הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

ניקיון בית חדש

חברת ניקיון לבית חדש
תוכן עניינים

ההתרגשות כבר בשיאה, אתם עם רגל וחצי בבית החדש אך עדיין נותר לכם פיל גדול שלא מאפשר שקט והוא ניקיון הבית.

ניקיון בית חדש יכול להיעשות לבד או על ידי חברת ניקיון. בשורות הבאות נסייע לכם להבין כיצד ניתן לנקות בית חדש (כולל טיפים מעולים), כמה יעלה לכם לשכור חברת ניקיון לבית חדש? ממה צריך להיזהר ואילו המלצות יכולות להקל על המלאכה?

 

ניקיון בית חדש בצורה חכמה

צריך להבין כי ניקיון של בית חדש הוא בהחלט לא עניין של מה בכך מכיוון שהוא ישפיע רבות על עתידו ועל רמת הניקיון הכללית בעתיד. המקומות בהם תחפפו היום, הם אלה שבעתיד יישארו בדיוק באותו מצב. ולנו נותר לצייד אתכם במספר טיפים לניקיון הבית החדש שיסייעו ליצור התחלה חדשה ברגל ימין, עם ריח של חדש, תחושת ניקיון של מבריק וראש שקט!

  • שנייה אחת לפני – ממש לפני שהמובילים פורקים את הציוד בבית החדש זהו הזמן האידיאלי לניקיון יסודי של הבית. כאשר הבית החדש ריק מציוד ניתן להגיע בקלות וביעילות לכל הפינות שלעולם לא תוכלו להגיע אליהן, לכן חשוב לנקותן כאשר הבית ריק מחפצים.
  • גלו את ביתכםלפני שאתם פונים לחברת ניקיון לקבלת הצעת מחיר, עליכם לדעת: כמה מ"ר הבית הבנוי מכיל? כמה קומות? מהו סוג המשטח המרוצף בבית- גרניט פורצלן, שיש, קרמיקה, פרקט? סוגים שונים של מרצפות יכולים לסייע במתן הצעת מחיר מדויקת, האם יש צורך בפוליש או שמא שטיפה קלה תספיק. וודאו כי הנכם מודעים למשטחים השונים ולחומרי הניקוי המיועדים להם.
  • טבעי זה הכי הכי – רצפות העשויות חומרים טבעיים כגון טרסות, אבנים ושיש יעדיפו חומרי ניקוי טבעיים ללא חומצות. חומרי ניקוי חזקים במיוחד עלולים לפגוע במראה הטבעי של המרצפת הטבעית.
  • חומצות מלח – רבים נוהגים לחשוב שחומצת מלח מסירה לכלוך. זוהי טעות! חומצת המלח מזיקה לנשימה, לרובה, למרצפות ועלולה לגרום לנזק בלתי הפיך. חברת הניקיון שלנו אינה משתמשת בחומרים המכילים חומצה ומתחייבת להתאים כל חומר למשטח המיועד לו, החל משיש, אריחים, פרט או עץ.
  • פרקט לא חובב נוזלים – אלה עתידים להזיק לו ולגרום לו פגיעה חמורה – נפיחות ועד הרס מוחלט. פרקטים יש לנקות בעזרת שואב אבק עדין, מטאטא, סמרטוט לח וזה הכל.
  • חומר ניקוי שונה לארונות שונים – ארונות הבנויים מסוגי עץ שונים רגישים למים. הניקיון שלהם יכלול שאיבה טובה וניגוב בליווי מטלית מיקרופייבר לחה ונקיה. חשוב לשמור על הארונות משימוש בחומרים ומים.

 

החלטתם שהגב שלכם לא מספיק חשוב ואתם מעדיפים לעשות זאת בעצמכם

ניקיון בית לפני מעבר – עשה זאת בעצמך

החלטתם לנקות את הבית בגפכם, ללא עזרת חברת ניקיון, מה עכשיו?

 

שלבי העבודה

  • אם אתם עושים זאת לבד אז כדאי להתחיל מלמטה ואט אט לעלות. כלומר, הסרת כתמי צבע שנותרו על המרצפות, ניתן לשכור מכונת פוליש על בסיס יומי שתסייע בעבודה. ניתן להסיר שאריות רובה לאחר השיפוץ והבניה באמצעות חומרים מותאמים שניתן לרכוש בטמבוריות הקרובות לביתכם, לשפשף את הרצפה עם סקוץ' ולשטוף במים.
  • את החלונות ניתן להתחיל בשאיבה של כל המסילות מאבק. את התריס והאלומיניום עצמו לנקות בסבון ומים בחלל הרטוב של הבית. ולהחזיר יבש למקום.
  • משם שימו פעמיכם להסרת האבק מהארונות ומעליהם, תשאבו את האבק והסירו כתמים בעזרת חומרים ייעודיים.
  • השלב הבא הוא מלחמה נגד העובש. הוא לא בריא לכם וכדאי להסיר אותו בכל הכוח. חדר האמבטיה (או המקלחת) הוא אזור המועד להצטברות של עובש ומשכך יש לנקות שם בכל הכוח בעזרת אקונומיקה. טיפ נוסף הוא להשאיר חלון פתוח בעת כל רחצה ולאחריה וכך למנוע הצטברות עתידית של עובש.
  • יתרה מכך, יש לבצע חיטוי לחלל זה ולחדר השירותים. כדאי להצטייד בחומרי ניקוי עוצמתיים ואיכותיים המותאמים לכלים הסניטריים המצויים שם.
  • אל תשכחו את המזגן וניקוי הפילטרים על מנת לחסוך אנרגיה ולנשום אוויר נקי יותר.

 

ממה להיזהר?

  • ניקוי חלונות יש לבצע בעדינות, ללא עיתונים מאחר והחלונות אינם קהל היעד של עיתון הארץ או ישראל היום. ובנימה יותר רצינית – יש ציוד ייעודי לניקיון יסודי של חלונות שלא ישרוט אותם או יעשה להם נזק בלתי הפיך.
  • לא להשתמש במים רבים מדי, הזכרנו כבר את הארונות והפרקטים שלא חובבים מים אך חשוב לזכור שהיכן שאין חלונות אז האוורור אינו מיטבי ומים לא יתייבשו. לפיכך, חסכו מים ונקו בעזרת סמרטוט לח ולאחר מכן נגבו את השאריות של המים עם סמרטוט יבש. זכרו כי: שימוש רב במים יכול לעשות נזקים רבים לבית החדש.
  • חומרי ניקיון חזקים שאינם מותאמים למשטח. חומרי הניקיון שהמליצו לכם יכולים לעזור לשכנה, אבל לא לכם. יש להתייעץ עם מומחים בתחום על מנת להתאים חומר למשטח הנכון.
  • כמו כן, פוליש לבית חדש יש לבצע בזהירות, להבין היטב איזה סוג פוליש מתאים למרצפות ולדאוג להשתמש בחומרים איכותיים ומאימים.

 

לקוחותינו מספרים עלינו

 

 

חברת ניקיון לבית חדש

עשיתם אחד ועוד אחד והגעתם למסקנה שלשכור חברת ניקיון לבית חדש זהו הפתרון הזול (במחשבה לטווח ארוך), הבריא (ישאיר את המלאכה הקשה בפני המומחים) והנקי (הרי בינינו הם יעשו עבודה הרבה יותר טובה) אז מה עכשיו?

 

חפשו חברת ניקיון עם המלצות חיוביות

השקעתם את מיטב כספכם בבית חדש, לא תשקיעו מספר דקות במציאת חברת ניקיון מומלצת לבית החדש? העידן הטכנולוגי מאפשר שקיפות רבה ונותן הצצה לעבר איכותם של נותני שירות שונים. חיפוש שם החברה בגוגל יחד עם המילה ביקורות או פסקי דין יסייע לכם לצמצם את הרשימה, דף הפייסבוק של החברה וביקורות המופיעות בו ישפוך אור על רמת שביעות הרצון של הלקוחות ושיחה עם החברה תשלים את הפאזל ותאמר לכם עם מי יש לכם עסק.

 

חברת ניקיון עם ביטוח

באופן כללי רצוי לקחת חברת ניקיון לבתים חדשים עם ביטוח צד ג', מקיף וחובות מעבידים אך על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בבתים חדשים, בהם יש ציוד יקר וסכנות שאינכם מודעים להן. כאשר אתם משוחחים עם חברת הניקיון בדקו את הנושא לעומק ואל תקלו ראש בכך.

 

הצעת מחיר ברורה ובכתב

מחיר של חברת ניקיון לבית חדש ובכלל, והשירות אותו היא מציעה צריכים להופיע בכתב ובפירוט מרבי. אל תפספסו את כמות העובדים שעתידה להגיע לבתים, את מגוון השירותים והאזורים הכלולים, האם עלות המע"מ כלולה או איננה והאם סוג הריפוד / החלונות אכן כלולים בהצעה.

 

אינני עשיר מספיק בכדי לקנות בזול

השורה התחתונה היא ששירות טוב עולה כסף ולכן אין להתפתות לפרסומים המציגים מחירים תמוהים או נמוכים בצורה משמעותית ממחירי השוק. זכרו כי תמורה ניתנת עבור עלות ועל מנת שזו תיתן אותותיה לתקופת זמן ארוכה ומשמעותית (שבסופו של דבר תחסוך ניקיונות נוספים) כדאי להשקיע בחברת ניקיון בתים מקצועית, אמינה וכזו שהכסף שלכם הוא השקעה לטווח ארוך.

 

ניקיון בית חדש

 

מחיר של ניקיון בית חדש

מחיר של ניקיון בית חדש תלוי בגודלו, מצבו ההתחלתי לפני הניקיון וכמובן אלמנטים נוספים כגון מרפסות, חצרות וחדרי מדרגות. לפני שאתם ממהרים להזמין חברת ניקיון אליכם הביתה רק כי נתקלתם במחיר הנמוך ביותר כדאי לבדוק מולה לעומק מהו כולל.

 

אנחנו בניקיון אחר שקופים מאוד עם קהל לקוחותינו ומפרסמים את המחירים בצורה שקופה באתר שלנו:

 

מספר חדרים גודל הדירה מחיר (כל המחירים לפני מע"מ)
מחיר ניקיון דירת 2 חדרים 40-60 מ"ר 800-1400 ש"ח
מחיר ניקיון דירת 3 חדרים 60-80 מ"ר 1300-1800 ש"ח
מחיר ניקיון דירת 4 חדרים 80-110 מ"ר 1500-2000 ש"ח
מחיר ניקיון דירת 5 חדרים 110-130 מ"ר 1700-2200 ש"ח

 

* המחיר עשוי להשתנות בהתאם לגודל הדירה , גודל המרפסת, תוספת מחסן, וכן במרחק גיאוגרפי מחדרה.

 

מחפשים חברת ניקיון מקצועית ומומלצת?

חייגו אלינו – 052-2275590

 

למה לבחור ב"ניקיון אחר"

כפי שוודאי הבנתם, חברת "ניקיון אחר" עושה את הדברים אחרת משאר חברות הניקיון. אנחנו מציעים ללקוחות רמת שירות מעל כולם, החומרים שאיתם אנחנו עובדים הם האיכותיים והבטוחים ביותר, ציוד ניקיון חדיש ומתקדם וצוות עובדים מקצועי, אמין ובעל ניסיון רב בתחום.
אנחנו מתמחים בניקיון דירות חדשות לפני אכלוס, דירות ישנות או דירות לאחר שיפוץ. מיותר לציין שהטיפים שהזכרנו מעלה, באים לידי ביטוי אם בהצעת מחיר פשוטה וברורה ומה כולל השירות המוצע, כלל הביטוחים הנדרשים על פי חוק, והמלצות של אלפי הלקוחות המרוצים שלנו שתוכלו למצוא ברחבי הרשת.

בכל מקרה ולפני שאתם סוגרים עם חברה זו או אחרת אנחנו ממליצים בחום ליצור אתנו קשר ולקבל מאתנו הצעת מחיר. מהשיחה הראשונה תבינו שבחרתם נכון ויש לכם עסק עם חברת ניקיון אמינה שמתחייבת למילים שלה.

 

בחרו "ניקיון אחר" – חברת ניקיון לבית חדש המתחייבת לסטנדרטים המחמירים ביותר בענף!
את כל מה שאנחנו מסבירים לכם אנחנו קודם כל מיישמים בעצמנו, בשאיפה ליצור סטנדרט חדש לענף הניקיון בישראל.

צרו אתנו קשר ותיווכחו כבר מהשיחה הראשונה שאנחנו עושים זאת אחרת – ליצירת קשר לחצו כאן.

שתפו את הכתבה עם חברים
חיפוש באתר
צרו איתנו קשר



    ניקיון אחר בפייסבוק
    דילוג לתוכן