הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

חברת ניקיון לפסח – מחיר, המלצות וטיפים מעולים

חברת ניקיון לפסח
תוכן עניינים

חג הפסח מתקרב בצעדי ענק ואנשים חכמים דואגים לשריין חברת ניקיון לפסח כבר עכשיו.

חברות ניקיון מומלצות מבוקשות מאוד בסמוך לימי החג ועל מנת לעזור לכם למצוא חברת ניקיון איכותית לחג מבעוד מועד, ניסינו לעשות לכם סדר בדברים ולספק לכם טווחי מחירים של חברות ניקיון, המלצות למציאת חברה מקצועית וטיפים של מומחים לניקיון פסח יסודי וכשר, אז קריאה מהנה וחג שמח וכשר.

 

מה נדרש מחברת ניקיון לפסח?

חג הפסח מסמל את היציאה מעבדות לחירות ובפועל גורם לאנשים לעבוד קשה מאוד על מנת להכשיר את הבית לימות החג. בדיוק בשביל זה קיימות חברות ניקיון לפסח המעמידות צוותי עובדים איכותיים המעורים בכל הפרטים ודואגים לניקיון יסודי וכשר.

 

חברת ניקיון לפסח צריכה למלא אחר רצונות הלקוח ולהתאים את עצמה לדרישות ההלכתיות (אם אלו חשובות ללקוח). יהיה מי שירצה שחברת הניקיון תנקה את המקרר, התנור, המיקרוגל, ארונות המטבח ויהיה מי שידרוש פוליש וניקיון לרצפה ולמבנה המגורים.
חברת ניקיון לפסח יכולה להעניק סל שירותים משתנה, בין ניקוי רצפות, דרך הסרת חמץ מכל חלל ורהיט ועד ניקוי עמוק של תנורים ומקררים.


אם אתם חפצים בניקיון לחג הפסח על פי הדרישות ההלכתיות אז חשוב להצביע על המקומות אליהם נכנס חמץ במהלך השנה וליידע את חברת הניקיון על כך.

 

כמובן ששירות של ניקיון לפסח שונה מניקיון כללי ויכול להתבטא בשעות עבודה רבות יותר וציוד מותאם. לא כל חברת ניקיון תוכל לתת לכם מענה אמיתי לצרכים של החג.

ניקיון בקיטור לדוגמה, הוא מתבקש כאשר מדובר על ארונות הדורשים ניקיון ללא מים ולא כל חברה מצוידת במכונת קיטור עוצמתית. יתרה מכך מכונת פוליש שתחדור לחריצי המרצפות היא אינה עניין של מה בכך, ולא כל חברת ניקיון יודעת לתת מענה לכל סוג של מרצפות.

 

חברות ניקיון לפסח מתמחרות פעמים רבות את השירות על סמך מספר העובדים הדרושים למשימה. במרבית המקרים מחירו של עובד ינוע בין 600-800 ש"ח ליום עבודה, כתלות ברמת המיומנות, הניסיון וכלי העבודה איתם יגיע.

 

מנקה לפסח או חברת ניקיון?

תמיד אנחנו נשאלים על ידי לקוחות מה עדיף – מנקה לפסח או חברת ניקיון? מי ששכר את שירותיה של חברת ניקיון מומלצת לחג כבר יודע את התשובה, זה לא באמת בר השוואה. חברת ניקיון תעשה עבודה יסודית יותר, תשתמש בכלי עבודה ובמכשור איכותי ועוצמתי ותשאיר תוצאות מרהיבות שישארו לאורך זמן. מנגד, מנקה לפסח תעשה עבודה מקומית וזמנית, כזאת שתדרוש חידוש ותחזוקה תוך זמן קצר מאוד.

 

כמובן שנשאלת השאלה כמה עולה חברת ניקיון לפסח וכמה זה משתלם, בהשוואה למנקה לפסח. אז כפי שראיתם מחיר של חברת הניקיון יתחיל ממאות שקלים ויכול להגיע לאלפי שקלים (כתלות בסל השירותים) אך גם התמורה לאגרה תהיה בהתאם.

 

לסיכום, אם אתם מחפשים לדקדק בתוצאות, לענות על דרישות ההלכה ולהרשים את האורחים שלכם אז הבחירה בחברת ניקיון מומלצת ומקצועית היא הבחירה הקלה.

 

לקריאה מעמיקה אודות ניקיון לפסח – טיפים מהמומחים לחצו כאן

 

חברת ניקיון לפסח – מחירים ודרכים לחסוך

כבר בשורות הקודמות נקבנו במחיר של עובד, שעל פיו תתמחר חברת הניקיון את השירות. למי שפספס אז מחיר של עובד ינוע בין 600-800 שקלים וניקיון של דירה ממוצעת בת 3 חדרים ינוע בין 1500 – 2000 ש"ח.

 

כלל חשוב, ככל שתמהרו לסגור ולשריין את החברה כך תוכלו להוזיל עלויות. חברות ניקיון לפסח חוות גידול של 400% אחוזים בביקוש וכפועל יוצא עולה גם המחיר. הההמלצה החמה היא לסגור עם חברת הניקיון מבעוד מועד ולחסוך עלויות.

 

טיפ נוסף   הוא לומר לא לדחיינות – אל תתפתו לדחות הכל לדקה ה-90, להתחיל בעצמכם ולגלות שהמשימה גדולה עליכם. כך אתם תאלצו לשלם פעמיים – גם בבריאות ובכוחות הפיזיים שלכם וגם מחיר גבוה יותר של חברת ניקיון.

 

כלל שירותי הניקיון דרך חברת ניקיון אחת

אנחנו בניקיון אחר מאמינים שאפשר לעשות דרכים אחרת, בצורה יעילה, יסודית, הוגנת ומקצועית.

אנחנו מציעים את כלל שירותי הניקיון ודואגים לעשות לכם פסח שמחר, נקי וכשר.

 

חברות ניקיון לפסח
גם אצלכם הבית יכול להראות כך לקראת חג הפסח

 

אצלנו תמצאו ניקיון לפסח הכולל:

 

  • פוליש לרצפה – איכותי, מקצועי ומותאם לסוג המרצפת שלכם.

 

  • ניקוי יסודי של חלונות, תריסים, רשתות, מסילות וחריצים.

 

  • ניקוי עמוק של מזרנים וריפודים

 

  • ניקוי ספות לפסח – ניקוי ספות בד, עור ובדים מיוחדים

ניקוי ספות לפסח - לפני ואחרי

 

  • ניקוי יסודי של ארונות מטבח

 

  • ניקוי איכותי של ארונות קיר

 

  • חידוש וניקוי חדרי שירותים וחדרי אמבט

ניקיון חדר אמבטיה לפסח

 

  • ניקוי של שולחנות וכסאות

 

  • הברקת משטחים כגון שיש וקרמיקה

 

  • ניקוי תנורים, מקררים, מיקרוגלים וכיריים

 

  • ניקוי חריצים ופאנלים להסרת כל החמץ, אפילו הקטן ביותר שהצטבר

 

ניקיונות לפסח – מתחילים לפני החג

 

השורות הבאות נכתבות על ידי אמא במשרה מלאה ובעלים של חברת הניקיון – טליה משיח:

 

"בעבר נהגתי לראות בחג הפסח את הסיוט של כל אם בישראל. כל מטלות הבית יחד עם כל שאר המשימות מתכנסות לזמן קצר ומתיש, בו את מכלה את כל מאגרי האנרגיה ונותרת בחג ללא כוחות.

 

היום אני שמה לב ליותר ויותר נשים וגברים שהופכים מודעים יותר למשמעות האמיתית של חירות אמיתית ועושים כל שביכולתם על מנת לפרוס אותן על זמן ארוך יותר ובעזרת חלוקה הגיונית יותר של תחומי אחריות.

 

גם מי שבוחר לבצע את הניקיונות לפסח בעצמו כדאי שיתחיל זמן רב מראש, עם גאנט משימות ולו"ז ברור לביצוע כל משימה ומשימה. אל תדחו את המשימות לרגע האחרון, מן הטעם הפשוט, לא תוכלו להנות באמת מהחג.

 

חברות ניקיון לפסח יכולות לתת לכם פתרון מקיף לחלק נכבד מהמשימות ולהקל עליכם במציאת חירות אמיתית.

מי שמעדיף להשקיע את הזמן שלו בעבודות הניקיון ויש בידיו את הכוחות הרבים הדרושים לכך אז מצוין. מי שלא, ורוצה לקבל פתרון איכותי ולאורך זמן אז אנחנו בהחלט עושים כל שביכולתנו על מנת לתת תמורה מצוינת לאגרה ואף יותר מכך. כל אמא שמדברת איתי לאחר שסיימנו את הניקיון אומרת לי – איך לא עשינו את זה קודם. ניקיונות לפסח הם אתגר של ממש ודורשים המון כוחות פיזיים ונפשיים ואם יש מי שמבצע זאת עבורכם ובמחיר משתלם אז למה לא?

 

נשמח שתיצרו איתנו קשר בלשונית "למידע וייעוץ מקצועי המופיעה מטה" ונדאג לגרום לכם להנות השנה מחירות אמיתית, בית מבריק ותחושה עילאית של חג כשר ונקי.

שתפו את הכתבה עם חברים
חיפוש באתר
צרו איתנו קשר



    ניקיון אחר בפייסבוק
    דילוג לתוכן