הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

זה מדעי – בית נקי יותר משפחה שמחה יותר

ניקיון בית
תוכן עניינים

רוב בני האדם אוהבים בית נקי אבל לא בטוח שמהסיבות הנכונות.

האם חשבתם על ניקיון בתים ככזה שתורם לבריאות בני המשפחה? האם ידעתם שפוליש לרצפה יסייע לכם לנשום אוויר נקי יותר? שניקוי ספות יחסל את קרדית האבק ויסייע מאוד בהפחתת אלרגיות? שניקוי יסודי של הקירות והחלונות יסייע במניעת נזקים של עישון (נזקי עישון יד שלישית)?

 

פוליש לרצפות מסיר אבק ומזהמים

פוליש לבית מחזיר עטרה יושנה, מסייע לכם להחזיר את הברק שאבד לרצפה ומספק הגנה ארוכת שנים למרצפות, אבל האם זה גם בריא לכם?

 

תחשבו על כל המזהמים שבאים במגע עם המרצפות שלכם, על הלשלשת שאתם מכניסים הביתה בנעליכם (דרך אגב בהחלט מומלץ לחלוץ את הנעליים בכניסת הבית או לבחור בכיסוי נעליים שמהווה חוצץ בין הסוליה למרצפות), יש צורך בניקיון יסודי של המרצפות על מנת להיפטר מכל המזיקים.

 

בשל עוצמתו של הפוליש הוא משאיר אותותיו לאורך זמן ולא מאפשר לחיידקים ושאר מזיקים לשגשג ולהתרבות אצלכם בבית. ישנם סוגי פוליש שונים אשר כולם יתרמו לבריאות בני המשפחה בטווח הארוך וכל סוג צריך להיות מותאם לסוג המרצפת ולתוצאה הרצויה.

 

לכן, בפעם הבאה בה אתם נדרשים לנקות את המרצפות תחשבו על התוצאה הרצויה – מרצפת מבריקה במיוחד לצד בריאות בני המשפחה והזמינו חברת פוליש מקצועית.

 

ניקיון יסודי הוא הרבה מעבר לניקיון

האם חשבתם מה קורה עם כל האבק הזה שנמצא בבית? קרדית האבק עלולה לפגוע לכם בבריאות. את קרדית האבק קשה מאוד להסיר והיא חודרת לעומקם של סיבי הבדים והריפודים.

 

רק שאיבה עוצמתי וניקוי בקיטור יוכלו להתמודד עם הקרדית ולהסירה מהמרחב הכל-כך אישי שלכם – מזרן השינה. כמו כן, גם במערכות הישיבה נמצאת הקרדית ועל מנת להילחם בה דרושים תותחים כבדים ועוצמתיים, שלרוב נמצאים רק אצל חברות ניקיון, ורק אצל הטובות שבהן.

 

הדרך היחידה להתמודד בעצמכם עם הקרדית היא להוציא את הריפודים והמזרן לאור השמש. הקרדית רגישה לקרני השמש הישירים שיכולים להרוג אותה ולמנוע ממנה להתרבות. לפיכך, ביקור קצר של הבדים לאורה של שמש יוקדת יכול להועיל מאוד לבריאות המשפחה.

 

איך שומרים על הבריאות?

 

מזמינים חברת ניקיון לביצוע עבודות יסודיות אצלכם בבית. מחפשים אחר חברת ניקיון מומלצת שמצוידת בציוד איכותי ועוצמתי שיכול לפגוע בכל המזיקים. בנוסף, מוודאים כבר בשיחת הטלפון כי חברת הניקיון מודעת לבעיית הקרדית ושמה על כך דגש. אל תסתפקו בתשובות כמו "אנחנו שואבים את המזרן" אלא חפשו אחר אלה שאומרים במפורש כי הם מגיעים עם ציוד איכותי לטיפול בבעיה.

 

בנוסף, על חברת הניקיון לעשות שימוש בחומרי ניקיון איכותיים (כדאי לבדוק זאת בשיחה מקדימה עם הנציג שלהם) ולהפעיל צוותי ניקיון מנוסים שידעו לתת פתרון לפינות שמהוות קרקע פוריה למזיקים. היום קיימים חומרי ניקיון איכותיים ולא פחות חשוב, ירוקים לסביבה ולבריאות שלכם. 

 

בבואכם לבצע את הניקיון הבא בבית תחשבו על כל היתרונות הטמונים בשירותיה של חברת ניקיון איכותית: המהירות, העוצמה, היעילות, השמירה על הבריאות שלכם (גם חוסכים מכם מאמץ פיזי) והתוצאות המצוינות שימשיכו להשאיר רושם על המבקרים לאורך זמן רב. תנסו פעם אחת ולא תרצו לוותר על זה בעתיד.

צרו קשר ותבינו שישנה חברת ניקיון אחרת, ששמה לה את ערכי האיכות והמקצוענות לצד שירות ומחירים הוגנים כנר לרגליה!

 

נשמח לעמוד לשירותכם: 052-2275590

שתפו את הכתבה עם חברים
חיפוש באתר
צרו איתנו קשר



    ניקיון אחר בפייסבוק
    דילוג לתוכן