הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

חברת ניקיון בשרון – ניקיון אחר

 באזור השרון, כמו רוב אזורי הארץ,  ישנו ביקוש גדול לשירותיהן של חברות ניקיון. כאשר מדובר על מקרים שדורשים זמן והשקעה, אנשים רבים מעדיפים להזמין חברת ניקיון בשרון שתבצע עבורם את ניקיון הבית באופן יסודי, מקצועי ומהיר. "ניקיון אחר" מבטיחה ללקוחותיה את כל אלה ודוגלת במקצועיות ללא פשרות.

 

אזור השרון המכונה גם בשם "מישור החוף" כולל בתוכו מספר ערים מוכרות ומרכזיות אשר בהן מתגוררים תושבים רבים תחת סגנונות בניה שונים, כגון: בנייני מגורים, בתים פרטיים ועוד. חברת ניקיון מנוסה שמכירה את כל סגנונות הבתים ומה נחוץ כאשר עובדים בכל אחד מהם, תוכל לבצע את העבודה בצורה טובה ונכונה יותר.

 

חברת ניקיון אחר מספקת מגוון שירותי ניקיון באזור השרון: ניקיון דירות, ניקיון בתים חדשים ולאחר שיפוץ, שירותי פוליש מתקדמים, ניקיון ספות, שטיחים וריפודים, ניקיון בתים לאחר שריפה ושירות ייחודי של ניקיון להשבחת הנכס.

 

אז אם אתם מחפשים חברת ניקיון בשרון שמתחייבת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, שיודעת לעמוד בזמנים ושדואגת בראש ובראשונה לטובת הלקוח – ניקיון אחר היא התשובה שלכם.

מחפשים חברת ניקיון בשרון? השאירו פרטים!



    מי אנחנו?

    אנו מנקים בתים ומבנים בצורה יסודית תוך מתן דגש על הפרטים הקטנים ושימוש בחומרים הטובים ביותר.

    בניקיון אחר אנחנו מתחייבים לתוצאות הטובות ביותר וידועים בזכות שירות מקצועי, מהיר, אמין ובמחירים משתלמים ועל כך יעידו מאות לקוחות מרוצים בכל השרון.



    נגן וידאו

    פוליש וניקיון בשרון

    פוליש לרצפה

    פוליש והברקה קריסטלית

    פוליש לבית ולמרצפות שכל-כך זקוקות לו יש לעשות באמצעות חברות ניקיון לפוליש המחומשות בציוד פוליש איכותי. עבודה לא מקצועית עתידה לגרום לנזקים בלתי הפיכים למרצפת. הצוות המקצועי שלנו יתאים את החומרים הדרושים לסוג המשטח וכל זאת במחירים מצוינים.

    ניקיון לפני מעבר דירה

    ניקיון לפני מעבר דירה

    יש כל כך הרבה דברים להספיק במעבר דירה, תנו לנו לסגור לכם את הפינה של הניקיון. ניקיון אחר מספקת שירותי ניקיון לפני מעבר בכל אזור השרון ומבצעת עבודה מקצועית, יסודית ומהירה. להיכנס לבית נקי ומצוחצח בלי כאבי ראש מיותרים.

    ניקיון לאחר שריפה

    ניקיון בתים לאחר שריפה

    שירות ייחודי של חברת ניקיון אחר לשיקום נזקי שריפות. השירות כולל את החזרת המבנה למצבו הקודם בזמן קצר, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ותוך צמצום מירבי של נזקים. בנוסף, אנו מספקים מטריית שירותים נלווים רחבה שתשיב את הבית על כנו ואת חייכם למסלול הנקי, הנעים והבטוח.

    ניקיון בית חדש - חומרי ניקוי

    ניקיון בתים חדשים

    ניקיון בית חדש דורש עבודה זהירה, מחושבת וברמת גימור שלא נופלת ממצוינת. לשם כך, אנחנו מעסיקים אנשי ניקיון מהשורה הראשונה, עם ניסיון רב, מקצועיות ללא פשרות ומאבזרים אותם בציוד האיכותי והמתקדם ביותר. התוצאה בתים מבריקים, מצוחצחים המחכים בציפייה לדיירים החדשים.

    ניקיון ספות

    ניקוי ספות, שטיחים וריפודים

    שירות ניקוי ספות ושטיחים בכל אזור השרון. הצוות המקצועי של ניקיון אחר ידאג להתאים את חומרי הניקוי המדוייקים לסוג הבד של הספה שלכם ובעזרת ציוד מתקדם יספק לכם תוצאה לא פחות ממושלמת. ניקוי ספות ושטיחים עושים רק אצל מומחים!

    ניקיון לאחר שיפוץ

    ניקיון דירה אחרי שיפוץ

    הלכלוך שנצבר לאחר שיפוץ הוא מאסיבי וקשה וניקיונו דורש מיומנות גבוהה ושימוש בחומרים מיוחדים. חברת ניקיון אחר היא המומחית בתחום הניקיון לאחר שיפוץ. לאחר שביצענו ניקיון לאחר שיפוץ בבתים רבים ברחבי השרון אנו יכולים להבטיח לכם שתקבלו שירות ניקיון יסודי שלא מעגל פינות ולא מבזבז זמן שמטרתו להעניק לכם חווית כניסה לא פחות ממושלמת!

    שירותי ניקיון בשרון

    כל חברת ניקיון אשר מכבדת את עצמה, תדע להציע ללקוחותיה באזור השרון או בכל אזור אחר כלשהוא את מירב השירותים האפשריים, ותדאג לכסות את מגוון האופציות שעשויות לשרת את הלקוח על מנת לא להזדקק שוב להזמנת חברת ניקיון אחרת. אנו, בניקיון אחר מציעים לכם את כלל האופציות הקיימות בשירותי ניקיון, החל מניקיון ופוליש לדירה כולה וכלה בירידה לפרטים הקטנים יותר של הבית כגון ספות ושטיחים.

    מחפשים חברת ניקיון מומלצת בשרון?

    אין כמו ביקורות שמגיעות מאנשים אמיתיים בשביל להסיק מסקנות לגבי חברת ניקיון בשרון שאת שירותיה תרצו לשכור. שיטוט קצר ברשת או בעמוד הפייסבוק שלנו יציג בפניכם את חוות הדעת של לקוחותינו המרוצים, ותיכווחו לדעת כי אין אלה ביקורות סרק, אלא המלצות אמיתיות של אנשים ששכרו את שירותינו. אנו מאמינים כי שירות אדיב לצד מקצועיות בלתי מתפשרת הם נוסחה מנצחת והם מה שעושים חברת ניקיון למומלצת.

    מה צריך לדעת לפני ניקיון?

    אנחנו קוראים לשינוי בענף הניקיון ולשם כך משתדלים בכל במה אפשרית להדגיש ולהשמיע את הצורך והחובה לשקיפות מלאה בכל מה שקשור לשירותי ניקיון.
    על החברה אשר את שירותיה אתם שוכרים להציג בפניכם את הצעת המחיר. כמו כן, עליכם לדרוש באותיות ברורות ובכתב את הפירוט המקסימלי של כל השירותים הניתנים לכם, את כמות ושם העובדים שיגיעו לביתכם ואף את אישורי הביטוחים שלהם והסעיף שמבטיח כי בכל נזק שלא יגרם הם נושאים.

    איך לזהות חברת ניקיון מקצועית ואמינה?

    חברת ניקיון מקצועית ואמינה תדאג לספק לכם הצעת מחיר מפורטת אשר תכלול את כל חומרי הניקוי בהם היא מתכוונת להשתמש למשטחים השונים. כמו כן, המידע הרלוונטי עבור השירות בו אתם חפצים יונגש לכם באופן מובן וברור. בנוסף, מחובתה של חברת הניקיון להציג בפניכם אישורים על העסקת עובדים מקצועיים וניהולם התקין במידה ונתבקשו לכך על ידכם.

    חברת ניקיון מומלצת בשרון - לקוחות מספרים

    המלצות על חברת ניקיון אחר
    לטעמי הם חברת הניקיון מספר אחת בישראל. זוהי כבר פעם שנייה שאני משתמש בשירותיהם וממש כמו בפעם הראשונה רק שבחים. חברת ניקיון מומלצת בחום.
    המלצה על חברת ניקיון בשרון
    יאיר מואב
    קדימה
    חברת ניקיון מעולה, צוות מקצועי, אדיב ואמין והתוצאות מדהימות. תודה לטליה ולניר המקסימים שניקיתם לי את הבית, ביעילות, מהירות ומסירות.
    חברת ניקיון בשרון המלצות
    חן דניאלי
    אבן יהודה
    עברתי לדירה חדשה ופשוט חיפשתי חברת ניקיון מומלצת ואמינה שניתן לסמוך עליה, חיפשתי ובהחלט מצאתי. ממליץ על חברת ניקיון אחר, תודה לכם.
    חברות ניקיון בשרות ממליצים
    מאור ברוך
    נתניה

    למה לבחור בנו?

    כמה עולה חברת ניקיון בשרון?

    כמה עולה פוליש בשרון?

    כמה עולה ניקוי ספות?

    האם מנקים שטיחים?

    האם יש הבדלי מחירים בין סוגי בד שונים? 

    האם למצב הבית השפעה ישירה על המחיר?

    מחיר של חברות ניקיון נקבעים על פי:

    1.  סוג השירות הנדרש
    2.  מצב הנכס – ריק / מרוהט / לאחר שיפוץ
    3.  גודל הנכס – מה הגודל של השטח שדרוש לו השירות במ"ר
    4.  אופי העבודה – כמה עובדים דרושים

    מחירי חברת ניקיון בשרון

    המחירים אינם סופיים ותלויים בגורמים נוספים - כל עבודה תתומחר באופן פרטני

    ניקיון דירת 2 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 2 חדרים
    החל מ1100 + מע״מ
    • דירה בגודל 40-60 מ״ר

    ניקיון דירת 3 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 3 חדרים
    החל מ1400 + מע״מ
    • דירה בגודל 60-80 מ״ר

    ניקיון דירת 4 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 4 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 80-110 מ״ר

    דירת 5 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 5 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 110-130 מ״ר

    ניקוי ספות בשרון

    ניקוי ספה תלת מושבית
    249 + מע״מ
    • ספת עור 2 מושבים

    מחיר של פוליש בשרון

    פוליש לדירה לפי מטראז'
    10-15 + מע״מ
    • פוליש רגיל ללא הברקה.

    מאמרים בנושא ניקיון

    איך מנקים ספות בד

    ניקוי ספות בד

    אתם רוכשים אותן באלפי ש"ח (לא יהיה מוגזם גם לומר בעשרות אלפים), הן מקדמות את פניכם בכניסה הביתה, אתם מתרווחים עליהן יומיום, הן לוקחות חלק

    קרא עוד »
    דילוג לתוכן