפוץ?

איך מנקים פרקט אחרי שיפוץ
תוכן עניינים

ריצוף הבית בפרקט נותן לו מראה כפרי יפה וטבעי. כולם יודעים שבפרקט יש לטפל בעדינות ובתשומת לב כדי שלא יינזק וכדי שיישמר נקי ומטופח. ניקוי הפרקט מחייב תשומת לב מיוחדת, הדבר נחוץ על אחת כמה וכמה לאחר שיפוץ.

 

לקוחות רבים שואלים אותנו איך כדאי לנקות פרקט לאחר שיפוץ, וטוב שכך. פרקט הוא השקעה משמעותית, וטיפול נכון בו שומר על יופיו של הבית ועל האווירה המיוחדת בו. ואם הצלחתם להגן על הפרקט מפני נזקים בזמן השיפוץ, כדאי שתמשיכו להגן עליו גם בעבודת הניקיון לאחר השיפוץ.

 

 

הינה כמה עצות טובות לניקוי רצפות פרקט ולשיקומן לאחר שיפוצים.

 

ניקוי פרקט לאחר שיפוץ

אז איך מנקים פרקט אחרי שיפוץ? זוהי שאלת השאלות, ומרבית הלקוחות שלנו מתחבטים בה. למזלכם, יש לנו שלל עצות, טיפים ורעיונות לשיקום פרקט בבית שעבר שיפוץ, ואנו תמיד שמחים לחלוק אותם.

 

אך לפני שתלמדו מה צריך לעשות, הינה מה שלא צריך לעשות – לשטוף את הפרקט במים! שטיפת הפרקט במים אסורה בתכלית האיסור. המים מחלחלים לפרקט, מנפחים אותו, מאיצים תהליכי ריקבון והורסים אותו – אז אם אתם לא רוצים ששיפוץ הבית יסתיים בשיפוץ הפרקט, אל תשטפו אותו במים.

 

ניקוי פרקט לאחר שיפוץ

 

באילו אביזרי ניקוי כדאי להשתמש?

לפני שאתם ניגשים לעבודת ניקוי פרקט לאחר שיפוץ, כדאי שתכינו את כלי העבודה, את אביזרי העזר ואת חומרי הניקוי המותרים לפרקט:

  1. מטאטא עם סיבים רכים.
  2. מסיר כתמי צבע מפלסטיק.
  3. שואב אבק חזק.
  4. סחבת מייקרופייבר.
  5. דלי מים.
  6. מגב.
  7. חומר ניקוי לפרקט.
  8. תכשיר פוליש לפרקט.
  9. כיסוי חד־פעמי לנעלים.

 

כללי אצבע לניקוי פרקט

הניסיון, הידע והמיומנות קבעו לנו כמה כללי אצבע לניקוי רצפות פרקט לאחר שיפוצים. לפי כללי האצבע יש לנקות את הפרקט קודם בניקוי יבש ולאחר מכן בניקוי לח הכולל חומרי ניקוי ייעודיים לפרקט ותכשירי פוליש למיניהם.

 

אז במה מתחילים?

 

בטאטוא ובשאיבה כמובן – טאטאו את הפרקט בעדינות במטאטא עם סיבים רכים וסלקו את כל שאריות הבנייה, את האבק ואת הלכלוך. השתמשו במסיר כתמים מפלסטיק כדי להסיר את כתמי הצבע ולאחר מכן שאבו את הפרקט בשואב אבק חזק. שאבו בעדינות וביסודיות כדי לא לשרוט את הפרקט וכדי לעבור לשלב הבא בניקוי – שלב הניקוי הלח.

 

הניקוי הלח – כשמו כן הוא – לח. לא רטוב, לח! השתמשו במגב נוח ובסחבת מייקרופייבר. מלאו את הדלי במים ובתכשירי הניקוי והפוליש, טִבלו את הסחבה במים וסחטו אותה היטב. חשוב מאוד שהסחבה תהיה סחוטה לחלוטין ולא תטפטף כדי שהניקוי יהיה לח ויעיל ולא יזיק לפרקט. נגבו את הפרקט בעדינות בסחבה הלחה וחזרו על הפעולה שוב ושוב עד שהפרקט יבריק.

 

טיפ חשוב: אנו ממליצים לעטות כיסויים חד־פעמיים על כפות הרגליים או על הנעליים כדי לא להשאיר טביעות רגל על הפרקט וכדי לאפשר לחומרי הניקוי והפוליש להתייבש כהלכה.

 

מחפשים חברת ניקיון מקצועית ומומלצת?

חייגו אלינו – 052-2275590

 

השקיעו בתכשירי ניקוי איכותיים

כדי להסיר מהפרקט את סימני השיפוץ וכדי לנקות אותו היטב מומלץ להשקיע בתכשירי ניקוי איכותיים ולא להתפשר על תכשירים זולים. כמו כן יש להימנע משימוש בתכשירי ניקוי שאינם מיועדים לפרקט. אלה עלולים להזיק לו ולפגוע בו.

 

חפשו חומרי ניקוי ותכשירי פוליש לפרקט. אם הפרקט שלכם מכוסה בשכבת לכה, חפשו חומרי ניקוי לפרקטים המכוסים בלכה. גם בסיומן של עבודות השיפוץ וגם בניקוי השבועי של הפרקט יש להקפיד על כללי הניקוי ולשמור על איכותו, על הברק שלו ועל יופיו.

 

ניקוי פרקט לאחר שיפוץ על ידי חברת ניקיון אחר

 

להשאיר את ניקוי הפרקט למקצוענים

מרבית הלקוחות שלנו חוששים לנקות לבד את הפרקט לאחר השיפוץ, ואנחנו בהחלט מבינים אותם. מרצפות פרקט הן מוצר איכותי שיש לטפל בו היטב ובתשומת לב יתרה. כיוון שניקוי לאחר שיפוץ הוא חד־פעמי ומחייב מגע מקצועי, כדאי שתשאירו אותו למקצוענים.

 

צוות המקצוענים של חברת ניקיון אחר משתמש בשואבי אבק ובמכשירי פוליש תעשייתיים, חדשניים ועוצמתיים שמנקים היטב כל פרקטים מכל סוג ומחזירים להם את הברק בקלות, במהירות וביעילות.

 

שיפצתם את הבית? זקוקים לניקוי יסודי של רצפת הפרקט? מחפשים חברת ניקיון אחרי שיפוץ? כדי לא להזיק לפרקט וכדי לשקם אותו לאחר עבודות השיפוץ המסיביות, דברו אתנו. אנחנו כאן בשבילכם, ובשביל הפרקט היפה שלכם.

שתפו את הכתבה עם חברים
חיפוש באתר
צרו איתנו קשר



    ניקיון אחר בפייסבוק
    דילוג לתוכן