הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

חברת ניקיון בתל אביב – ניקיון אחר

חברת ניקיון בתל אביב עם סטנדרט שירות מצוין, מחיר אטרקטיבי, תוצאות מעולות וציוד מתקדם ואיכותי, כיאה לעיר המתקדמת ביותר בישראל.

 

תל אביב היא העיר התחרותית בישראל ולשם כך דרושות חברות ניקיון מומלצות שיודעות להתמודד עם תחרות ולהעלות את רמת השירות שלהן בהתאם. אנחנו בחרת ניקיון אחר קובעים את הרף לענף הניקיון ומציגים שירות ותוצאות ללא פשרות.

 

אנחנו בניקיון אחר מעניקים שירותי ניקיון מתקדמים: ניקיון בתים ואחרי שיפוץ, ניקיון משרדים, פוליש לבית ולמשרד, ניקיון שטיחים וריפודים וניקוי ספות מכל סוג. אנו עובדים בכל רחבי העיר ת"א ועושים זאת באהבה רבה למקצוע וכבוד רב ללקוח ולדרישותיו.

 

אם אתם מחפשים בשורה אמיתית בענף, חברת ניקיון בתל אביב שניתן לסמוך עלייה בעיניים עצומות ולדעת שקיבלתם את השירות המקצועי והטוב ביותר עבור הנכס שלכם אז אתם במקום הנכון. אנחנו מתחייבים לעמוד מאחורי ההבטחות שלנו, לא להכניס אותיות קטנות וכמובן לספק לכם את התוצאות הטובות ביותר, באחריות.

מחפשים חברת ניקיון בתל אביב? השאירו פרטים!



    מי אנחנו?

    נגן וידאו

    פוליש וניקיון בתל אביב

    פוליש לרצפה

    פוליש והברקה קריסטלית

    פוליש לבית ולמרצפות שכל-כך זקוקות לו יש לעשות באמצעות חברות ניקיון לפוליש המחומשות בציוד פוליש איכותי. עבודה לא מקצועית עתידה לגרום לנזקים בלתי הפיכים למרצפת. הצוות המקצועי שלנו יתאים את החומרים הדרושים לסוג המשטח וכל זאת במחירים מצוינים.

    ניקיון לפני מעבר דירה

    ניקיון לפני מעבר דירה

    מעבר דירה הוא כאב ראש לא קטן. אתם נדרשים להתמודד עם מטלות רבות בזמן קצר. חסכו לכם זמן, מאמץ ואנרגיות והזמינו חברת ניקיון למעבר דירה. כך תהנו משירותי ניקיון מתקדמים, תוצאות נהדרות (שבוודאי לא תגיעו אליהן בכוחות עצמכם) ושקט נפשי, וזאת מבלי לומר מילה על כניסה חלקה לבית נקי וללא רבב.

    ניקיון לאחר שריפה

    ניקיון בתים לאחר שריפה

    שירות ייחודי של חברת ניקיון אחר לשיקום נזקי שריפות. השירות כולל את החזרת המבנה למצבו הקודם בזמן קצר, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ותוך צמצום מירבי של נזקים. בנוסף, אנו מספקים מטריית שירותים נלווים רחבה שתשיב את הבית על כנו ואת חייכם למסלול הנקי, הנעים והבטוח.

    ניקיון בית חדש - חומרי ניקוי

    ניקיון בתים חדשים

    ניקיון בית חדש דורש עבודה זהירה, מחושבת וברמת גימור שלא נופלת ממצוינת. לשם כך, אנחנו מעסיקים אנשי ניקיון מהשורה הראשונה, עם ניסיון רב, מקצועיות ללא פשרות ומאבזרים אותם בציוד האיכותי והמתקדם ביותר. התוצאה בתים מבריקים, מצוחצחים המחכים בציפייה לדיירים החדשים.

    ניקיון ספות

    ניקוי ספות, שטיחים וריפודים

    ניקוי ספות הוא מלאכת מחשבת, צריך להכיר את סוג הבד ולכך להתאים את חומרי הניקוי המיועדים והמצוינים ואת הציוד המתקדם. בזכות כל אלה, יחד עם כוח האדם האיכותי שלנו אנו מגיעים לתוצאות מרהיבות ומכריזים בגאון שנספק לכם את השירות הטוב ביותר שתקבלו בענף, באחריות.

    ניקיון לאחר שיפוץ

    ניקיון לאחר שיפוץ

    אמנם מדובר על שירות מורכב מאוד, בו נדרשת חברת ניקיון מקצועית שיש ברשותה משאבים רבים, אך לשם כך אנחנו פה. את כל הלכלוך, האבק, הצבע והרובה אנחנו נסיר ונעניק לכם תחושה של כניסה לבית חדש. אז אם כבר טרחתם והשקעתם בשיפוץ כדאי להבטיח תוצאות בעזרת ניקיון.

    שירותי ניקיון הוליסטיים

    אנחנו מעניקים שירותי ניקיון מלאים באזור תל אביב והסביבה, יחד עם מכשור וציוד איכותי, צוות עובדים מיומן ומקצועי ותודעת שירות אחרת מכל מה שהכרתם. כחלק מהשירותים שלנו אנו מציעים סוגים שונים של פוליש לרצפה, ניקיון בתים חדשים, ניקיון בתים לפני מעבר, ניקיון דירות לאחר שיפוץ וכל מוצר משלים שתצטרכו על מנת לשוות לנכס שלכם מראה מושלם.

    מחפשים חברת ניקיון מומלצת בתל אביב?

    בשל היותה בירת הטכנולוגיה של ישראל, מאפשרת תל אביב לדלות מידע רב אודות חברת הניקיון שמגיעה אליכם הביתה, ושקיפות זה הצד החזק ביותר שלנו. אנחנו מעודדים אתכם לחפש המלצות על חברות ניקיון ולאחר שתקבלו את התמונה הרחבה אז נשמח לתת לכם מענה. אתם מוזמנים לחפש המלצות בקבוצות הפייסבוק, בגוגל ואצל מכרים.

    מה צריך לדעת לפני ניקיון בתים בתל אביב?

    כל אדם עם סמרטוט, מגב ומטאטא יכול לקרוא לעצמו חברת ניקיון ואין שום פיקוח על כך. אנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת ליצור רף כניסה לענף וקודם כל דורשים זאת מעצמנו. לכן, כאשר אתם מחפשים חברת ניקיון עם המלצות אז תבדקו מה יש להציע, עם איזה ציוד היא תגיע אליכם הביתה ומי הם אנשי הצוות שיכנסו למקום היקר ביותר שלכם, הבית.

    מחפשים חברת ניקיון בתל אביב?

    יש לא מעט חברות ניקיון בת"א ולכל אחת מהן הצעה שנשמעת מדהימה ומפתה, אז איך בוחרים? ראשית, לא להתפתות למחיר הזול ביותר אלא לזו שמעניקה את שירותי הניקיון הטובים ביותר. שימו לב לאותיות הקטנות בהצעות המחיר, תדרשו לראות את הביטוחים שיגנו עליכם בעת פגיעה ברכוש ואף לדרוש אישור מרוא"ח על ניהול תקין של עובדים, כך תדעו שמולכם עומדים מקצוענים.

    חברת ניקיון מומלצת בתל אביב - המלצות של לקוחות

    המלצות על חברת ניקיון אחר
    ישנם חברות ניקיון רבות בעיר תל אביב, אך מבחינתי רק אחת שבאמת רואה את הלקוח, עומדת מאחורי ההתחייבויות שלה ומספקת תוצאות מדהימות.
    אייל ממליץ על חברת ניקיון בת"א
    אייל ינקוביץ'
    רח' בוקי בן יגלי
    כיף לגלות שיש סטנדרט בעולם הניקיון. ממליצה בחום על חברת ניקיון אחר שהבריקו לי את המרצפות ועשו לי את הבית חדש, כמו מהניילונים.
    חברת ניקיון מומלצת בתל אביב
    אירית יהודה
    רח' ניסים אלוני
    ניקיון לפני מעבר דירה הוא מלחיץ מאוד ומתווסף לכל הבלאגן שכבר יש מסביב. חברת ניקיון אחר עשתה סדר מופתי בהכל והשאירה לנו בית מצוחצח ומבריק, כמו בסרטים. ממליץ מאוד.
    חברת ניקיון בתל אביב - המלצה
    ארז איצקוביץ'
    רח' בן עזרא

    למה לבחור בנו?

    כמה עולה חברת ניקיון בתל אביב?

    כמה עולה פוליש בתל אביב?

    כמה עולה ניקוי ספות בתל אביב?

    האם מנקים שטיחים?

    האם יש הבדלי מחירים בין תל אביב לערים אחרות? 

    האם למצב הנכס השפעה ישירה על המחיר?

     

    מחירים של חברות ניקיון נקבעים על פי:

     

    1.  סוג השירות הנדרש
    2.  מצב הנכס – ריק / מרוהט / לאחר שיפוץ
    3.  גודל הנכס – מה הגודל של השטח שדרוש לו השירות במ"ר
    4.  אופי העבודה – כמה עובדים דרושים

    מחירי ניקיון בתל אביב

    המחירים אינם סופיים ותלויים בגורמים נוספים - כל עבודה תתומחר באופן פרטני

    ניקיון דירת 2 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 2 חדרים
    החל מ1100 + מע״מ
    • דירה בגודל 40-60 מ״ר

    ניקיון דירת 3 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 3 חדרים
    החל מ1400 + מע״מ
    • דירה בגודל 60-80 מ״ר

    ניקיון דירת 4 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 4 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 80-110 מ״ר

    דירת 5 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 5 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 110-130 מ״ר

    ניקוי ספות בתל אביב

    ניקוי ספה תלת מושבית
    249 + מע״מ
    • ספת עור 2 מושבים

    מחיר של פוליש בתל אביב

    פוליש לדירה לפי מטראז'
    10-15 + מע״מ
    • פוליש רגיל ללא הברקה.

    מאמרים בנושא ניקיון

    ניקיון וגינון

    הניקיון מתחיל מבחוץ

    כל העת אנחנו מדברים על ניקיון הבית, אנחנו שופכים עליכם מידע אודות ניקיון הבית החדש, ניקיון לאחר שיפוץ, צחצוח של כל חדר וחדר בחלל הבית,

    קרא עוד »
    דילוג לתוכן