הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

חברת ניקיון בהרצליה

איך למצוא חברת ניקיון בהרצליה שגם מבטיחה וחשוב יותר גם מקיימת? זה בהחלט אפשרי ונסייע לכם למצוא חברת ניקיון מומלצת בעיר הרצליה, כזו שתופתעו מרמת השירות וכמובן מהתוצאות.

העיר הרצליה מתפארת במבנים יפייפים, בתים מטופחים ודירות מטופחות ותפקידנו לספק שירות שיעלה בקנה אחד עם היופי בעיר ויספק תוצאות שהן לא פחות ממצוינות.

 

כמובן שיש עוד חברות ניקיון בהרצליה ואנחנו לא היחידים, אך השירות שלנו הוא ייחודי, בהתחייבות. חברת ניקיון אחר חרטה על דגלה את שירות הלקוחות הבלתי מתפשר, את רמת הניקיון המצוינת וכפועל יוצא מעסיקה את העובדים הטובים ביותר, עם כל הביטוחים הדרושים והציוד המתקדם ביותר.

 

אנחנו מספקים פתרון של 360 מעלות, כלומר כל מה שצריך על מנת שהבית החדש, הדירה לאחר השיפוץ, הנכס לאחר המעבר, יהיו ערוכים, מוכנים, נקיים ומצוחצחים לכבודכם.

 

אם אתם רוצים להצטרף למשפחת הלקוחות, ההולכת וגדלה, שנהנים משירותי הניקיון שלנו, נהנים מסביבת מגורים נקייה ונעימה, סמוכים ובטוחים להפקיד את היקר להם אצל חברת ניקיון מקצועית ואמינה אז צרו קשר!

רוצים לקבל שירות איכותי מחברת ניקיון מנוסה ומומלצת? השאירו פרטים!



    למה לבחור בנו?

    קיימות סיבות רבות מדוע כדאי לכם לבחור בנו, לפניכם הסיבות המרכזיות:

    שירותי ניקיון בהרצליה והסביבה

    חברת ניקיון אחר מעניקה שירותי ניקיון מקיפים בכל אזור הרצליה והסביבה. אנחנו מגיעים אליכם הביתה עם הציוד המתקדם ביותר, עם אנשי הצוות המקצועיים, האמינים והמנוסים ביותר בתחום ועם סטנדרט השירות השונה שלנו. אנחנו מתחייבים לשירות מעולה, ניקיון ללא רבב וחוויה טובה ונעימה מחברת ניקיון.

    מחפשים חברת ניקיון מומלצת?

    יש דרכים רבות לחפש אחר המלצות על חברת ניקיון ואנחנו מביאים אליכם את האפשרות עד הבית. מוזמנים להציץ בדף הפייסבוק שלנו שנמצא כאן בעמוד ולקרוא ביקורות והמלצות. אנחנו מאפשרים לכולם לדרג את רמת השירות שלנו. אז אם אתם מחפשים חברות ניקיון מומלצות תעשו קצת שיעורי בית ותתקשרו אלינו, נשמח לשרת אתכם.

    מה צריך לדעת לפני ניקיון בהרצליה?

    חברות ניקיון בהרצליה לא חסר, וזה בטח לא סוד. מה שבאמת חסר זוהי חברת ניקיון שאפשר להפקיד בידייה את הנכס ולהיות שקטים ובטוחים שהתוצאות יהיו לא פחות ממעולות, לשם כך אנחנו פה. מחיר של חברות ניקיון יכול להיות מתעתע והנסתר בו יהיה רב על הגלוי. אל תהיו עשירים מדי כדי לקנות בזול ולהבין בדיעבד שזה עלה לכם ביוקר. קראו את האותיות הקטנות ובקשו את הצעת המחיר בכתב וברמת פירוט מקסימלית.

    איך מוצאים חברת ניקיון בהרצליה?

    אם אתם מחפשים חברת ניקיון בהרצליה אז תדעו כי חברות ניקיון מקצועיות יחזיקו בכל הביטוחים הנדרשים על מנת להגן לכם על הנכס. הן יגישו לכם הצעת מחיר מפורטת, יפרטו את מספר העובדים ושמותיהם ואף את זמן העבודה הצפוי.

    אנו מציעים את השירות שלנו באזורים שונים בהרצליה, ביניהם:

    • מעונות שרה
    • הרצליה הצעירה
    • רמת הדר
    • שכונת גורדון
    • נווה עובד
    • יד התשעה
    • שיכון גלים
    • הרצליה הירוקה
    • שיכון גלים
    • גבעת הפרחים
    • שיכון דרום
    • נחלת עדה

    חוות דעת על חברת ניקיון בהרצליה

    5/5
    ניקיון אחר היא חברת הניקיון הטובה ביותר בהרצליה ובארץ, באחריות! בתור קבלן יצא לי לעבוד עם מספר חברות ואף פעם לא זכיתי לשירות כזה. מי שיכור את שירותם, ירוויח.
    ממליצים על חברת ניקיון בהרצליה
    אביהוד ברעם
    רח' נחמיה
    תודה לטליה, ניר והצוות שעשו עבודתם על הצד הטוב ביותר, בחיוך ובזמן שיא. התוצאות מדהימות ואין מי שלא מחמיא לי על המרצפות החדשות, ובינינו זה רק פוליש.
    ממליצה על ניקיון אחר
    יעל ברנשטיין
    רח' הברוש
    מהשיחה הראשונה שלי הבנתי שזכיתי בחרת ניקיון מעולם אחר! ממליץ בחום על חברת הניקיון הטובה ביותר בהרצליה. הם ניקו לי את הבית לאחר שיפוץ והוא מרגיש כמו בית חדש.
    חברת ניקיון במרכז - המלצה חמה
    רמי כהן
    רח' הלני המלכה

    מחפשים חברת ניקיון בתים?

    חברת ניקיון בהרצליה - כמה זה עולה?

    המחירים נקבעים על פי הפרמטרים הבאים: סוג השירות, מצב הנכס, גודל ואופי העבודה. לקבלת הצעת מחיר אישית ומשתלמת יש ליצור אתנו קשר.

    איך מחושב מחיר ניקיון בהרצליה?

    המחיר מחושב על פי גודל השטח שדרוש לו השירות במ"ר.

    האם המצב ההתחלתי של המקום משפיע על המחיר?

    מצב הנכס (ריק / מרוהט / לאחר שיפוץ) משפיע על התמחור ועלות השירות אותו אנו מספקים.

    מחירון ניקיון בהרצליה

    • המחיר אינו מחיר סופי ותלוי בגורמים שונים – כל עבודה תתומחר באופן פרטני, לקבלת הצעת מחיר אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר.
    • מחיר הניקיון בהרצליה מתייחס לדירה אחרי שיפוץ, או לבית חדש לפני אכלוס.
    • המחיר הסופי יהיה תלוי בגודל הבית ומצבו בעת הניקיון.
    שירות גודל מחיר (לפני מע"מ)
    ניקיון ופוליש דירת 2 חדרים 40-60 מ"ר החל מ-1,100 ש"ח
    ניקיון ופוליש דירת 3 חדרים 60-80 מ"ר החל מ-1,400 ש"ח
    ניקיון ופוליש דירת 4 חדרים 80-110 מ"ר החל מ-1,700 ש"ח
    ניקיון ופוליש דירת 5 חדרים 110-130 מ"ר החל מ-1,700 ש"ח

    מאמרים בנושא ניקיון

    ניקוי בקיטור למניעת קרדית
    ניקיון בקיטור

    אתם משקיעים אלפי שקלים בקניית מיטת תינוק מהודרת, בסלון נוח ויפה למראה, במזרן איכותי שיפחית את כאבי הגב אבל מתפשרים שזה נוגע לבריאות שלכם? ניקיון

    קרא עוד »
    איך מנקים ספות בד
    ניקוי ספות בד

    אתם רוכשים אותן באלפי ש"ח (לא יהיה מוגזם גם לומר בעשרות אלפים), הן מקדמות את פניכם בכניסה הביתה, אתם מתרווחים עליהן יומיום, הן לוקחות חלק

    קרא עוד »
    דילוג לתוכן