הניקיון שלכם זה העסק שלנו!
למידע וייעוץ מקצועי
>

חברת ניקיון בנתניה

כשמתכננים לשכור את שירותיה של חברת ניקיון בנתניה, מומלץ לפנות לחברה שמוכרת בזכות השירות והמקצועיות שלה. לקוחות מרוצים של "ניקיון אחר" יעידו כי החברה מציבה סטנדרטים שונים וגבוהים בכל הקשור לעולם הניקיון.

 

נתניה ידועה כיום כעיר שבה מתרחשת התפתחות של בנייני מגורים חדשים ושל דירות ובתים בבניה, ואשר בעקבותיהם עולה מאוד הביקוש לשירותיהן של חברות הניקיון בעיר.

 

חברת ניקיון אחר היא חברה בעלת שנות ניסיון רבות, והיא מספקת שירותי ניקיון מגוונים ברחבי העיר נתניה: ניקיון דירות, ניקיון בתים חדשים ולאחר שיפוץ, שירותי פוליש, ניקיון ספות, שטיחים וריפודים, ניקיון בתים לאחר שריפה ושירות ייחודי של ניקיון להשבחת הנכס.

 

אז אם אתם מחפשים חברת ניקיון בנתניה, שמבטיחה לכם שקיפות, אמינות והכי חשוב – מקצועיות ללא פשרות, הגעתם למקום הנכון. חברת ניקיון אחר ידועה בזכות כל אלה ומתחייבת לכם לתוצאות הטובות ביותר.

מחפשים חברת ניקיון מומלצת בנתניה? השאירו פרטים!



    קצת מהעבודות שלנו

    שירותי ניקיון בנתניה

    כאשר שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון, כדאי לוודא שהחברה מתמחה במגוון שירותים, כך שבאפשרותכם ליהנות ממספר עבודות שהצוות יוכל לבצע עבורכם במידה והצורך שלכם הוא נרחב. אנו, בחברת ניקיון אחר, מציעים מגוון של שירות ניקיון מתקדמים. ביניהם ניקיון לאחר שיפוץ, ניקיון דירה חדשה, כל סוגי הפוליש, ניקוי ספות ושטיחים ועוד.

    למה כדאי לחפש חברת ניקיון מומלצת בנתניה?

    רובנו מגיעים לבעלי מקצוע באמצעות המלצות שאנו מחפשים או שומעים, ובדרך כלל הביקורות אינן משקרות. כאשר מחפשים חברת ניקיון בנתניה כדאי לחפש חברה אשר לה ניסיון רב, שאפילו עשתה מספר עבודות ללקוחות בעירכם ושהביקורות עליה חיוביות (הן בפן המקצועי והם בפן האנושי). לבסוף והכי חשוב - שלאחר שיחת טלפון תרגישו בנוח, שתדעו שיש על מי לסמוך ושהחברה מכסה את כל דרישותיכם.

    מה צריך לדעת לפני בחירת חברת ניקיון?

    שנות הניסיון הרבות שלנו בתחום הביאו אותנו להבנה כי חברת ניקיון שמכבדת את עצמה תנקוט בכל צעד אפשרי על מנת להבטיח את טיב העבודה ואת השקיפות מול הלקוחות. דעו כי זכותכם ואך חובתכם לבקש ולקבל הצעת מחיר כתובה לכל תהליך ביצוע העבודה. על ההצעה לכלול את כל השירותים הניתנים במסגרת, את מספר ושם העובדים שיגיעו לביתכם ואף את אישורי הביטוחים וסעיפים שמבטיחים כי החברה נושאת בכל נזק שעשוי להיגרם.

    איך למצוא חברת ניקיון איכותית?

    רבים שואלים איך ניתן למצוא חברת ניקיון בנתניה, חברה כזו שניתן לסמוך עליה. חברת ניקיון מומלצת ואמינה תספק הצעת מחיר מפורטת בה יכללו חומרי הניקוי המותאמים למשטחים השונים. חברת ניקיון שכזו תדאג לפרוס בפניכם את כל המידע הרלוונטי עבור השירות בו אתם חפצים. כל חברה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה תעסיק עובדים מקצועיים ותציג זאת בפניכם באמצעות אישור על ניהול תקין של עובדיה.

    חברת ניקיון בנתניה - לקוחות מספרים

    5/5
    חברת ניקיון אחר עושה את הדברים אחרת. הבריקו לי את הבית כמו שלא היה מעולם. הרצפה נראית חדשה, החלונות נוצצים ואני מרוצה עד השמיים.
    אביבה ממליצה על ניקיון אחר
    אביבה עטון
    רח' סמילנסקי
    טליה וניר המושלמים מניקיון אחר. שיחת הטלפון הנעימה, השירות המעולה, צוות העובדים האדיב וכמובן הניקיון, בהחלט ממליצה על חברת ניקיון אחר.
    יעל כהן ממליצה - חברת ניקיון
    יעל כהן
    רח' רזניק
    נורא חששתי מלהכניס חברת ניקיון הביתה. טליה הרגיעה אותי, מסרה לי את שמות העובדים ונתנה לי הצעת מחיר ברורה וללא הפתעות, והתוצאות מדהימות!
    חברת ניקיון בנתניה המלצות
    תמי שולמן
    רח' אליעזר בן יהודה

    למה לבחור בנו?

    מהי העלות של חברת ניקיון בנתניה?

    המחיר של השירות נקבע על פי הפרמטרים הבאים: סוג השירות הנדרש, מצב הנכס, גודל ואופי העבודה. לקבלת הצעת מחיר אישית צרו אתנו קשר.

    כיצד מחושב מחיר ניקיון דירה בנתניה?

    המחיר מחושב על פי גודל הדירה במ"ר.

    האם המצב ההתחלתי של הנכס משפיע על מחיר הניקיון?

    עלות השירותים אותם אנו מציעים בהתאם למצב הנכס: ריק, מרוהט או לאחר שיפוץ.

    מחירי ניקיון בנתניה

    • המחירים אינם סופיים ותלויים בגורמים נוספים – כל עבודה תתומחר באופן פרטני.
    • מחירי הניקיון בנתניה מתייחסים לדירות אחרי שיפוץ, או לבית חדש לפני אכלוס, המחיר הסופי יהיה תלוי בגודל הבית ומצבו בעת הניקיון לקבלת הצעת מחיר אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר.
    שירות גודל מחיר (לפני מע"מ)
    ניקיון ופוליש דירת 2 חדרים 40-60 מ"ר החל מ-1,100 ש"ח
    ניקיון ופוליש דירת 3 חדרים 60-80 מ"ר החל מ-1,400 ש"ח
    ניקיון ופוליש דירת 4 חדרים 80-110 מ"ר החל מ-1,700 ש"ח
    ניקיון ופוליש דירת 5 חדרים 110-130 מ"ר החל מ-1,700 ש"ח

    מאמרים בנושא ניקיון

    דילוג לתוכן