הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

באילו מקרים כדאי לנו להזמין חברת ניקיון?

מתי להזמין חברת ניקיון
תוכן עניינים

עם תום חג הפסח והקיץ הממשמש ובא, עלה הביקוש לחברות ניקיון מקצועיות אשר מספקות ניקיון יסודי לבית. האם כל אירוע מיוחד מצדיק הזמנת חברת ניקיון? האם ניקיון לחגים מצריך שירותי ניקיון מיוחדים? כנראה שלא, אך כדאי מאוד לשכור את שירותיהן של חברות ניקיון מומלצות באירועים מסוימים מאחר והן מביאות איתן יתרונות רבים ומשמעותיים.

 

ניקיון לפסח, מעבר דירה, שיפוץ נרחב, כל אלה יכולים להיות טריגר מצוין להשקעה בניקיון רציני של הבית אך ישנן עוד מספר הזדמנויות מצוינות במהלך השנה בהם כדאי להזמין חברת ניקיון מקצועית. בואו נלמד מה הן.

 

באילו מקרים מומלץ להשתמש בשירותי ניקיון

 

הצורך בשירותים של חברת ניקיון יכול להגיע ממניעים שונים ומגוונים. אחד מהם הוא למשל כאשר רוצים עבודת ניקיון בגובה הכוללת מעטפת מבנים וניקוי חלונות של בניינים גבוהים. גם כאשר מדובר על ניקיון שוטף במשרדים, מפעלים או קניונים שבהם יש צורך בתחזוקה שוטפת לפי תוכנית עבודה מסודרת כדאי יהיה לבחור במקצוענים.

ניקיון מסעדות, גם הוא, מחייב רמת שירות מצוינת, מסעדות צריכות לשמור על רמת ניקיון ברמה הגבוהה ביותר וזקוקות לחברת ניקיון מקצועית ומומלצת שתרד לפרטים הקטנים.

 

גם במגזר הפרטי, רבים מהאנשים מעדיפים לבחור בשירותי ניקיון של חברה מקצועית לאחר שיפוץ דירה או מעבר לדירה חדשה או כאשר מבצעים הדברת מזיקים. במקרים כאלו יש צורך בניקיון ייסודי של המשרד על או הנכס על מנת שההדברה תצא איכותית ואפקטיבית, ותיתן אותותיה לטווח הרחוק. בנוסף, מסייע הניקיון למנוע שגשוג של חיידקים ומזיקים אחרים וכך להגביר את אפקט ההדברה.

 

היתרונות היחסיים של חברות ניקיון

לאחר שנקבנו במספר מקרים המצריכים שירות של מקצוענים נספק הצצה קטנה ליתרון היחסי של חברת ניקיון על אדם מן הישוב, המצויד בסמרטוט ומגב.

 

ניקיון באמצעות מכשור עוצמתי

 

אחד היתרונות בחברת ניקיון, הוא המכשור המתקדם המאפשר לנו ליהנות מניקיון איכות, כזה המאפשר לספק מראה מבריק וניקיון יסודי לאורך זמן. פוליש לרצפה הנעשה באמצעות ליטוש וניקוי של המרצפות על ידי מכונת ניקיון מיוחדת הוא דוגמה מצוינת לשירות שכדאי לבצע אך ורק באמצעות מומחים המצוידים במכונת פוליש איכותית. ישנם סוגים שונים של ניקוי פוליש המעניקים אפקט של רצפה חדשה לגמרי אך במחירים נמוכים בהרבה מאשר החלפה של רצפה חדשה. תוצאות עבודת הפוליש עתידות להישמר לאורך זמן ואף לספק הגנה למרצפות כנגד אבק ומזיקים אחרים.

 

ותק וניסיון

 

חז"ל אמרו אין חכם כבעל ניסיון, אמרו וצדקו! הוותק והניסיון הם גורמים חשובים מאוד על מנת להעריך את מקצועיות העסק. חברת ניקיון אשר יש לה קבלות של שנים בעבודה איכותית ויסודית, לצד תוצאות מרשימות ותיק עבודות ענף זוהי האינדיקציה הטובה ביותר עבורכם. בקשו 3 המלצות מלקוחות קודמים של החברה והציצו בתיק העבודות שלה באתר ובדף הפייסבוק העסקי.

 

עובדים מקצועיים

 

מה היתרון של עובד מקצועי בענף הניקיון על עקר או עקרת בית שמנקים בתים זה שנים רבות? הידע והניסיון שצברו העובדים עם מאות או אפילו אלפי בתים, ספות, ריפודים, רצפות הם הערך המוסף שיש להם לתת לכם ולנכס שלכם. ידע מקצועי יכול להתבטא בתוצאות מרשימות שלא זכיתם לראות בעבר וטיפים לעתיד שיעזרו לכם לשמור על רמת ניקיון גבוהה יותר לאורך שנים ובקלות יתרה.

 

ביטוחים ואחריות מקצועית

 

חברת ניקיון אמינה ומומלצת תגיע מצוידת בכל הביטוחים הרלוונטיים, גם כאלה המספקים הגנה על רכוש. כך יוצא שאם התנור נפגע במהלך ניקיון יסודי, או מערכת הישיבה נפגעה אז יש מי שיפצה אתכם על הנזק. צריך לזכור שנזקים יכולים לקרות, ובסופו של יום מדובר בבני אדם, אך חשוב שיהיה מי שייתן גיבוי ופיצוי במקרים כאלה.

 

ולסיכום, איך לוודא שבחרתם חברת ניקיון מומלצת ואמינה?

 

המלצות – אין כמו חוכמת ההמונים על מנת לקבל אינדיקציה על טיב השירות שאנו מקבלים!

המלצות על חברת ניקיון הם הכרחיות על מנת לדעת שתקבלו שירות אמין, יסודי, נעים ואיכותי.

ככל שיש יותר המלצות כך נהיה בטוחים יותר באמינותן ובאותנטיות שלהן.

חשוב לדעת שאין דבר כזה 100 אחוז ביקורות חיוביות אך אם הרוב המכריע חיובי אז כנראה שהשירות הוא טוב מאוד. מנגד, אם יש המון ביקורות רעות זה אומר דרשני וכדאי לשקול האם לשכור את שירותי חברת הניקיון בשנית!

שתפו את הכתבה עם חברים
חיפוש באתר
צרו איתנו קשר



    ניקיון אחר בפייסבוק
    דילוג לתוכן