הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

חברת ניקיון בחיפה

חברות ניקיון בחיפה רבות ושונות מציעות כיום את שירותיהן. כמובן שכל חברה מתאימה עצמה צרכי הלקוחות, לאזור בו הם מתגוררים ולרמת הניקיון הנדרשת בבית. נשאלת השאלה אם כך מה מבדיל חברה אחת מהאחרת, והתשובה היא: הערך המוסף שהחברה מעניקה ללקוח. במקרה של ניקיון אחר, אין ספק שהשירות והיחס האנושי בולטים מעל כולם בכמה רמות. אנו בניקיון אחר שמנו לנו למטרה להעניק ללקוחותינו חוויית שירות בלתי נשכחת, כזו שתשאיר את הלקוחות מרוצים ומחויכים.

 

אנו מעניקים מגוון שירותי ניקיון ברחבי חיפה, ומגיעים אליכם עם הציוד הטוב והאיכותי ביותר ועם צוות העובדים המקצועי והאנרגטי שלנו.

 

הניסיון הנרחב שלנו, המקצועיות והאמביציה הם אלה שבזכותם הצלחנו לבצע על הצד הטוב ביותר כל משימה אשר נקרתה בדרכנו, החל מניקוי ספות מלוכלכות מאוד וכלה בניקיון בתים שלמים לאחר שריפה. בין שירותינו הנוספים: ניקיון לאחר שיפוץ, ניקיון בית חדש, כל סוגי הפוליש ואף שירות ייחודי להשבחת הנכס לפני מכירה.

 

אז אם הגעתם למסקנה שאתם מחפשים חברת ניקיון בחיפה שתעשה עבורכם את הטוב ביותר ושניתן לסמוך עליה בעיניים עצומות, אין ספק שחברת ניקיון אחר עונה בקלות על כל דרישותיכם. ומה שבטוח – לא תצטערו.

ניקיון דירה בחיפה

ניקיון דירה חדשה בחיפה

ניקיון דירה חדשה בחיפה לפני אכלוס

מחפשים חברת ניקיון מומלצת בחיפה? השאירו פרטים!



    מדוע לחפש חברת ניקיון שמכירה את האזור?

    אומרים שאין חכם כבעל ניסיון. ובכן, מי מכם שמתגורר בחיפה מודע לרוב ליתרונותיה ולחסרונותיה של העיר. כמו כן, אדם מן האזור מכיר את המתחמים השונים, את סוגי הבניה ולרוב ידע פחות או יותר להבחין בסוגי הניקיון והשירותים שנחוצים לכל סגנון בית (לדוגמא, בנייני רכבת סובלים יותר מבעיות של תשתיות בהבדל לבניינים רגילים. או לדוגמא בניינים אשר נמצאים בסביבת אזור חולי ופתוח יותר יסבלו מאבק וחול). כך גם חברת ניקיון שביצעה מספר רב של עבודות בעיר, תדע להבחין בצורך ולהתכונן לכל סיטואציה שהיא.

    בקשו חוות דעת על חברת ניקיון מומלצת בחיפה

    היצע החברות בשוק הניקיון הנו גדול ביותר, ולעתים אף מבלבל. מה עושים במצב כזה ואיך בוחרים את בעלי המקצוע הטובים ביותר לעבוד איתם? - מחפשים המלצות. כיום האינטרנט מוצף בחוות דעת וביקורות של לקוחות לגבי השירותים אותם הם קיבלו. כמו כן, חברות רבות פותחות עמודי פייסבוק בהם ניתן בקלות לראות כיצד דורגו על ידי הלקוחות שלהם. הדרך הטובה ביותר להגיע לחברת ניקיון מומלצת בחיפה היא לחפש נקודתית חוות דעת על חברות ניקיון בעיר ובמהרה תהיה לכם תמונה כללית ומדויקת יותר על אלה שברצונכם ליצור עמן קשר.

    המומחים ביותר בפוליש לרצפה בחיפה

    בכל מה קשור לניקיון, מקצועיות היא שם המשחק. אנו לא מסתפקים בפחות מהנקי והמצוחצח ביותר. שירותי הפוליש שלנו נעשים על ידינו עם החומרים האיכותיים ביותר, ועל ידי המכונות במתקדמות ביותר בשוק. פוליש אמיתי הוא כזה אשר מקנה לרצפה מראה חדש ונוצץ. אנו מבצעים את כל סוגי הפוליש ויודעים להתמודד גם עם המקרים הקשים ביותר.

    האם אתם מבצעים גם ניקוי ספות בחיפה?

    אנו מבצעים את כל סוגי הניקיון, לרבות ניקוי ספות בחיפה. אנחנו מנקים ספות בד, ספות עור, כורסאות טלוויזיה ועוד. הניסיון שלנו מדבר בעד עצמו, כשאנחנו מגיעים לנקות ספה אנו משתמשים בחומרים הנכונים והטובים ביותר עבור סוג הבד ורמת הניקיון הנדרשת.

    חברת ניקיון בחיפה

    חברת ניקיון מומלצת בחיפה - לקוחות מספרים

    5/5
    קיבלנו שירות מצוין של ניקיון לפני כניסה לדירה חדשה. הצוות הגיע עם מכשור מקצועי ועבדו ביסודיות וזהירות רבה, עמדו בזמנים ועזבו רק כשהבית היה מבריק. כן ירבו!
    המלצה על חברת ניקיון בחיפה
    עמיחי ויערה
    רח' הולנד
    חברת ניקיון אמינה וברמת שירות גבוהה מאוד. בחרתי בהם לנקות ולחדש את הספות שלי והתוצאה הייתי מושלמת אפילו יותר ממה שציפיתי. ממליצה בחום!
    חברת ניקיון מומלצת בחיפה
    אדווה כהן
    רח' אידר
    הגעתי לטליה וניר בעקבות ההמלצות בפייסבוק. קיבלתי שירות נפלא מהרגע הראשון ועד האחרון. הבית נוקה שעות רבות מבלי לפסוח על פינות. אין מילים. תודה רבה!
    המלצה חמה על חברת ניקיון אחר
    סמדר נהוראי
    רח' יקינתון

    למה לבחור בנו?

    כמה עולה חברת ניקיון בחיפה?

    מה הם מחירי פוליש בחיפה?

    כמה עולה ניקוי ספות?

    האם אתם מבצעים גם ניקוי שטיחים? 

    על פי מה נקבע המחיר לניקיון בית?

     

     

    מחיר של חברת ניקיון נקבע על פי:

     

    1.  סוג השירות הנדרש
    2.  מצב הנכס – ריק / מרוהט / לאחר שיפוץ
    3.  גודל הנכס – מה הגודל של השטח שדרוש לו השירות במ"ר
    4.  אופי העבודה – כמה עובדים דרושים

    מחירי ניקיון בחיפה

    המחירים אינם סופיים ותלויים בגורמים נוספים - כל עבודה תתומחר באופן פרטני

    ניקיון דירת 2 חדרים בחיפה

    ניקיון ופוליש לדירת 2 חדרים
    החל מ1100 + מע״מ
    • דירה בגודל 40-60 מ״ר

    ניקיון דירת 3 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 3 חדרים
    החל מ1400 + מע״מ
    • דירה בגודל 60-80 מ״ר

    ניקיון דירת 4 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 4 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 80-110 מ״ר

    ניקיון דירת 5 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 5 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 110-130 מ״ר

    ניקוי ספות בחיפה

    ניקוי ספה תלת מושבית
    249 + מע״מ
    • ספת עור 2 מושבים

    מחיר של פוליש בחיפה

    פוליש לדירה לפי מטראז'
    10-15 + מע״מ
    • פוליש רגיל ללא הברקה.

    מאמרים בנושא ניקיון

    הסרת כתמים

    איך מנקים כתמים?

    ניקיון כתמים מספות, ריפודים, שטיח ואפילו חולצה הוא מציאות של כל אחד ואחת מאתנו. תמיד נשאלת השאלה איך מנקים כתמים עקשניים ומה הדרך הבטוחה ביותר

    קרא עוד »
    דילוג לתוכן