הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

שאלות ותשובות הנוגעות לניקיון לפני אכלוס

ניקיון לפני אכלוס
תוכן עניינים

 אתם עומדים להיכנס לדירה חדשה לאחר בנייה או שיפוצים. אתם עסוקים בעשרות מטלות בלתי נגמרות, בתכנון המעבר והאכלוס, סידור הילדים במסגרות חדשות, קניית רהיטים, שינוי כתובת ועוד. לצידן, נותרת לה מטלה אחת מעיקה ומציקה, ויש היאמרו הקשה ביותר, והיא ניקיון הדירה.

הסתיימו עבודות השיפוצים, האבק ושאריות הבניה פזורים בדירה ואתם ממש לא יודעים איך להתחיל את הניקיון. מתלבטים בין הזמנת חברת ניקיון ואיזה, אולי לנקות לבד או להביא את העוזרת הקבועה.

בשורות הבאות ננסה לענות על כל השאלות הקשורות לניקיון לפני אכלוס..

 

ניקיון לפני אכלוס ללא עזרה

חשבתם לנקות בעצמכם לפני הכניסה הרשמית

 

 

למה כדאי להזמין חברת ניקיון?

כדאי שתשתחררו מהמטלה של הניקיון, הוצאתם כל כך הרבה כסף ומאמץ על שיפוץ דירת יחיד או שיפוץ בניין משותף, ונותרתם עם עבודה הכרוכה במאמץ רב, שאינכם פנויים לה פיזית ומנטלית.

 

 

ניקיון לפני כניסה לדירה

אמרתם לעצמכם כמה קשה זה כבר יכול להיות???

 

 

לכן, השאירו אותה למקצוענים. לחברת ניקיון לפני אכלוס יש יתרון על פני עוזרת בית או ניקוי עצמאי על ידכם מפני שברשות החברה ישנו הצוות המקצועי, הציוד והחומרים המתאימים לניקוי של לכלוך קשה המצטבר לאחר שיפוץ ובנייה. 

מה כוללים שירותי ניקיון לפני אכלוס?

  • איסוף פסולת בנייה שנותרה בדירה.
  • הסרת כתמי צבע, רובה, מלט וטיח.
  • ניקוי של ארונות המטבח והבית באופן יסודי.
  • חיטוי חדרי אמבטיה ושירותים וניקיון יסודי של הכלים הסניטריים בבית.
  • פוליש לרצפות בהתאם לסוג האריחים. 
  • ניקוי יסודי של חלונות, רשתות, תריסים, דלתות ומשקופים.

 

איך לבחור חברת ניקיון לפני אכלוס?

לפני בחירת חברת ניקיון לפני אכלוס כדאי לבדוק המלצות ולא לבחור בעיניים עצומות את החברה עלייה המליץ הקבלן. בדרך כלל המלצות מחברים או משפחה יהיו אמינות יותר. המלצות אפשר למצוא באינטרנט וברשתות החברתיות. עשו סקר שוק ובררו מול החברה מספר פרמטרים שתוכלו לבצע השוואה בין החברות: ניסיון מקצועי, מיהו הצוות שיגיע לנקות, הציוד והחומרים שיביאו איתם, ביטוח לעובדים ואחריות לנזקים וכן מחיר לביצוע השוואת מחירים.

בקשו מנציג חברת הניקיון לסייר בדירה לפני שהוא נותן הצעת מחיר כדי שאחר כך לא תהיינה הפתעות ויידרשו תוספות.

 

כמה עולה ניקיון דירה לפני כניסה?

ככל ששטח הדירה גדול יותר כך מחיר הניקיון יהיה גבוה יותר. בדרך כלל תידרשו לתשלום גלובלי לפי מחיר לחדר או מחיר למטר רבוע. מחירי ניקיון לפני אכלוס נעים בין כ-800 ₪ לדירה קטנה (2 חדרים) ומגיעים ל2000-3,000 ₪ לדירה גדולה יותר. זכרו לקבל הצעת מחיר לאחר שנציג החברה ראה את היקף העבודה וקבע את המחיר בהתאם.

היקף העבודה עליו תתבסס הצעת המחיר יגזר ממצב הבית בעת הניקיון. ככל שהדירה פנויה יותר וחפה ממפגעים כך מחיר ניקיון דירה לפני אכלוס צפוי להיות זול יותר.

 

 

חברת ניקיון לפני אכלוס

כך לא תצטרכו להגיע למצב שהאישה כבר איבדה את זה..

 

 

כמה זמן יארך הניקוי?

בדרך כלל עבודת הניקיון תסתיים תוך יום, אך זה למעשה תלוי בכמות הלכלוך, גודל הדירה וכמות העובדים. צוות של 2-3 אנשים יגיע לדירה ויסיים את הניקיון באותו יום, לעיתים נדרש יום נוסף להשלמת העבודה.

 

למה צריך לשים לב בזמן עבודת חברת הניקיון?

שימו לב לביצוע העבודה בדיוק על פי מה שסיכמתם עם החברה. אל תסכימו לניסיונות של דרישת תוספת תשלום כי אזור מסוים קשה לניקוי יותר ממה שציפו לו. נציג החברה סייר בדירה ולא אמורות להיות הפתעות. הקפידו כי הצעת המחיר תסוכם בכתב ולא בעל פה.

השגיחו על פעולת הניקיון ושימו לב לאופן הטיפול בחומרים וחפצים רגישים למים או לחומרי ניקוי מסוימים כמו משטחי עץ, פרקטים, רגישות אריחים לתהליכי פוליש ועוד. זאת לאחר שוידאתם כי חברת הניקיון מחזיקה בכל הביטוחים הדרושים לכסות על מפגעים (הם תמיד יכולים לקרות וכאשר זה בבית חדש ולפני אכלוס זה כואב ויקר יותר).

 

באיזה ציוד וחומרים משתמשת חברת הניקיון?

חברת הניקיון משתמשת במכונה לביצוע קרצוף רצפות ומכונה לביצוע פוליש במידת הצורך. הצוות יגיע עם חומרים להסרת שאריות בניה. כדאי להיזהר משימוש בחומרים כמו חומצות למיניהן היכולות לגרום נזקים בעת השימוש. העדיפו חברות אשר מציעות חומרים ידידותיים לסביבה שאין בהם סכנה לתושבי הבית.

 

לסיכום

רכשתם בית חדש או לאחר שיפוץ נרחב ואתם רוצים להיכנס אליו ברגל ימין ועם תחושה טובה. לשם כך מומלץ לשכור את שירותיה של חברת ניקיון לפני איכלוס אשר תנקה את ביתכם לאחר שיפוץ או בנייה באמצעים מקצועיים ובחומרי ניקוי מתאימים ותוכלו להכניס את המשפחה לבית נקי ומצוחצח מאבק ולכלוך להמשך שגרת החיים.

שימו לב להמלצות ולדגשים שסיפקנו לכם בשורות האחרונות, הן עשויות לחסוך לכם אלפי שקלים, כאבי ראש ועוגמת נפש, ולסייע לכם לבחור את האחת, את חברת הניקיון המומלצת שניתן לסמוך עליה ולהנות מתוצאות עבודתה.

אז שתהיה לכם כניסה נעימה ונקייה לבית או הדירה, מאיתנו צוות ניקיון אחר.

שתפו את הכתבה עם חברים
חיפוש באתר
צרו איתנו קשר



    ניקיון אחר בפייסבוק
    דילוג לתוכן