הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

הרבה יותר מעוד חברת ניקיון לבתים

חברת ניקיון לבתים
תוכן עניינים

אתם שומעים חברת ניקיון לבתים על מה אתם חושבים, מה הן האסוציאציות שקופצות לכם לראש? כולם אותו דבר, כולם מבטיחים ובסוף לא מקיימים, בטלפון הם נשמעים נחמדים ובסוף ברגע האמת הם מתגלים כחאפרים ועוד כהנה וכהנה מחמאות.

מה דעתכם על חברת ניקיון לבתים שחרטה על דגלה לשבור את הסטיגמה ולהבטיח סטנדרט שירות בענף שלא נראה כמותו?

 

חברת "ניקיון אחר" הוקמה על ידי אשת חינוך ואמן אשר רואים תודעת השירות כערך עליון ועושים כל שביכולתם על מנת "להדביק את הענף בחיידק" ולגרום לו לחלחל אל עבר רמת שירות גבוהה ללקוח. איך עושים את זה אתם שואלים? עושים בדק בית, מגייסים את צוות העובדים המקצועי ביותר, משתמשים בחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה, רוכשים את הציוד המקצועי ביותר ומכירים אנשי מקצוע מעולים בדרך, פרטים בהמשך..

 

חברת ניקיון לבתים המגלה שקיפות לאורך כל הדרך

חברת ניקיון לבתים מצטיירת הרבה פעמים כספק שירות בלעדי המספק שירות מצומצם וגובה עבורו מחיר לא מבוטל. אנחנו משוחחים עם נציג חברת הניקיון בטלפון ובראש אנחנו עסוקים בחישובים רבים כמו כמה יעלה לי לנקות את השטיח, ואם ארצה לנקות גם את המרפסת זה בטח יעלה הון תועפות ולא נדבר על פוליש לרצפה. כלומר, רב הנסתר על הגלוי.

 

ניקיון ופוליש לבתים - ניקיון אחר

 

על מנת לתת מענה לחשש המוצדק הזה אנחנו בניקיון אחר מגיעים לראות את הנכס בטרם מתבצע הניקיון ושולחים אליכם הצעת מחיר כתובה (לא בע"פ) המפרטת בדיוק את מה שיעשה בבית, כולל הצוות שיגיע לביתכם ואף את המועד הצפוי לתחילת הניקיון וסיומו. גם את נושא המע"מ אנחנו נציין (כן, כן לצערנו אנו שומעים על יותר ויותר מקרים של לקוחות שגילו בדיעבד על כך שהם נדרשים לשלם מע"מ וזה כבר לא המחיר האטרקטיבי שהובטח להם בשיחת המכירה).

 

מענה נוסף לנושא השקיפות אנחנו מספקים באמצעות עמוד הפייסבוק שלנו ואתר האינטרנט שלנו. אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו לדרג אותנו וגם מעודדים אותם. כך אנחנו מאפשרים לכם לראות את הרשמים ולקרוא המלצות על חברת ניקיון מפי מדרגים אובייקטיבים ובלתי משוחדים. ממליצים לכם להיכנס לדפים העסקיים של חברות ניקיון אחרות ולבדוק אם ישנה אפשרות לדרג את העמוד ולכתוב ביקורת (אם לא אז כדאי לכם להרים גבה ולתהות על נושא השקיפות והאיכות).

 

המלצה על חברת ניקיון לבתים

 

ניקיון בתים זה ניקיון אחר

 

מחיר של חברת ניקיון לבתים

מחירון ניקיון של חברת ניקיון לבתים הוא נושא גדול וניסינו לתת טעימה קטנה מהסילופים והאותיות הקטנות שיכולות להופיע ולשנות לחלוטין את מה שייחלתם וציפיתם לו. אך התמונה מורכבת עוד יותר. חשוב מאוד להבין כי מחיר של חברות ניקיון בתים צריך להיגזר מאיכות העבודה שלהם, המקצועיות של צוות העובדים, הביטחון והבטיחות אותם חברת הניקיון מעניקה ללקוחות (ביטוח צד ג', חבות מעבידים ועוד) וכמובן איכות הציוד הנכנס אליכם הביתה. ציוד איכותי עולה הרבה כסף ולא כל אדם הקורא לעצמו חברת ניקיון יכול להצטייד במכונת קיטור איכותית לניקוי ספות או במכונת שטיפה המגנה על מרצפות ובטח לא על מכונות פוליש יוקרתיות. מדוע עליכם לשלם על ציוד כל-כך איכותי אתם שואלים? כי כך יתבצע הניקיון אצלכם בבית ותוצאותיו יהיו בהתאם. זכרו כי על איכות כדאי לשלם מאחר וחיסכון של עשרות שקלים עלול לעלות ביוקר (נזק לריהוט, נזק לבית ללא ביטוח שיכסה וכמובן ניקיון שלאחריו תצטרכו חברת ניקיון מומלצת ואמינה שתתקן את הנזקים ותנקה את הבית כמו שצריך).

 

חברת ניקיון לבתים שמספקת פתרון 360

אם לא די בכך שהתחייבנו לרמת השירות הגבוהה ביותר החלטנו כי בעלי בתים לא מעוניינים לעשות סקרי שוק ולבדוק בציציות של כל ספק וספק שנכנס אליהם הביתה, ולעיתים עולה צורך אמתי בשירותים משלימים לניקיון.

 

חברת ניקיון אחר חרטה על דגלה לקבץ סביבה את מיטב בעלי המקצוע ולתת לכם פתרון 360 לכל הצרכים שתעלו. אנחנו יודעים לפקח על פרויקטים מורכבים כגון ניקיון בתים לאחר שריפות, לאחר שיפוץ או כאשר אתם רוצים למכור את הדירה ולהעלות את ערך הנכס.

 

כאשר אתם חושבים שזמן הניקיון הוא גם הזמן האידיאלי לצבוע את הקירות, להדביר לקראת הקיץ או לעצב ולהקים את גינת החלומות אז אנחנו נירתם ונסייע לכם יד ביד למציאת אנשי המקצוע האמינים והראויים ביותר. אנו עובדים בסינרגיה עם בעלי מקצוע מצוינים ויכולים לצרף אותם לעבר פרויקט מוצלח במיוחד.

 

חברת ניקיון שנמצאת בפרטים הקטנים

אמרו חכמים כי בורא עולם נמצא בפרטים הקטנים (לא, אנחנו לא הולכים לכיוון דתי) אלא רוצים לתת דגש על בחירה נבונה של חברת ניקיון.

 

כל אדם עם סמרטוט, מגב ואולי גם מכונה קטנה יכול לקרוא לעצמו חברת ניקיון ואף להשתדל לעשות ככל יכולתו על מנת לתת תוצאות, אך האם זה יספק אתכם? האם בינוניות היא טובה מספיק עבורכם? כי לנו התשובה ברורה, אנחנו לא מוכנים להסתפק בפחות ממצוין.

 

חברת ניקיון לבתים - ניקוי ספות-

 

אנחנו מאמינים באמונה שלמה כי הימצאות בפרטים הקטנים עושה את ההבדל האמתי ונותנת את התוצאות הטובות ביותר לאורך זמן. לשם כך אנחנו מעסיקים את אנשי הניקיון המקצועיים ביותר, אותם אנחנו מציידים במכונות עוצמתיות ואיכותיות ומעניקים להם את כל התנאים על מנת שיהיו מרוצים וישקפו זאת בעת העבודה אצל קהל הלקוחות שלנו. אנחנו לעולם לא נתפשר על ביטוחים או על תנאים סוציאליים מן הטעם הפשוט שזה יבוא לידי ביטוי גם בתוצאות.

 

חרטנו על דגלנו שקיפות, מקצועיות ותוצאות שיובילו להגדלת המאגר של הלקוחות המרוצים, מדוע? מאחר ואלו הם הממליצים הגדולים ביותר שלנו והם מספקים לנו כוח לעוד..

 

אנחנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו בציציות, משיחת הטלפון הראשונה עם טליה (הבעלים) ועד שאחרון המנקים יעזוב את פתח ביתכם. נשמח שתכתבו עלינו בדף הפייסבוק ותשתפו את שאר העולם בחוויה שלכם ובתוצאות שהתקבלו אצלכם.

 

צרו אתנו קשר בלשונית המופיעה מטה "למידע וייעוץ מקצועי" ונשמח לעמוד לשירותכם.

שתפו את הכתבה עם חברים
חיפוש באתר
צרו איתנו קשר



    ניקיון אחר בפייסבוק
    דילוג לתוכן