הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

חברת ניקיון בקיסריה - ניקיון אחר

מציאת חברת ניקיון בקיסריה היא משימה מורכבת אך בהחלט אפשרית, בייחוד אם אתם יודעים מה אתם מחפשים. ישנן חברות ניקיון רבות אשר באפשרותן לתת שירות, אך החוכמה היא לתת שירות מקצועי ובלתי נשכח – ו"ניקיון אחר" מעניקה שירות בסטנדרטים שלא הכרתם. 

 

העיר קיסריה, בשונה מערים רבות אחרות בארץ, מתהדרת בבתיה הגדולים הפרטיים, ורמת הניקיון הנדרשת בבתים מסוג זה היא גבוהה מאוד, שכן מדובר בסגנון אחר של בניה. רק חברת ניקיון מקצועית תדע כיצד להתמודד עם בתים אשר דורשים תחזוקה מעבר לנורמה הרווחת והמוכרת.

 

חברת ניקיון אחר מספקת שירותי ניקיון רבים ברחבי העיר קיסריה: ניקיון דירות ובתים חדשים ניקיון לאחר שיפוץ, שירותי פוליש מתקדמים, ניקיון ספות, שטיחים וריפודים, ניקיון בתים לאחר שריפה ושירות ייחודי של ניקיון להשבחת הנכס.

 

אז אם אתם חפצים בחברת ניקיון מקצועית בעלת ניסיון של שנים וידע נרחב בכל הקשור לניקיון בתים גדולים או בעלי רמת פאר אשר דורשת התייחסות קפדנית ועדינה יותר, ניקיון אחר היא התשובה בשבילכם. 

מחפשים חברת ניקיון בקיסריה? השאירו פרטים!



    מי אנחנו?
    נגן וידאו

    פוליש וניקיון בקיסריה

    פוליש לרצפה

    פוליש והברקה קריסטלית

    פוליש לבית ולמרצפות שכל-כך זקוקות לו יש לעשות באמצעות חברות ניקיון לפוליש המחומשות בציוד פוליש איכותי. עבודה לא מקצועית עתידה לגרום לנזקים בלתי הפיכים למרצפת. הצוות המקצועי שלנו יתאים את החומרים הדרושים לסוג המשטח וכל זאת במחירים מצוינים.

    ניקיון לפני מעבר דירה

    ניקיון לפני מעבר דירה

    מעבר דירה הוא כאב ראש לא קטן. אתם נדרשים להתמודד עם מטלות רבות בזמן קצר. חסכו לכם זמן, מאמץ ואנרגיות והזמינו חברת ניקיון למעבר דירה. כך תהנו משירותי ניקיון מתקדמים, תוצאות נהדרות (שבוודאי לא תגיעו אליהן בכוחות עצמכם) ושקט נפשי, וזאת מבלי לומר מילה על כניסה חלקה לבית נקי וללא רבב.

    ניקיון לאחר שריפה

    ניקיון בתים לאחר שריפה

    שירות ייחודי של חברת ניקיון אחר לשיקום נזקי שריפות. השירות כולל את החזרת המבנה למצבו הקודם בזמן קצר, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ותוך צמצום מירבי של נזקים. בנוסף, אנו מספקים מטריית שירותים נלווים רחבה שתשיב את הבית על כנו ואת חייכם למסלול הנקי, הנעים והבטוח.

    ניקיון בית חדש - חומרי ניקוי

    ניקיון בתים חדשים

    ניקיון בית חדש דורש עבודה זהירה, מחושבת וברמת גימור שלא נופלת ממצוינת. לשם כך, אנחנו מעסיקים אנשי ניקיון מהשורה הראשונה, עם ניסיון רב, מקצועיות ללא פשרות ומאבזרים אותם בציוד האיכותי והמתקדם ביותר. התוצאה בתים מבריקים, מצוחצחים המחכים בציפייה לדיירים החדשים.

    ניקיון ספות

    ניקוי ספות, שטיחים וריפודים

    ניקוי ספות הוא מלאכת מחשבת, צריך להכיר את סוג הבד ולכך להתאים את חומרי הניקוי המיועדים והמצוינים ואת הציוד המתקדם. בזכות כל אלה, יחד עם כוח האדם האיכותי שלנו אנו מגיעים לתוצאות מרהיבות ומכריזים בגאון שנספק לכם את השירות הטוב ביותר שתקבלו בענף, באחריות.

    ניקיון לאחר שיפוץ

    ניקיון בתים לאחר שיפוץ

    אמנם מדובר על שירות מורכב מאוד, בו נדרשת חברת ניקיון מקצועית שיש ברשותה משאבים רבים, אך לשם כך אנחנו פה. את כל הלכלוך, האבק, הצבע והרובה אנחנו נסיר ונעניק לכם תחושה של כניסה לבית חדש. אז אם כבר טרחתם והשקעתם בשיפוץ כדאי להבטיח תוצאות בעזרת ניקיון.

    שירותי ניקיון בקיסריה

    לקוחות אשר שכרו את שירותי הניקיון שלנו בקיסריה יעידו על כך שאנו יודעים להתאים את עצמנו לבית הלקוח ולצרכיו. כל בית דורש התייחסות שונה ולנו הידע הנרחב אשר נצבר אצלנו לאורך שנים. אנו נותנים מענה לכל סוגי שירותי הניקיון ונהנים מכל רגע בו אנו זוכים לייצר לעצמנו עוד לקוחות מרוצים, כאלה שהבינו שהמקצועיות והשרותיות שלנו הם מעל לכל.

    מחפשים חברת ניקיון בקיסריה?

    השוק כיום רווי בחברות אשר מציעות את עצמן לניקיון, ולכן לעתים הבחירה עשויה להיות מאוד קשה ומבלבלת. אך הודות לאינטרנט ניתן להגיע לחברת ניקיון מומלצת בקיסריה, כזו שהביקורות עליה מדברות בעד עצמן וניתן להיות בטוחים שיש כיסוי אמיתי למילים ולמי שעומד מאחוריהן.

    מה צריך לדעת לפני ניקיון?

    חברת ניקיון חייבת להיות שקופה. נקודה. חברת ניקיון אשר לא משקפת את התהליך ללקוחותיה עושה להם עוול ומונעת מהם מידע חשוב מאוד. לכל לקוח מגיע לראות את הצעת המחיר ולדעת מי הולך להיכנס לביתו.
    את הצעת המחיר ניתן וצריך לדרוש באותיות ברורות ובכתב עם פירוט מקסימלי של כל השירותים הניתנים, כמות ושם העובדים שיגיעו לביתכם ואף את אישורי הביטוחים והסעיף שמבטיח כי בכל נזק שלא יגרם הם נושאים.

    איך לזהות חברת ניקיון מומלצת?

    חברת ניקיון מומלצת תספק לכם הצעת מחיר מפורטת בה יכללו חומרי הניקוי המותאמים למשטחים השונים. חברת ניקיון מסוג זה אף תנגיש לכם את כל המידע הרלוונטי עבור השירות בו אתם חפצים. כמו כן, תעסיק החברה עובדים מקצועיים ואף תוכיח זאת באמצעות אישור מרואה חשבון אשר מעיד על ניהול תקין של עובדים.

    חברת ניקיון מומלצת בקיסריה - לקוחות מספרים

    המלצות על חברת ניקיון אחר
    מקצוענים בניקיון, ולא פחות מכך ביחסי אנוש ורמת שירות. בהחלט מדובר על חברת ניקיון אמינה ומקצוענית ששמה את הלקוח בראש מעייניה, ממליץ.
    המלצות על חברת ניקיון בקיסריה
    אורי אורבך
    רח' הכוכבים
    הזמנתי אותם לניקיון של בית שעבר שיפוץ והתוצאות ממש כמו בית חדש. תודה לכם ניקיון אחר על הזמינות, השירות, המקצועיות והשקיפות. היה תענוג, בהחלט אמליץ.
    ממליצה על ניקיון בקיסריה
    יעל לייבוביץ'
    רח' שביט
    האמת שנורא חששתי מכניסה של חברת ניקיון אליי הביתה, חששתי והתבדיתי. ניקיון אחר מקצועיים מאוד ועשו עבודתם נאמנה. התוצאות מרהיבות.
    המלצות על חברת ניקיון
    רותי נבון
    רח' ספיר

    למה לבחור בנו?

    כמה עולה חברת ניקיון בקיסריה?

    כמה עולה פוליש בקיסריה?

    כמה עולה ניקוי ספות?

    האם מנקים שטיחים?

    האם יש הבדלי מחירים בין סוגי בד שונים? 

    האם למצב הבית השפעה ישירה על המחיר?

     

    המחירים של חברת ניקיון בקיסריה יקבעו על פי:

    1.  סוג השירות הנדרש
    2.  מצב הנכס – ריק / מרוהט / לאחר שיפוץ
    3.  גודל הנכס – מה הגודל של השטח שדרוש לו השירות במ"ר
    4.  אופי העבודה – כמה עובדים דרושים

    מחירי ניקיון בקיסריה

    המחירים אינם סופיים ותלויים בגורמים נוספים - כל עבודה תתומחר באופן פרטני

    ניקיון דירת 2 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 2 חדרים
    החל מ1100 + מע״מ
    • דירה בגודל 40-60 מ״ר

    ניקיון דירת 3 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 3 חדרים
    החל מ1400 + מע״מ
    • דירה בגודל 60-80 מ״ר

    ניקיון דירת 4 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 4 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 80-110 מ״ר

    דירת 5 חדרים בקיסריה

    ניקיון ופוליש לדירת 5 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 110-130 מ״ר

    ניקוי ספות בקיסריה

    ניקוי ספה תלת מושבית
    249 + מע״מ
    • ספת עור 2 מושבים

    מחיר של פוליש בקיסריה

    פוליש לדירה לפי מטראז'
    10-15 + מע״מ
    • פוליש רגיל ללא הברקה.

    מאמרים בנושא ניקיון

    חברת ניקיון לבית חדש

    ניקיון בית חדש

    ההתרגשות כבר בשיאה, אתם עם רגל וחצי בבית החדש אך עדיין נותר לכם פיל גדול שלא מאפשר שקט והוא ניקיון הבית. ניקיון בית חדש יכול

    קרא עוד »
    פוליש לרצפה

    פוליש לרצפה

    נכנסתם לבית שכור ולא רוצים להיגרר להוצאות כבדות? הרצפה שלכם העלתה אבק ולא משתבחת עם השנים? הברק של הרצפה מוסתר על ידי הכתמים הרבים שמעטרים

    קרא עוד »
    ניקיון חניונים

    ניקיון חניונים

    חניונים הם הרבה יותר ממקום חניה. הם חלק חשוב ובלתי נפרד ממכלול השירותים שמציע הקניון או המרכז המסחרי, וכרטיס הביקור של הנהלת המקום.   בעולם

    קרא עוד »
    דילוג לתוכן