הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

הסרת עובש מהקירות – המלצות מהמומחים

עובש בקירות ובתקרה
תוכן עניינים

עובש בקירות הוא תופעה שכיחה בקרב בתים רבים. מדובר על מפגע אשר מופיע על קירות הבית והתקרות בדמוי נקודות שחורות או ירוקות. לרוב, העובש נוצר במקומות עם לחות גבוהה מאוד או מקומות אשר לא מאווררים מספיק.

 

הסיבות יכולות לנבוע מרטיבות פנימית בקירות, נזילה, חוסר איטום מספק של הגג ועוד. העובש לא רק שפוגע בצורה החיצונית של הקיר אלא אף עשוי לפגוע בבריאותנו, ועל כן יש לטפל בו בהקדם. אז איך לנקות עובש מהקיר? בעזרת טיפים והמלצות, עבודה של אנשי מקצוע מיומנים וחברת ניקיון מומלצת שתנצח על כל החגיגה תוכלו לטפל בבעיית העובש שאתם סובלים ממנה.

 

מהו עובש בקירות?

עובש בקירות הבית והתקרה הוא למעשה רטיבות אשר עם הזמן הפכה לעובש ופטרייה עם נקודות שחורות ובמקרים אחרים אף ירוקות. העובש עצמו אינו בריא כלל וכלל ולכן יש לנקות אותו על מנת להיפטר ממנו לחלוטין. איך לנקות עובש מהקיר? באילו חומרים? על שאלות אלה ואחרות תמצאו את התשובות בהמשך המאמר.

 

האם העובש ניתן לניקוי באופן עצמאי?

אם מדובר על עובש קטן במשטח קטן ולא כזה הנפרס על אזורים נרחבים תוכלו להסיר אותו בעצמכם ולחסוך בכסף לאיש מקצוע. אם מדובר על עובש הנמצא באזורים גדולים עדיף לקרוא לאיש מקצוע ואף לבצע צביעה באותו מקום לאחר הסרת העובש עצמו.

כמו כן, חשוב שלא תגיעו למצב בו יש לכם עובש במשטחים גדולים עד מאוד, וברגע שאתם רואים עובש בשטח קטן רצוי לנקות אותו על מנת שלא יגדל ויתפשט ויהווה סכנה בריאותית.

 

חשוב להבין כי גם לאחר הסרה וניקוי העובש ייתכן וישאר סימן בקיר (אולי הרגתם את המפגע אך לא את הכתם שנוצר).

 

האם חברת ניקיון תסייע במאמצי ההסרה?

ניקיון בתים בחורף דורש מאיתנו, חברות הניקיון, לגלות גמישות וידע מקצועי גם בנושאים של עובש ופטריות וכמובן הדרכים היעילות להסרתם.

 

כאשר נגלה לעינינו אזור "נגוע" אנחנו מסירים את המפגע הבריאותי ואף יכולים לסייע עם מערך רחב יותר של אנשי מקצוע למניעת הישנות וחזרה של התופעה בעתיד (אנחנו עובדים עם מערך רחב של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה כגון צבעים מיומנים שיכולים לסייע לכם במשימה).

 

איך לנקות עובש מהקיר- טיפים ממומחים

על מנת להיפטר מבעיית העובש שיש לכם בבית חשוב שתאמצו לכם את הטיפים הבאים שיעזרו לכם להיפטר מבעיית העובש שלכם:

 

באמצעות חומר חיטוי הספוג במטלית ומיועד להסרת העובש עברו על האזורים הנגועים שיש בביתכם. אם אין לכם חומרים מתאימים להסרת עובש תוכלו לטבול את המטלית או סמרטוט הספונג'ה באקונומיקה, למקם אותה באזור הדרוש ניקיון ולשפשף את אזור העובש עד שיורד הכתם עצמו.

 

אם יש לכם קירות גבס אשר עברו איטום או צבע ניתן לטפל בהם כמו שמטפלים בקירות רגילים. בעת ניקוי העובש חשוב להרכיב משקפי מגן על העיניים ומסיכה על האף או סביב הפנים, ללבוש כפפות חד פעמיות ולערבב את תמיסת האקונומיקה עם מים ולהחדיר את התמיסה לבקבוק עם שפריצר ולרסס על הכתם עצמו.

 

אם העובש בקירות הוא על משטח קטן וקשיח, ניתן להסיר את כתמי העובש באמצעות תרכובת של חומר ניקוי ומים חמים.

 

דרך נוספת להסרת כתמי עובש מהקיר היא באמצעות צבע המיועד לכך. לאחר שניקיתם את כתמי העובש עם אקונומיקה ומים או חומרים מלבינים (כמובן כאשר אתם מצוידים בכפפות), כלור ואחרים תוכלו לצבוע את הקיר שלכם באזור בו יש את העובש ובכך להעלים את כתמי העובש לחלוטין.

 

על מנת להעלים את כתמי העובש יידרשו מכם שתי שכבות של צבע. רצוי שצבעי מקצועי יצבע לכם את הקירות, אך אם אתם בקטע של לחסוך בהוצאות תוכלו לעשות זאת לבד.

 

הטיפ האחרון ואולי החשוב ביותר הוא מניעת עובש בעתיד באמצעות אוורור של החלל. אם מדובר על חדר אמבטיה אז יש לאוורר את החלל עם חלון ודלת פתוחים שימנעו הצטברות של לחות במקום.

 

זכרו כי העובש עלול לפגוע בדרכי הנשימה ולכן רצוי מאוד למנוע אותו, ואם זה לא עלה בידיכם אז לעשות כל הניתן בכדי להסיר אותו עד תום.

 

אם תקפידו ליישם כמה מן הטיפים המוצעים במאמר, בין אם זה לבד או בעזרת איש מקצוע, תוכלו להיפטר לחלוטין מעובש ופטריות בקירות ביתכם ולקבל בית נקי ונעים ללא כל פטריות בקיר.

 

חברת ניקיון להסרת עובש מהקירות

חברת 'ניקיון אחר' מציעה שירות יסודי להסרת עובש מהקירות, באמצעות מכשור עוצמתי וחומרי ניקיון תעשייתיים.

 

יש לנו ניסיון רב בהסרת עובשים חמורים וביצירת סביבה סטרילית ונעימה למגורים.

 

פנו אלינו בהקדם האפשרי ואל תתנו לעובש לפגוע לכם בבריאות.

 

יכולים לפנות אלינו באמצעות הלשונית ליצירת קשר המופיעה מטה "למידע וייעוץ מקצועי או בטלפון המופיע בראש האתר.

שתפו את הכתבה עם חברים
חיפוש באתר
צרו איתנו קשר



    ניקיון אחר בפייסבוק
    דילוג לתוכן