הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

הגאדג'טים הקטנים שיעשו עבודת ניקיון גדולה

גאדגטים לניקיון הבית
תוכן עניינים

לא כל יום ניתן להזמין חברת ניקיון על מנת שתעשה את העבודה עבורכם, אבל בהחלט ניתן לשמור על תחזוקת הניקיונות באמצעות פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים ומטריפים.

 

בשנים האחרונות אנו עדים לשורת אביזרים מתקדמים, לרוב רובוטים, שמבצעים את מלאכת הניקיון בצורה מרשימה למדי. בשורות הבאות ניתן לכם הצצה לאלה שהשתמשנו בהם והתרשמנו מביצועיהם.

 

את הבית שואבים על בסיס קבוע ובהחלט ניתן גם להעביר סמרטוט

שואב אבק רובוטי הוא הפיתוח המשמעותי ביותר של השנים האחרונות לניקיון ביתי. ישנן מספר חברות כמו איירובוט, שיאומי, ניטו, סמסונג ואחרות שמשקיעות מאמצים רבים על מנת להוביל את הענף ובהחלט עושות עבודה נהדרת (מי יותר ומי פחות).

 

שואב אבק רובוטי

 

שואב אבק רובוטי נשלט על ידי אפליקציה בנייד ושואב את הבית לבדו. הדגמים המתקדמים יותר סורקים את הבית באמצעות לייזר ומבצעים עבודה יסודית באמצעות מיפוי כלל האזורים בבית ומעבר מדוקדק בכל פינה ופינה. בשואבים הרובוטיים המתקדמים ניתן לראות את האזורים בהם ביקר השואב ואף לשלוח אותו באופן יזום לפינה ספציפית.

 

 

שואב רובוטי - מיפוי הבית

כך נראה מיפוי הבית וסימון המקומות בהם ביקר הרובוט

 

אם לא די לכם בכל הטוב הזה אז תדעו שישנם דגמים שאף יודעים להעביר סמרטוט רטוב לצד השטיפה. חלק מהשואבים מצוידים במיכל מים נשלף עליו מונח סמרטוט, ובעת השאיבה מתבצעת גם שטיפה קלה למרצפות. נכון לכתיבת שורות אלו אין מדובר בשטיפה יסודית אלא בהעברת סמרטוט לח.

 

נכון לסקירות אחרונות שבוצעו באתרים מובילים ובתכניות טלוויזיה, מוביל הדגם רובורוק (בשיתוף חברת שיאומי) על שאר הדגמים ומיד אחריו ניתן למצוא את איירובוט.

טווח המחירים של שואבי האבק הרובוטיים נע בין 1,000 ש"ח ועד 4,000 ש"ח, כאשר את הדגם המוביל בקטגוריה ניתן למצוא בסביבות 1400-1800 ש"ח.

 

את מלאכת שאיבת הספות והריפודים מפקידים בידי שואבים ידניים

 

אם רק המחשבה על ניקוי שטיחים או שאיבת אבק מהספות מעלה בכם תחושת עייפות אז השורות הבאות הן בשבילכם.

עולם שואבי האבק נמצא בצומת דרכים, צומת בו מוחלפים שואבי האבק הענקיים בשואבים קומפקטיים וניידים.

 

שואב אבק ידני ניחן בעוצמה מרשימה ופועל על סוללה נטענת. נכון לכתיבת שורות אלו עובדים הטובים שבהם למשך 40 דקות שאיבה בעוצמה בינונית וכ-8-10 דקות על עוצמת שאיבה מקסימלית.

 

שואבי אבק ידניים מגיעים עם מספר מברשות המאפשרות לשאוב בבטחה את השטיחים, הספות, הריפודים וכן, גם את הרצפה (אם עדיין אין לכם שואב אבק רובוטי או שהילד שפך את שקית האורז בנקודה מסוימת בבית).

 

חשוב מאוד לומר שחברות מוכרות בתחום, כגון דייסון, מפסיקות את ייצור השואבים הסטנדרטים ומחליפות אותם באלה הידניים, כך שרכישה של שואב כזה היא בהחלט העתיד.

 

החברות הבולטות היום בשוק שואבי האבק הידניים הן חברות דייסון וחברת שיאומי (שבחלק מהמקרים רוכשת חטיבות של חברות אחרות ומשווקת אותן תחת שמה). עלות שואבי אבק ידניים איכותיים נעה בין 550 ש"ח (לדגם ג'ימי של שיאומי) ועד 2400 ש"ח לדגמים מסוימים של חברת דייסון. רצוי מאוד לקרוא סקירות ובהמלצות בטרם מוציאים אלפי שקלים.

 

לא עוד גב שבור בניקיון חלונות

לפעמים נדמה כי ניקוי חלונות הוא משימה בלתי אפשרית. לא ניתן להגיע לכל הפינות, הגב כואב והתוצאות מדשדשות. בדיוק בשביל זה יצרו מנקה חלונות אוטומטי. כן, מה ששמעתם, רובוט לניקוי חלונות המתהלך בכוחות עצמו (וקצת אבקת חשמל:) על החלון ומנקה אותו משני צדיו.

 

ישנם רובוטים לניקוי חלונות העובדים עם כבל חשמל וישנם כאלה אלחוטיים. אלה האלחוטיים עובדים בין 10-50 דקות. חלק מהשואבים המתקדמים יותר יודעים לנקות גם זגוגיות ללא מסגרת ובאמצעות חיישנים מתקדמים עוצרים כאשר מגיעים לקצה.

 

מחירם של מנקי חלונות רובוטיים נע בין מאות בודדות של שקלים ועד 3000 ש"ח.

 

האם חברת ניקיון עושה שימוש בגאדג'טים הללו?

 

אז אמנם המלצנו ממקור ראשון על חלק מהמכשירים המצוינים כאן (בעיקר בשימוש ביתי של חלק מצוות העובדים), אך אין זה אומר שנגיע איתם אליכם בעת ניקיון בתים. כיאה לחברות ניקיון מקצועיות אנחנו עובדים עם ציוד איכותי ועוצמתי מאוד, כזה שעושה עבודה יסודית יותר מציוד ביתי.
אז למרות אהבתנו הרבה לגאדג'טים בעולם הניקיון, עדיין לא מצאנו מכשור עוצמתי מספיק שיחליף את עובדי הניקיון החרוצים שלנו.

 

אם אתם זקוקים לשירותי חברת ניקיון ולהמלצות על הפיתוחים האחרונים בתחום עולם הניקיון אז כמובן שיותר מנשמח לסייע. כאשר אנחנו מגיעים לבית הלקוח אנחנו מבריקים את הבית או המשרד, אך לא פחות חשוב מכך, מספקים המלצות יעילות לעתיד: כיצד לשמור על הספות, אילו חומרי ניקיון ידידותיים יעשו חסד עם הריהוט ואיזה אביזר יוכל להקל עליכם את מלאכת הניקיון בעתיד.

 

מוזמנים ליצור אתנו קשר בלשונית המופיעה מטה – תודה על הקריאה והזמן היקר – צוות ניקיון אחר!

שתפו את הכתבה עם חברים
חיפוש באתר
צרו איתנו קשר



    ניקיון אחר בפייסבוק
    דילוג לתוכן