הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

חברת ניקיון בפתח תקווה - ניקיון אחר

מחפשים חברת ניקיון בפתח תקווה? לחברת ניקיון אחר מאות לקוחות מרוצים, וזאת הודות לרמת השירות והמקצועיות אשר היא מעניקה לכלל לקוחותיה. 

 

אם אתם מתגוררים בפתח תקווה, סביר להניח שאולי כבר הספקתם להכיר את סגנונות הבניה השונים בעיר, ואת הצורך בחברת ניקיון שיודעת לבצע את העבודה בהתאם לנדרש ביחס לכל סגנון דירה, בין אם חדשה או ישנה יותר. לחברת ניקיון אחר ניסיון בניקיון כל סוגי הבתים.

 

אנו מספקים שירותי ניקיון רבים ברחבי העיר: ניקיון דירות ובתים חדשים ולאחר שיפוץ, שירותי פוליש מתקדמים, ניקוי ספות, שטיחים וריפודים, ניקיון בתים לאחר שריפה ושירות ייחודי של ניקיון להשבחת הנכס.

 

אז אם אתם מחפשים חברת ניקיון בפתח תקווה, שיודעת את העבודה, שעומדות מאחורי המילים שלה,  ומחויבות לתוצאות שיעשו אתכם מרוצים – הגעתם למקום הנכון.

מחפשים חברת ניקיון מומלצת בפתח תקווה? השאירו פרטים!



    מי אנחנו?
    נגן וידאו

    פוליש וניקיון בפתח תקווה

    פוליש לרצפה

    פוליש והברקה קריסטלית

    פוליש לבית ולמרצפות שכל-כך זקוקות לו יש לעשות באמצעות חברות ניקיון לפוליש המחומשות בציוד פוליש איכותי. עבודה לא מקצועית עתידה לגרום לנזקים בלתי הפיכים למרצפת. הצוות המקצועי שלנו יתאים את החומרים הדרושים לסוג המשטח וכל זאת במחירים מצוינים.

    ניקיון לפני מעבר דירה

    ניקיון לפני מעבר דירה

    מעבר דירה הוא כאב ראש לא קטן. אתם נדרשים להתמודד עם מטלות רבות בזמן קצר. חסכו לכם זמן, מאמץ ואנרגיות והזמינו חברת ניקיון למעבר דירה. כך תהנו משירותי ניקיון מתקדמים, תוצאות נהדרות (שבוודאי לא תגיעו אליהן בכוחות עצמכם) ושקט נפשי, וזאת מבלי לומר מילה על כניסה חלקה לבית נקי וללא רבב.

    ניקיון לאחר שריפה

    ניקיון בתים לאחר שריפה

    שירות ייחודי של חברת ניקיון אחר לשיקום נזקי שריפות. השירות כולל את החזרת המבנה למצבו הקודם בזמן קצר, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ותוך צמצום מירבי של נזקים. בנוסף, אנו מספקים מטריית שירותים נלווים רחבה שתשיב את הבית על כנו ואת חייכם למסלול הנקי, הנעים והבטוח.

    ניקיון בית חדש - חומרי ניקוי

    ניקיון בית חדש

    ניקיון בית חדש דורש עבודה זהירה, מחושבת וברמת גימור שלא נופלת ממצוינת. לשם כך, אנחנו מעסיקים אנשי ניקיון מהשורה הראשונה, עם ניסיון רב, מקצועיות ללא פשרות ומאבזרים אותם בציוד האיכותי והמתקדם ביותר. התוצאה בתים מבריקים, מצוחצחים המחכים בציפייה לדיירים החדשים.

    ניקיון ספות

    ניקוי ספות, שטיחים וריפודים

    ניקוי ספות הוא מלאכת מחשבת, צריך להכיר את סוג הבד ולכך להתאים את חומרי הניקוי המיועדים והמצוינים ואת הציוד המתקדם. בזכות כל אלה, יחד עם כוח האדם האיכותי שלנו אנו מגיעים לתוצאות מרהיבות ומכריזים בגאון שנספק לכם את השירות הטוב ביותר שתקבלו בענף, באחריות.

    ניקיון לאחר שיפוץ

    ניקיון לאחר שיפוץ

    אמנם מדובר על שירות מורכב מאוד, בו נדרשת חברת ניקיון מקצועית שיש ברשותה משאבים רבים, אך לשם כך אנחנו פה. את כל הלכלוך, האבק, הצבע והרובה אנחנו נסיר ונעניק לכם תחושה של כניסה לבית חדש. אז אם כבר טרחתם והשקעתם בשיפוץ כדאי להבטיח תוצאות בעזרת ניקיון.

    שירותי ניקיון בפתח תקווה

    חברת ניקיון אחר מתמחה בכל סוגי הפוליש, ניקיון דירות ישנות וכן דירות חדשות ולאחר שיפוץ. כמו כן, אנו בעלי ניסיון רב בניקוי של ספות ושטיחים ולקוחות רבים קיבלו את הפריטים הישנים שלהם כחדשים. אנחנו נותנים מענה לכל סוגי שירותי הניקיון ועושים זאת באהבה, מקצועיות ושירות ללא פשרות.

    חברת ניקיון בפתח תקווה? אל תשכחו לבדוק המלצות

    אין כמו המלצות וביקורות מאנשים אמיתיים ששכרו את שירותי החברה ויוכלו להעיד על טיב השירות שלנו, על המקצועיות והיחס האישי שאנו מעניקים לכל לקוח. אתם מוזמנים לחפש אחר המלצות על חברות ניקיון בפתח תקווה ולמצוא אותנו בקבוצות הפייסבוק השונות של תושבי העיר. אנו סמוכים ובטוחים כי הלקוחות שקיבלו מאיתנו שירות ישמחו לספר לכם על החוויה שלהם איתנו. אנו מאמינים שניקיון עושים באהבה, ולכן אנחנו הופכים כל פרויקט שאנו לוקחים לחוויה בפני עצמה.

    מה צריך לדעת לפני ניקיון?

    בתור חברת ששואפת לשינוי בענף הניקיון בישראל, אנו מתעקשים על שקיפות. אל תתביישו לבקש הצעת מחיר ברורה עם פירוט מקסימלי של כל השירותים הניתנים. כמו כן, דרשו מחברת הניקיון לציין ולהוסיף להצעת המחיר את כמות העובדים שיגיעו לביתכם ואת אישורי הביטוחים כולל הסעיף שמבטיח כי הם נושאים בכל נזק שעלול להיגרם.

    איך לזהות חברת ניקיון מקצועית ואמינה?

    חברת ניקיון מקצועית ואמינה תפרוס בפניכם את כל הפרטים מבלי לגרוע דבר. על חברת הניקיון לספק לכם הצעת מחיר מפורטת, כולל חומרי הניקוי שישמשו למשטחים השונים. כמו כן, חברת ניקיון שמכבדת את עצמה ומעסיקה עובדים מקצועיים, תוכל להוכיח זאת באמצעות אישור מרואה החשבון על ניהול תקין של עובדים.

    חברת ניקיון מומלצת בפתח תקווה - לקוחות מספרים

    המלצות על חברת ניקיון אחר
    אין כמו ההרגשה של חברה שאכפת לה מהלקוח שלה ומתחייבת לתוצאות. ניקיון אחר הוכחתם את עצמכם כמספר אחת ולמרות שאני לקוח לא פשוט, שיחקתם אותה, ממליץ.
    המלצות על פוליש בנתניה
    בן זלץ
    רח' שמואל סלנט
    אם אתם מחפשים ניקיון לאחר שיפוץ אז אתם במקום הנכון. מהרגע בו כף רגלם דרכה אצלי בבית ועד הרגע בו השאירו את הבית מבריק וכמו חדש, בהחלט ממליצה.
    המלצה על חברת ניקיון בפ"ת
    רונית לוי
    רח' בלפור
    עברנו לבית חדש והזמנו חברת נייקון עליה קיבלנו מספר המלצות. לשמחתנו הם עלו על הציפיות שלנו והבית מבריק וללא זכר לעבודות הבנייה. תודה לכם ניקיון אחר
    המלצות על חברת ניקיון בפתח תקווה
    משה ואילנית
    רח' דינור

    למה לבחור בנו?

    מחיר חברת ניקיון בפתח תקווה

    כמה עולה פוליש לבית בפתח תקווה?

    כמה עולה ניקוי ספות?

    האם יש הבדלי מחירים בין סוגי בד שונים? 

    האם למצב הבית השפעה ישירה על המחיר?

     

     

    המחירים של חברת ניקיון יקבעו על פי:

     

    1.  סוג השירות הנדרש
    2.  מצב הנכס – ריק / מרוהט / לאחר שיפוץ
    3.  גודל הנכס – מה הגודל של השטח שדרוש לו השירות במ"ר
    4.  אופי העבודה – כמה עובדים דרושים

    מחירי ניקיון בפתח תקווה

    המחירים אינם סופיים ותלויים בגורמים נוספים - כל עבודה תתומחר באופן פרטני

    ניקיון דירת 2 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 2 חדרים
    החל מ1100 + מע״מ
    • דירה בגודל 40-60 מ״ר

    ניקיון דירת 3 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 3 חדרים
    החל מ1400 + מע״מ
    • דירה בגודל 60-80 מ״ר

    ניקיון דירת 4 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 4 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 80-110 מ״ר

    ניקיון לדירת 5 חדרים

    ניקיון ופוליש לדירת 5 חדרים
    החל מ1700 + מע״מ
    • דירה בגודל 110-130 מ״ר

    ניקוי ספות בפתח תקווה

    ניקוי ספה תלת מושבית
    249 + מע״מ
    • ספת עור 2 מושבים

    מחיר של פוליש בפתח תקווה

    פוליש לדירה לפי מטראז'
    10-15 + מע״מ
    • פוליש רגיל ללא הברקה.

    מאמרים בנושא ניקיון

    חברת ניקיון לבית חדש

    ניקיון בית חדש

    ההתרגשות כבר בשיאה, אתם עם רגל וחצי בבית החדש אך עדיין נותר לכם פיל גדול שלא מאפשר שקט והוא ניקיון הבית. ניקיון בית חדש יכול

    קרא עוד »
    דילוג לתוכן